ITSETEHTY LEIKKIMÖKKI!!!

Vierailija

Onko joku tehnyt hiljattain itse leikkimökkiä?? Paljonko meni rahaa? Mietin vaan, että kannattaako ostaa mökki vai tehdä itse??

Kiitos vastaajille!!!

Kommentit (7)

Vierailija

me teimme mökille viime kesänä 9 neliön leikkimökin peltikatolla, mutta sen on tarkoitus toimia myös vierasmajana. Rahaa paloi 1500 euroa maaleineen ja pohjatöineen (sorat, kankaat, styroksit). Ikkunoiksi tuli vanhat vintinikkunat, jotka kunnostin.

Siinä meni koko kesän viikonloput äitienpäivästä syyskuun alkuun ja kesäloma. Mökki on vankka ja vanttera mutta itse olimme aika tööt...

Vierailija

Kuten olemme tehneet talommekin. Leikkimökkiin hankimme ainoastaan maalin. Kaikki muut olivat talomme ylijäämätavaraa. Puut otimme omasta metsästä.

Vierailija

Meillä on talo nousemassa, mutta ylimääräistä puutavaraa tuskin juuri jää, koska talo tehdään pre-cut menetelmällä talofirman puolesta... Eli puutavara pitäisi ostaa.

Täytyy nyt sitten vielä pohtia asiaa:)

ap

Vierailija

Oli todella helppo kasata, kaikki palat oli valmiina oikean kokoisina eikä tarvinnut sahata ym. Ei ollut juurikaan kalliimpi kuin ihan puutavarasta itse tehty (jos sen puutavaran joutuu kaupasta ostamaan). Kuitenkin mökin kasaaminen oli mukavaa puuhastelua, johon lapsetkin omalla tavallaan/tasollaan pysyivät osallistumaan.

Vierailija

niin mun mielestä omatekoinen pesee mennen tullen nämä valmiit mökit.

Niissä on mittasuhteet mielestäni ööh...tuota rumat:ikkunat korkealla yms.

Me teimme itse raksan ylijäämäpuista. Ostimme vain maalia ja uudet paneelit ulkoseiniin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat