Ärsyttää kun en ikinä ole kipeänä! Miten saisin itselleni kunnon flunssan, mahataudin tms. Tämä ei ole vitsi!

Vierailija

Olisi vaan niin ihanaa olla oiken luvan kanssa laiskana kotona, maata sohvalla ja antaa lasten ja miehen passata minua vaihteeksi... :)

Millä saisin itselleni tartutettua oikein kunnon pöpön?

Kommentit (14)

Vierailija

vaikka saisitte joskus ms-taudin tai syövän tai jonkun muun kivan tudin jossa saa sairastaa ihan kunnolla (ap ja 4).

Saisitte " levätä" ja olla muiden passattavana.

nimim. 10 vuotta mäsänä :(

Vierailija

Aina tuppaa unohtumaan se todellisuus, joka on siis sitä että on karrrrsea olo eikä muuta toi kuin että tämä loppuis. Mahataudissa ja yskässä yöt on toki takkuisia ja kunnon ripuli on painajaista. Aina kun uni tulee, peräosasto purskauttaa vaippaan lastin. Tätä koko yö ja avot, tosi levännyt olo aamulla. Sama jossain keuhkoputketulehduksessa. Heti kun hengitys vähänkin syvenee nukahtamisvaiheessa, heräät yskimään. Se tekee hulluksi.

Niin ja sitten saa päälle olla töissä monta päivää väsyneenä ja puolikuntoisena, tässä vaiheessa muu perhe jo sairastaa, joten saat hoivata lisäksi heitä.... Varsinainen unelma.

Vierailija

Älkää ikinä toivoko mitään sairautta itselle. Jos haluatte levätä, käykää pitkällenne ja pyytäkää, että joku passaisi teitä. On paljon miellyttävämpää levätä terveenä kuin sairaana.

Itse olen onneksi tosi harvoin sairaana, mutta silti olen todella huono jäämään töistä pois räkätaudin takia. Niistän ja kähisen sitten töissä. Eikä sekään ole reilua ketään kohtaan. Mutta jos jää kotiin, toiset joutuvat tekemään työni. Suo siellä vetelä täällä...

Vierailija

Lepää siinä kun juokset vessassa jatkuvalla syötöllä vaikka olo on kuoleman surkea ja yrjöä pois joka tilkka minkä juot ;) tosi rentoa.

Vierailija

ettet tosiaankaan ole koskaan ollut kipeänä ;)

Ihan oikeasti se ei ole mitään lepoa. Mahataudissa nauttisit vapaa-ajastasi lähinnä vessassa vaikka olisit niin väsynyt ja kipeä että sängyn pohjalla vaan tahtoisit pötköttää.

Oikeasti kun on kipeä niin sitä vaan odottaa että elämä vielä joskus helpottaisi. Ei siinä ehdi vapaa-ajasta nauttimaan ;D

Vierailija

Hmm.. Työnnä sormet kurkkuun? Sillon tulee oksennus. Netistäkin varmaan löytyy ohjeita. Kosket johonkin pöpöiseen ja työnnät sormet suuhun, kyl tuut kipeeks!
Jos ei toimi nii mee oikein kylmään suihkuun.

Vierailija

Laita teepussit yöks sukkiin. En tiedä onko hengenvaarallista mutta voihan sitä kokeilla. Siis en pakota enkä painosta mutta jos haluat. Voin kyllä kattoo et onko.😃

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat