Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/34

Mä en tiedä missä mun klitoris sijaitsee..

Onkohan kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa. En ole ikinä löytänyt sitä, mitä taikanappulaksikin tms. kutsutaan. En ole ikinä saanut orgasmia. Mikään seksissä, suuseksissä tai sormeilussa ei tunnu erityisen hyvältä.

Auttakaa ja kertokaa miten löydän klitorikseni. Onko se " ihon alla" vai pinnalla vai missä? Olen jo alkanut epäillä ettei mulla edes ole sellaista...

Olis niin ihanaa joskus tuntea mielihyvää sekstaillessa ja oppia nauttimaan ja haluamaan seksiä. Olen tämän takia haluton ja parisuhde tietenkin siitä kärsii.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:15"]

Onkohan kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa. En ole ikinä löytänyt sitä, mitä taikanappulaksikin tms. kutsutaan. En ole ikinä saanut orgasmia. Mikään seksissä, suuseksissä tai sormeilussa ei tunnu erityisen hyvältä.

Auttakaa ja kertokaa miten löydän klitorikseni. Onko se " ihon alla" vai pinnalla vai missä? Olen jo alkanut epäillä ettei mulla edes ole sellaista...

Olis niin ihanaa joskus tuntea mielihyvää sekstaillessa ja oppia nauttimaan ja haluamaan seksiä. Olen tämän takia haluton ja parisuhde tietenkin siitä kärsii.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/34

Liu' uta sormea häpykupua pitkin alas vakoon. Klitoris on vaon yläreunassa.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:16"]

[/quote]
0 0
1/34

paina leuka rintaa vasten niin paljon kun voit---siellä suunnalla se jossain pitäis oleman

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:17"]

[/quote]
0 0
1/34

3, vastauksestasi todella on apua, dorka.

Kyllä mä nyt sen suunnan tiedän, että missä suunnassa sijaitsee... Tää on todellinen ongelma. Toivoisin asiallisia vastauksia.

Kiitos kakkonen vastauksesta. Tuolla keinolla olen sitä yrittänytkin etsiä mutta ei löydy. Onko se iholla, ihon alla vai missä? Minkä kokoinen, minkä tuntoinen?

Ap

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:23"]

Kyllä mä nyt sen suunnan tiedän, että missä suunnassa sijaitsee... Tää on todellinen ongelma. Toivoisin asiallisia vastauksia.

Kiitos kakkonen vastauksesta. Tuolla keinolla olen sitä yrittänytkin etsiä mutta ei löydy. Onko se iholla, ihon alla vai missä? Minkä kokoinen, minkä tuntoinen?

Ap

[/quote]
0 0
1/34

hiero sitä kohtaa mistä pissa tulee....

siitä löydät...

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:25"]

siitä löydät...

[/quote]
0 0
1/34

7, sitä olen itsekin epäillyt. Onkohan kaikilla? Apua, epätoivo iskee.

Ap

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:27"]

Ap

[/quote]
0 0
1/34

Otahan kuule joku anatomiankirja, katso kuvaa

ja ota sen jälkeen peili ja vilkaise alapäähäsi ja vertaa, sillähän se selviää.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:29"]

ja ota sen jälkeen peili ja vilkaise alapäähäsi ja vertaa, sillähän se selviää.

[/quote]
0 0
1/34

no ei se missään virtsa-aukon kohdalla ole, hölmöt...

[quote author="Vierailija" time="06.01.2008 klo 21:30"]

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä