Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/10

Onko lääke määrätty sinulle hermokipuun?

Kannattaa kokeilla, auttaa monilla nostamaan kipukynnystä ja siinä ohessa mielialaa. Voi väsyttää, mutta todellakin kokeile!

[quote author="Vierailija" time="26.12.2007 klo 18:25"]

Kannattaa kokeilla, auttaa monilla nostamaan kipukynnystä ja siinä ohessa mielialaa. Voi väsyttää, mutta todellakin kokeile!

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0
1/10

oih anteeksi, nelonen ajatteli, että kyse on Triptylistä.

Trileptalista ei niin tietoa, väsyttää sekin varmaan alussa.

[quote author="Vierailija" time="26.12.2007 klo 18:26"]

Trileptalista ei niin tietoa, väsyttää sekin varmaan alussa.

[/quote]
0 0
1/10

Lääkäri määräsi mun 2vlle

Tosin se vaihdettiin sitten Apydan-merkkiseksi, mutta vaikuttava ainehan on sama (okskarbatsepiini).

Aluksi lapsi oli tokkuraisen oloinen ja tasapaino oli hakusessa, mutta varsin pian sivuvaikutukset haihtuivat ja nyt tuosta ei huomaa mitään eroa " normaaliin" käytökseen.

[quote author="Vierailija" time="26.12.2007 klo 18:38"]

Tosin se vaihdettiin sitten Apydan-merkkiseksi, mutta vaikuttava ainehan on sama (okskarbatsepiini).

Aluksi lapsi oli tokkuraisen oloinen ja tasapaino oli hakusessa, mutta varsin pian sivuvaikutukset haihtuivat ja nyt tuosta ei huomaa mitään eroa " normaaliin" käytökseen.

[/quote]
0 0
1/10

Hae googlella, pitäisi löytyä haittavaikutuksetkin.

[quote author="Vierailija" time="26.12.2007 klo 20:35"]

[/quote]
0 0
1/10

nyt mietin minäkin että lihottaako?

siis tuo abydan, mulla oli ensin trileptal ja kuukausi sitten vaihdettiin tuohon abydan. trileptal teki välillä tuon kauhean väsymyksen!

[quote author="Vierailija" time="26.12.2007 klo 20:39"]

siis tuo abydan, mulla oli ensin trileptal ja kuukausi sitten vaihdettiin tuohon abydan. trileptal teki välillä tuon kauhean väsymyksen!

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä