Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/2

Mitä maksaa kylppäri- ja saunaremontti?

Noin suurinpiirtein... Esimerkkejä eli kokemuksia? Kiitos!

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:24"]

Noin suurinpiirtein... Esimerkkejä eli kokemuksia? Kiitos!

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/2

noin kymppitonnin

mutta aikapaljon riippuu siitä, mitä teidän kylppäriremonttiin kuuluu (putket vai pelkät pinnat, entä mahdolliset kiuas- ja patarempat), mitä materiaaleja ja kuinka iso tila.

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:32"]

mutta aikapaljon riippuu siitä, mitä teidän kylppäriremonttiin kuuluu (putket vai pelkät pinnat, entä mahdolliset kiuas- ja patarempat), mitä materiaaleja ja kuinka iso tila.

[/quote]
0 0
1/2

n. 6 000 e - 15 000 e

Riippuu ihan koosta, jos on ihan minisuihku ja saunassakin vaan vaihdatte lattialaatat, niin ei maksa noinkaan paljoa. Mutta jos pintoja avatessa paljastuu laaja kosteusvaurio, niin voi olla, ettei tuokaan riitä.

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:32"]

Riippuu ihan koosta, jos on ihan minisuihku ja saunassakin vaan vaihdatte lattialaatat, niin ei maksa noinkaan paljoa. Mutta jos pintoja avatessa paljastuu laaja kosteusvaurio, niin voi olla, ettei tuokaan riitä.

[/quote]
0 0
1/2

riippuu kuinka paljon neliöitä ja miten kalliita materiaaleja aiotte käyttää

osaatteeko itse tehdä ja mitä löytyy kun puratte.
Halpaa se ei tule olemaan.

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:36"]

osaatteeko itse tehdä ja mitä löytyy kun puratte.
Halpaa se ei tule olemaan.

[/quote]
0 0
1/2

Meillä 11 500 euroa.

Pelkät pinnat + yksi vesipiste, johon putket oli jo valmiina.
Kylppäri n. 5 neliötä, ehkä jopa pienempi.

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:36"]

Pelkät pinnat + yksi vesipiste, johon putket oli jo valmiina.
Kylppäri n. 5 neliötä, ehkä jopa pienempi.

[/quote]
0 0
1/2

Mistä revitte noita hintoja??? Siis mikä siinä kylppäriremontissa maksaa?

Eli kuka tekee työt? Itse olen laskeskellut, että 1000-2000¿ pitäisi riittää hyvin ja tarkoitus olisi uusia lattia ja seinälaatat pesuhuoneeseen ja saunaan ainakin kiuas, mahdollisesti uudet lauteet. No tietenkin riippuu paljon kiukaasta, saahan niitä vaikka mitä hienouksia, mutta meille riittää edullinen peruskiuas. Toisaalta olen miettinyt tonnin lisäystä budjettiin, sillä mukavia kahden hengen porealtaita saa alle tonnilla. Mutta onko kellään kokemuksia mitä maksaa altaan käyttö?

Meillä on tiedossa pesuhuoneen lattiassa oleva kosteusvaurio, joten jos joudutaan repimään lattiaa enemmänkin auki ja kuivattamaan pitkään voi kustannukset nousta, mutta kyllä kosteussulut ja laatat saa edullisestikin, kun viitsii hieman kierrellä. Sitä en tiedä mitä maksaa lämpöputkien veto lattiaan, sillä sähköinen lattialämmitys on rikki ja se vaihdetaan. Eli lattian putkitus saattaa myös nostaa hintaa. Mutta meillä tosin mies tekee työt itse, missä säästetään paljon. Jos pitäisi teettää työt vieraalla niin kustannukset varmasti nousisivat helposti tuohon 5000-10000¿.

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:39"]

Eli kuka tekee työt? Itse olen laskeskellut, että 1000-2000¿ pitäisi riittää hyvin ja tarkoitus olisi uusia lattia ja seinälaatat pesuhuoneeseen ja saunaan ainakin kiuas, mahdollisesti uudet lauteet. No tietenkin riippuu paljon kiukaasta, saahan niitä vaikka mitä hienouksia, mutta meille riittää edullinen peruskiuas. Toisaalta olen miettinyt tonnin lisäystä budjettiin, sillä mukavia kahden hengen porealtaita saa alle tonnilla. Mutta onko kellään kokemuksia mitä maksaa altaan käyttö?

Meillä on tiedossa pesuhuoneen lattiassa oleva kosteusvaurio, joten jos joudutaan repimään lattiaa enemmänkin auki ja kuivattamaan pitkään voi kustannukset nousta, mutta kyllä kosteussulut ja laatat saa edullisestikin, kun viitsii hieman kierrellä. Sitä en tiedä mitä maksaa lämpöputkien veto lattiaan, sillä sähköinen lattialämmitys on rikki ja se vaihdetaan. Eli lattian putkitus saattaa myös nostaa hintaa. Mutta meillä tosin mies tekee työt itse, missä säästetään paljon. Jos pitäisi teettää työt vieraalla niin kustannukset varmasti nousisivat helposti tuohon 5000-10000¿.

[/quote]
0 0
1/2

Kiitos vastauksista!

Riippuu siis paljon kuka tekee... Kuinka paljon pelkät pinnat ja lauteet maksaisivat?

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 00:59"]

Riippuu siis paljon kuka tekee... Kuinka paljon pelkät pinnat ja lauteet maksaisivat?

[/quote]
0 0
1/2

Meillä teki Rustholli, ja hyvin tekikin!

t. 5

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 01:01"]

t. 5

[/quote]
0 0
1/2

Meillä maksoi 14 000€ mies teki itse kaiken.

Siihen kuului:
- lattialämmityskaapelit
- lattiavalu
- vesieriste
- ABL- laatat
- Halogeenivalot
- Lasitiiliseinä
- WC-pönttö
- Peilikaapisto
- 2x suihku
- Sun saunan lauteet
- Itse tehty sormipanelointi
- Kaijuttimet ja lasikuituvalot saunaan
- vuolukivikiuas
- saunanovi ja jotain pienia juttuja päälle!

[quote author="Vierailija" time="23.09.2007 klo 10:44"]

Siihen kuului:
- lattialämmityskaapelit
- lattiavalu
- vesieriste
- ABL- laatat
- Halogeenivalot
- Lasitiiliseinä
- WC-pönttö
- Peilikaapisto
- 2x suihku
- Sun saunan lauteet
- Itse tehty sormipanelointi
- Kaijuttimet ja lasikuituvalot saunaan
- vuolukivikiuas
- saunanovi ja jotain pienia juttuja päälle!

[/quote]
1 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä