Hampaassa aivan järkyttävä reikä, mustaa vain näkyy hampaan sisällä. Koko ienraja. Miksei ole OLLENKAAN kipeä?

Vierailija

Ei satu ollenkaan vaikka tikulla kaivan kakat sieltä hampaan sisältä aina pois, ei edes vihlaise, miksiköhän?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Eli iiiso aukko hampaassa, ja sieltä kaivan tikulla ruoan palat pois. Alussa oli hiukan kipeä, mutta ei enää.

Heti kun saan paljon rahaa niin menen yksityiseen hammaslääkäriin jossain puolinukutuksessa. Nyt en voi kun oksennan ja pyörryn heti jos siihen joudun.

Vierailija

aukkoja hampaissa, ja luulin niitä rei' iksi ja ihmettelin samalla tavalla että miksi niihin ei koske. Hammaslääkäri sitten sanoi, että ne ovat syöpymisen merkkejä. Hampaan pinta on kulunut ja syöpynyt. Hammaslääkäri tasoitti ne rei' ät eikä se sattunut ollenkaan. Käski välttää liian happamia ruokia ja juomia.

Oisko sulla samanlainen tilanne?

Vierailija

Yleensä juurihoitoa vaativat yhtä pahat reiät ovat särkeneet aivan kamalasti. Tämä ei ollenkaan. Vieressä on juurihoidettu hammas, voiko niillä olla jotenkin yhteiset juuret tms joka selittäisi sen ettei ole kipeä. Viereisestä hampaasta ei löytynyt yhtä juurta ollenkaan, siis siitä juurihoidetusta

Vierailija

Onko mahdollista että alkaa vielä särkemään kun ei tähänkään saakka ole yhtään särkenyt? Luulisi että kun tikulla tökkää sinne sisälle niin edes vähän vihlaisisi, voiko jotenkin johtua siitä kun viereisen hampaan yhtä juurta ei löytynyt ollenkaan?

Vierailija

Minulla on ollut lapsesta saakka tosi reikiintyvät hampaat ja olen aina inhonnut ja pelännyt poraamista. Olen kuitenkin uskollisesti tilannut tarkastusaikoja, ihan itseni tsempannut ja pakottanut, mielessäni välkkyen ne kauheudet, joihin saatan joutua, jos päästän hampaani huonoon jamaan. Kun käy usein, reiätkään ei ehdi mahdottomiksi, vaikka niitä tulisi. Ah onnea ja autuutta, kun pari viikkoa sitten olin tarkastuksessa 2,5 vuoden jälkeen (pitkä tauko johtui raskauksista) ja reikiä oli nolla. Se hyvänolontunne, mikä tulee, kun nyt tiedän, että suussa on kaikki okei eikä mitään piileviä aikapommeja, voittaa kyllä pelonkin. Heti tilaamaan tarkastusaikoja, kaikki kammoiset!!!

Vierailija

Eikä tuota enää voi tasoittaa kun ienrajasta mennyt ainakin puoleen väliin saakka hammasta. Mitä se musta mahtaa olla mitä hampaan sisältä näkyy?

Vierailija

nimim kokemusta on,särki järkyttävästi hammasta,seuraavana päivä 39 asteen kuume ja särky katosi kokonaan = hampaan hermostot tulehtuneet, ei puudutus auta kuin poistamalla korkeintaan terävimmän kärjen kivulta,siinä sitten sätkin juurihoidossa/testi viiltoja saaden nenätukossa tuleeko märkää ikenistä taikka huulista.operaation jälkeen näytät ja tunnet olon kuin turpaan saanelta. pce

Vierailija

kait mieluummin käyt hammaslääkärissä kuin odotat että tulehdus on niin paha ja leviää elimistöön,verimyrkytys changit selvitä hengissä 60%/40 ja 70/60%.ja potaskaa en puhu sukulainen kuoli siihen,kun pitkitti vuosia hammaslääkäriä töiden/pelon takia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat