Milloin Emmaljungan vanhat värit tarjouksessa? Scooterit erityisesti

Vierailija

Pitäisi ostaa uudet rattaat, mutta kiirettä ei ole ja mikään tämän vuoden väreistä ole ehdoton suosikki. Ajattelin siis odottaa siihen kun myyvät pois vanhoja värejä uusien tilalta. Mielestäni joskus syksyllä on ollut jo alennuksia ja vuoden vaihteen tienoilla olen ainakin ostanut edullisesti.

Muistaako joku onko Emmaljungan scooterit olleet tarjouksessa mihin vuodenaikaan?

Kommentit (4)

Vierailija

Me ostettiin scooterit vuosi sitten, ja myyjä sanoi että Scooterit ovat niin suosittuja ettei ne ole yleensä alessa edes silloin kun värit vaihtuu. Yleensähän uudet kuosit tulee loka- marraskuun kieppeillä, silloin saattaa saada edullisemmin, jos hyvin käy.

Mutta tosiaan Joensuun Lastentarvikkeessa sanoivat, että heillä ei Scooterit ole olleet alessa kuin pari kertaa niiden olemassaolon aikaan.

Vierailija

Scooterit on monesti ollut keväällä (kai huhtikuussa) tarjouksessa (ihan sen vuoden värit) hintaan 199 eur täällä pk.-seudulla. Tuttavani on ostanut syksyllä twin scooterit tarjouksesta. Ja lastentarvikkeessa on monesti riittänyt vanhoja värejä vielä vuodenvaihteen jälkeenkin. Nyt vaan pitäisi jotenkin arvailla, että saisiko scooterit syksyllä edullisemmin. Jos joku väreistä olisi ehdoton suosikki, niin kävisin toki ostamassa heti.... mutta kun kaikki on yhtä "tylsiä", niin meille kelpaa ihan mikä tahansa. Ja rattaita tarvitsemme vasta syksyllä.

Kiinostaisi kuulla onko joku ostanut scooterit syksyllä hintaan 199 eur. Ja jos on niin missä kuussa tarjous oli?

Vierailija

En tiedä tarjouksista mutta Lastentarvikkeessa sanottiin, että kirkkaat värit jäävät Emmaljungalta ensi vuoteen pois. Eli vihreä, oranssi, punainen.

Minä metsästin duopussia kun en hölmö ostanut samaan aikaan rattaiden kanssa (2kk sitten). Yksi pussi onneksi löytyi Varistosta samaa väriä rattaiden kanssa.

Vierailija

Itsekin olen siellä muutaman kerran käynyt ja vähän kummallista palvelua aina saanut.

Elokuussa julkaistaan uudet mallit. Heinäkuun on tehdas kiinni. Eli elokuussa voi jo ainakin tilata uusia ja taitaa niitä jo liikkeissäkin olla. Eli elokuussa jo paremmat alet kuin nyt? Olisko tästä yhtään apua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Alueet

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat