Tervetuloa Meidän Perheen keskusteluun

Tällä sivulla voit keskustella lapsiin, vanhemmuuteen ja perhe-elämään liittyvistä asioita. Meidän Perheen jutut löydät osoitteesta Vauva.fi.

Noudata hyviä ja asiallisia keskustelutapoja. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
3.2.

Kaksi kertaa on poistettu täältä aloitus viharikoksesta. Voisiko mode ystävällisesti kertoa, miksi tämä on sellainen aihe, josta ei saa kirjoittaa meidän perhe palstalla?

Vierailija
25.1.2008

tavallisesta ruokakaupasta? Ostamme silloin tällöin tavallisten ostosten kanssa, mutta en ole ikinä (30 v aikana) nähnyt toisten kauppahihnalla tätä artikkelia. Mistä ihmiset hommaavat kuminsa? En viitsisi erikseen lähteä minnekään syrjäiseen kioskiin tätä varten.

Vierailija
Su 18:16

Hei, kokeilenpa nyt kirjottaa tänne jos löytyisi kohtalontovereita/näkökulmia avuksi..

Meillä on mieheni kanssa uusioperhe, yksi yhteinen ja sitten hänen aiemmat lapsensa. Esikoinen asuu kanssamme, hän on nuori teini-ikäinen. Yhteisemme on tarhaikäinen uhmaiän kynnyksellä.

Vierailija
15.4.2009

Tekisi mieli lähteä vauvan kanssa "ihmisten ilmoille",mutta:jos lähtee kaupungille tai Zeppeliiniin niin miten tämän imetyspuolen siellä pystyy hoitamaan jos kaverille iskee hiuko? Onko nykypäivänä ihmiset miten fanaattisia julki-imetyksen karsastajia? Antakee vinkkejä ja kokemuksia..

15.3.2006

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Olemme molemmat toistemme ensimmäiset nuoruuden kumppanit. Yhteiselo on sujunut ihan hyvin ja olen aina kokenut, että mieheni on paras ystäväni.

Vierailija
Eilen 20:14

Meidän perheen 12v tytöllä menkat alkanu puolvuotta sitten. 3kertaa pari pv enne menkkojen alkua tytöllä tosi kovat krampit alavatsassa ja oksentanu pari kertaa. Mietin onko kyse jostain vakavasta ja onko muilla samallaisa kokemiksia?

Vierailija
10.3.2006

Nyt pistetään iltapäivän kahvitauon kunniaksi gallup kahvimerkeistä.

kysymys 1:

suosikkikahvimerkkisi? mitä ostaisit jos rahalla ei väliä?

kysymys 2:

suosikkikahvimerkkisi oikeasti? mitä ostat nyt?

Vierailija
Eilen 17:40

eli oon kokeillu vaikka ja mitä. kultaiset liittimet on kohdillaa,aivan kuten oppaan ohjeessa on,ja painoin myös käynnistä napista,mutta rannekkeeseen ei tule mitään eloa. sain toisenkin,joten mikä tässä on kikka miten sen saa ladattua?

Vierailija
Eilen 17:33

Kuukauden ikäisellä vauvalla on ihan mahdoton ruokahalu, tänäänkin oli tissillä niin kauan että ei enää saanut mitään irti ja raivostui, sai päälle 50 milliä pumpattua rintamaitoa ja vielä 40 milliä korviketta, kun pumpattu loppui kesken...

Vierailija
Eilen 14:57

Kyse 10 vuotiaista pojista. Poikamme luokan pojat ovat jakautuneet kahteen ryhmään ja poikani välitunneilla näistä ryhmistä pienemmässä, siihen kuuluu 4-6 poikaa. Syksymmällä olivat paljon yhdessä myös koulun ulkopuolella.

Vierailija
Eilen 14:40

Nyt on joko kaikki taudit päällä tai sitten jotain ihan muuta. 6 päivää sitten ei millään jaksanut nousta sängystä ylös, illalla puhkesi kuume ja nuha. Olo oli vielä ihan siedettävä mutta yöllä kuume nousi jo 38 asteeseen (normaalilämpöni on noin 36.5).

Vierailija
17.11.2007

Sovittiin että tämä mies olisi tullut eilen illalla käymään luonani. Tätä tapaamista ainakin minä olin odottanut pitkään. Mieskin on osoittanut kiinnostuksensa mua kohtaan. Miestä ei kuulunut ja soitin illalla kymmenen jälkeen ja kysyin onko tulossakaan.

Vierailija
Pe 23:30

Jokaisella ihmisellä on maailmankatsomus, joka perustuu ihmisen käsityksiin maailmankaikkeuden alkuperästä ja sen perimmäisestä järjestyksestä ja luonteesta. Maailmankatsomus vaikuttaa siihen miten ihminen näkee ja tulkitsee todellisuuden ja elämän luonteen.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 8814196
  • Viestiketjuja yhteensä 1006731
  • Käyttäjiä yhteensä: 3514
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä674