Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/16

Onko tämä viivapimppi?

http: // fi .wikipedia. org/wiki/H%C3%A4pyhuuli

[quote author="Vierailija" time="27.12.2007 klo 23:55"]

http: // fi .wikipedia. org/wiki/H%C3%A4pyhuuli

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/16

En käyny katsoos mut tuskin sitä näkee siitä kuvasta jos jo osoitteessa lukee häpyhuuli

[quote author="Vierailija" time="27.12.2007 klo 23:56"]

[/quote]
0 0
1/16

ei oikeastaan

tuo on tavalline pimppi. Minulla ainakin on " Viivapillu" , tarkoittaa minun kohdalla ainakin, että on sellainen työväenluokan pillu missä ei ole mitään ylimääräistä, ei sisempiä häpyhuulia esimerkikis. on vain klitoris (selvä nappula, ei mitään ympärillä) sekä reikä

[quote author="Vierailija" time="28.12.2007 klo 00:00"]

tuo on tavalline pimppi. Minulla ainakin on " Viivapillu" , tarkoittaa minun kohdalla ainakin, että on sellainen työväenluokan pillu missä ei ole mitään ylimääräistä, ei sisempiä häpyhuulia esimerkikis. on vain klitoris (selvä nappula, ei mitään ympärillä) sekä reikä

[/quote]
0 0
1/16

En tiedä mutta TÄMÄ:

" Ympärileikkauksessa poistetaan joko pelkästään klitoris tai sekä klitoris että häpyhuulet. Jos häpyhuulet on kokonaan poistettu, reunat ommellaan yhteen ja virtsaa ja kuukautisvuotoa varten jätetään vain pieni aukko. Ensimmäistä yhdyntää varten puoliso perinteisesti teräaseella avaa ihon sukuelimien paljastamiseksi, ja ensimmäinen yhdyntä tapahtuu haavan kautta. Ympärileikkauksen vuoksi iho menettää joustavuutta, minkä vuoksi synnytys saattaa vaikeutua ja aiheuttaa riskejä sekä lapselle että äidille.

Leikkaukset ovat usein epähygieenisiä ja erittäin kivuliaita, kivunlievitystä ei käytetä. Häpyhuulissa on runsaasti verisuonia, minkä vuoksi verenvuoto on hyvin voimakasta. Leikkauksen jälkeen nainen ei pysty tuntemaan kovin paljon seksuaalista nautintoa koko loppuelämänsä aikana."

oli karmeaa luettavaa =(

[quote author="Vierailija" time="28.12.2007 klo 00:03"]

" Ympärileikkauksessa poistetaan joko pelkästään klitoris tai sekä klitoris että häpyhuulet. Jos häpyhuulet on kokonaan poistettu, reunat ommellaan yhteen ja virtsaa ja kuukautisvuotoa varten jätetään vain pieni aukko. Ensimmäistä yhdyntää varten puoliso perinteisesti teräaseella avaa ihon sukuelimien paljastamiseksi, ja ensimmäinen yhdyntä tapahtuu haavan kautta. Ympärileikkauksen vuoksi iho menettää joustavuutta, minkä vuoksi synnytys saattaa vaikeutua ja aiheuttaa riskejä sekä lapselle että äidille.

Leikkaukset ovat usein epähygieenisiä ja erittäin kivuliaita, kivunlievitystä ei käytetä. Häpyhuulissa on runsaasti verisuonia, minkä vuoksi verenvuoto on hyvin voimakasta. Leikkauksen jälkeen nainen ei pysty tuntemaan kovin paljon seksuaalista nautintoa koko loppuelämänsä aikana."

oli karmeaa luettavaa =(

[/quote]
0 0
1/16

Miettikää mistä sana viiva voi tulla!

Nimenomaa siitä että pillu on kuin viiva lepoasennossa ja kyllä sinne häpyhuulet sisälle silti mahtuu.

[quote author="Vierailija" time="28.12.2007 klo 00:03"]

Nimenomaa siitä että pillu on kuin viiva lepoasennossa ja kyllä sinne häpyhuulet sisälle silti mahtuu.

[/quote]
0 0
1/16

Kylla puhekielessa viivapimppia kaytetaan jos se tavallisesti ollessa on sellainen etta siina on viiva ja sisahapparit eivat ole ulkopuolella.

Tieteellisiä nimityksiä en tiedä mutta käytännössä siis viivapimppi on pimppi jossa ulommat häpyhuulet peittää sisemmät ja klitoriksen. Itsellänikin on viivapimppi. Ja mies tykkää <3

[quote author="Vierailija" time="28.12.2007 klo 00:35"]

Tieteellisiä nimityksiä en tiedä mutta käytännössä siis viivapimppi on pimppi jossa ulommat häpyhuulet peittää sisemmät ja klitoriksen. Itsellänikin on viivapimppi. Ja mies tykkää <3

[/quote]
0 0
1/16

tuo on se viivapillu!!! koomisen näköinen kun avatessa reikä vaan näkyy. ja poslari oli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[quote author="Vierailija" time="28.12.2007 klo 12:21"]

[/quote]
0 0
1/16

Mäki

haluun tollasen! Valuvika vissiin, mutta mulla ei todellakaan ole tuollainen!

[quote author="Vierailija" time="28.12.2007 klo 12:23"]

haluun tollasen! Valuvika vissiin, mutta mulla ei todellakaan ole tuollainen!

[/quote]
0 0