Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/54

Naapuri käy samaan aikaan saunassa 14-vuotiaan poikansa kanssa

heidän saunavuorollaan. Minusta hieman outoa.

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:40"]

heidän saunavuorollaan. Minusta hieman outoa.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/54

pitäisikö heidän tulla saunomaan sitten teidän vuorolla!?

se vasta olisikin outoa!

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:41"]

se vasta olisikin outoa!

[/quote]
0 0
1/54

Työkaverin lapset käy iltaisin kimppasuihkussa

tyttö 8v poika 15v ja tyttö 17v, on kuulemma aina käynyt niin ei siinä mitään outoa =O...

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:42"]

tyttö 8v poika 15v ja tyttö 17v, on kuulemma aina käynyt niin ei siinä mitään outoa =O...

[/quote]
0 0
1/54

Mitä sitten?

Minä kävin isäni kanssa saunassa vielä 15-vuotiaanakin (koko perheemme kävi saunassa yhdessä). En näe kyllä tuossa mitään outoa.

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:42"]

Minä kävin isäni kanssa saunassa vielä 15-vuotiaanakin (koko perheemme kävi saunassa yhdessä). En näe kyllä tuossa mitään outoa.

[/quote]
0 0
1/54

Kaikki ihmiset on erilaisia...

Mun 10v poika ei mielellään tule mun kanssa saunaan. Itse en tuossa näkisi mitään pahaa, onhan kuitenkin kyse äidistä ja lapsesta...

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:44"]

Mun 10v poika ei mielellään tule mun kanssa saunaan. Itse en tuossa näkisi mitään pahaa, onhan kuitenkin kyse äidistä ja lapsesta...

[/quote]
0 0
1/54

Mitä outoa tuossa on ?

Ap taitaa olla jotenkin estoinen.

Itsekin kävin isän, äidin ja 11v vanhemman veljeni kanssa samaan aikaan saunassa siihen asti kun muutin kotoa pois. Eikä siinä ollut yhtään outoa. Meille alastomattomuus on luonnolista. Joillekin se ehkä ei ole, kuten ap:lle.

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:44"]

Ap taitaa olla jotenkin estoinen.

Itsekin kävin isän, äidin ja 11v vanhemman veljeni kanssa samaan aikaan saunassa siihen asti kun muutin kotoa pois. Eikä siinä ollut yhtään outoa. Meille alastomattomuus on luonnolista. Joillekin se ehkä ei ole, kuten ap:lle.

[/quote]
0 0
1/54

voi jössö

minä yli 40 vee saatan vieläkin kesäisin saunoa samaan aikaan vanhempieni kanssa ja lapseni kanssa..... appivanhempien kanssa saunotaan joskus yhdessä, silloin tosin uikkareissa.

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:47"]

minä yli 40 vee saatan vieläkin kesäisin saunoa samaan aikaan vanhempieni kanssa ja lapseni kanssa..... appivanhempien kanssa saunotaan joskus yhdessä, silloin tosin uikkareissa.

[/quote]
0 0
1/54

kimppasuihku! PERVOA!!!

Vierailija:

[quote author="Vierailija" time="02.10.2007 klo 15:53"]

Vierailija:

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä