Onko muita joille raskauden yhteydessä tullut luonnonkiharat suoraan tukkaan? :oO

Vierailija

Luonnonkiharat katosivat ja sain sen piikkisuoran tukan, josta olen aina haaveillut. Kiharat eivät ole ainakaan vielä palanneet, lapsi nyt yli nelivuotias.

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla oli ennen piikkisuora tukka... ei enää. Nyt kerroksittain leikattuna se on selvästi taipuisa ja pesun jälkeen kun "rypistelee" hiukset niin on aivan kuin olisi laitettu loiva permis.

Kampaajalleni oli käynyt ihan samoin :o)

Vierailija

muuttui kikkaraksi - syntyi luonnonkiharahiuksinen tyttö ;D

Toista lasta odottaessa tukka hieman suoristui - syntyi suoratukkainen poika :))

En tiedä onko noilla asioilla oikeasti yhteyttä, luultavasti hauskaa sattumaa.

Ja nyt kun kuopus on 2v niin hiukset on sellaiset kuin ennen raskauttakin. Olisikohan joku pari-muutama kk mennyt synnytyksestä kun alkoi "tukanvaihtoviikot", hiuksia tippui pilvin pimein ja tuon kauden jälkeen pikkuhiljaa palautuivat sellaisiksi kuin ennen raskautta olivat.

Kengännumero kasvoi pysyvästi yhdellä numerolla 36-> 37. Tästä olen vain tyytyväinen, nykyään löytää kenkiä aikuisten osastolta.

Vierailija

ja tukka rasvaantuu joka päivä lasten teon jälkeen- eli joudun pesemään hiukset joka pv- ennen lapsia pesin hiukset 2 kertaa viikossa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat