Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/41

Minulla on luultavasti syöpä :´( En tiedä miten selvitä tästä, lapset alle 3-vuotiaita

Kävin lääkärissä jatkuvien vatsavaivojen ja kipujen takia, lääkäri tunnusteli että vatsalaukun/ohutsuolen rajamailla tuntuu suuri kova patti.
Otettiin labrakokeita ym ja tähystys ym on edessä, mutta verikokeistakaan ei tietenkään vielä ole tuloksia tullut.
Lääkäri sanoi että on mahdollista että vatsassa/suolistossa on kasvain.
Enenpää ei halunnut ottaa kantaa ennen kun saadaan tutkimuksista tuloksia.

Olen varma että se on kasvain :´( Mikä muukaan voisi olla kova iso patti vatsan alueella? :(
Ja on siinä kohtaa että joko vatsassa tai ohutsuolessa, joten molemmissa ennuste on huono.

Minulla on 2 alle 3-vuotiasta lasta, en kestä ajatusta että he menettävät äitinsä. En kestä ajatusta siitä surusta ja ikävästä mitä he kokevat jos kuolen :´(

Olen jo valmiiksi miettinyt mitä teen jos minulla todetaan syöpä. otan paljon valokuvia ja videokuvaa itsestäni lasten kanssa, kirjoitan heille " kirjeitä" tai päiväkirjaa jota isä saa heille lukea. Piirrän heille kuvia ym , jotta heille jää minusta muistoja.

Pelottaa ja itkettää ja sattuu niin vietävästi :´(

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:52"]

Kävin lääkärissä jatkuvien vatsavaivojen ja kipujen takia, lääkäri tunnusteli että vatsalaukun/ohutsuolen rajamailla tuntuu suuri kova patti.
Otettiin labrakokeita ym ja tähystys ym on edessä, mutta verikokeistakaan ei tietenkään vielä ole tuloksia tullut.
Lääkäri sanoi että on mahdollista että vatsassa/suolistossa on kasvain.
Enenpää ei halunnut ottaa kantaa ennen kun saadaan tutkimuksista tuloksia.

Olen varma että se on kasvain :´( Mikä muukaan voisi olla kova iso patti vatsan alueella? :(
Ja on siinä kohtaa että joko vatsassa tai ohutsuolessa, joten molemmissa ennuste on huono.

Minulla on 2 alle 3-vuotiasta lasta, en kestä ajatusta että he menettävät äitinsä. En kestä ajatusta siitä surusta ja ikävästä mitä he kokevat jos kuolen :´(

Olen jo valmiiksi miettinyt mitä teen jos minulla todetaan syöpä. otan paljon valokuvia ja videokuvaa itsestäni lasten kanssa, kirjoitan heille " kirjeitä" tai päiväkirjaa jota isä saa heille lukea. Piirrän heille kuvia ym , jotta heille jää minusta muistoja.

Pelottaa ja itkettää ja sattuu niin vietävästi :´(

[/quote]
2 2
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/41

tyrä?

ja sen vattalaukunkin voi poistaa samoin suolta joten ralaa. elä heitä kirvestä vielä kaivoon.

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:53"]

ja sen vattalaukunkin voi poistaa samoin suolta joten ralaa. elä heitä kirvestä vielä kaivoon.

[/quote]
1 0
1/41

Olen pahoillani=( Mutta muista että syöpä ei ole kuolemantuomio!

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:54"]

[/quote]
3 0
1/41

Olisin itsekin ihan paniikissa, jos olisin sinä, mutta sanon silti: älä vielä sure ja pelkää. Ei ole vielä todettu mitään.

[/quote]
3 1
1/41

Voi perkele. Ja halit ((((((())))))))))

Mutta älä ny kiirehdi asioiden edelle, odota faktaa, ennenkuin alat mihinkään...

Mutta älä ny kiirehdi asioiden edelle, odota faktaa, ennenkuin alat mihinkään...

[/quote]
1 0
1/41

No älä nyt vielä maalaile piruja seinille. Syövällä on nimenä huono maine, mutta nylyisin ihan hoidettavissa oleva sairaus

kuten muutkin. Ja toivottavasti ei kuitenkaan ole pahanlaatuinen kasvain. Olen itse se lapsi, jonka äiti sairastui syöpään kun oli ihan pieni ja äitini on edelleen elossa ja minä 25-vuotias:)

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:55"]

kuten muutkin. Ja toivottavasti ei kuitenkaan ole pahanlaatuinen kasvain. Olen itse se lapsi, jonka äiti sairastui syöpään kun oli ihan pieni ja äitini on edelleen elossa ja minä 25-vuotias:)

[/quote]
2 0
1/41

Älä nyt ennen diagnoosia ala hermoilla.

Toisekseen suolistosyövissä on ihan kohtalaiset paranemisprosentit, joku haimasyöpä olis eri asia.

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:55"]

Toisekseen suolistosyövissä on ihan kohtalaiset paranemisprosentit, joku haimasyöpä olis eri asia.

[/quote]
1 1
1/41

Minun ystävällä oli vuosi sitten samanlainen tilanne,

ja edelleen on täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Kyseessä oli hyvänlaatuinen kysta. Yleensä eivät ole nuorella iällä pahanlaatuisia. Selviät varmasti. Nyt reippautta! Saat ajan lääkäriin, patti poistetaan ja saat jatkaa onnellisesti elämääsi lasten kanssa:)

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:56"]

ja edelleen on täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Kyseessä oli hyvänlaatuinen kysta. Yleensä eivät ole nuorella iällä pahanlaatuisia. Selviät varmasti. Nyt reippautta! Saat ajan lääkäriin, patti poistetaan ja saat jatkaa onnellisesti elämääsi lasten kanssa:)

[/quote]
2 0
1/41

a) et tiedä vielä mitä se on. b)sitten hoidetaan. taistele viimeiseen saakka. Älä luovuta.

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:56"]

[/quote]
2 0
1/41

kävikö lääkärillä tyrä mielessä?

tuskin se lekuri syöpää heti ensi näkemällä ehdotellut?

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 21:59"]

tuskin se lekuri syöpää heti ensi näkemällä ehdotellut?

[/quote]
2 0
1/41

itkettää vaan niin

että hyvä kun näen kirjoittaa. tietenkin pelkään heti pahinta, siis että se on pahanlaatuinen kasvain, etäpesäkkeitä ja elinaikaa jotain puoli vuotta.
esim. ohutsuolen syövässä 5v jälkeen on elossa 50%, ei kovin lupaavalta kuulosta :(
mahavaivojen ja kipujen lisäksi minulla on myös uupumusta ja heikotusta, huono yleisvointi, pahoinvointia, joten pelkään että tämä on pahanlaatuista ja jo pitkälle kehittynyt syöpä :(
ikää minulla on vasta 25v.

tietenkin pitäisi jaksaa toivoa parasta, että tämä olisikin jotain hyvänlaatuista, mutta en millään jaksa uskoaa siihen :(

ap

[quote author="Vierailija" time="05.10.2007 klo 22:04"]

että hyvä kun näen kirjoittaa. tietenkin pelkään heti pahinta, siis että se on pahanlaatuinen kasvain, etäpesäkkeitä ja elinaikaa jotain puoli vuotta.
esim. ohutsuolen syövässä 5v jälkeen on elossa 50%, ei kovin lupaavalta kuulosta :(
mahavaivojen ja kipujen lisäksi minulla on myös uupumusta ja heikotusta, huono yleisvointi, pahoinvointia, joten pelkään että tämä on pahanlaatuista ja jo pitkälle kehittynyt syöpä :(
ikää minulla on vasta 25v.

tietenkin pitäisi jaksaa toivoa parasta, että tämä olisikin jotain hyvänlaatuista, mutta en millään jaksa uskoaa siihen :(

ap

[/quote]
0 1
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä