Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/19

Aivan super ihana tuo uusi meandi mallisto! =)

Minä tilasin heti melkein kolmella sadalla. Ah kun ne vaan pian tulisivat. Tosin, ei niille ole käyttöä kuin vasta kesällä, mutta olisi silti kiva, että tulisivat jo. =)

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 17:51"]

Minä tilasin heti melkein kolmella sadalla. Ah kun ne vaan pian tulisivat. Tosin, ei niille ole käyttöä kuin vasta kesällä, mutta olisi silti kiva, että tulisivat jo. =)

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/19

Ja nyt pitäisi vielä tietää, mikä kyseinen mallisto on...

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 17:52"]

[/quote]
0 0
1/19

Mä en ikinäkoskaanmilloinkaan voi käsittää ihmisiä, jotka ostaa moisilla summilla " tuosta vaan" vaatteita!

Ymmärrän, että talvihaalariin satsataan, mutta jotain tavallisia arkikäyttövaatteita tai hienosteluvaatteita saa niin paljon halvemmallakin ja ennenkaikkea kirpparilta!

Meillä on 5 lasta ja vaatekulut vuodessa n. 500¿ ja siinä on ihan kaikki kengistä haalareihin. Ja eivät silti kulje ryysyissä vaan puhtaissa ja ehjissä, asianmukaisissa vaatteissa.

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 18:12"]

Ymmärrän, että talvihaalariin satsataan, mutta jotain tavallisia arkikäyttövaatteita tai hienosteluvaatteita saa niin paljon halvemmallakin ja ennenkaikkea kirpparilta!

Meillä on 5 lasta ja vaatekulut vuodessa n. 500¿ ja siinä on ihan kaikki kengistä haalareihin. Ja eivät silti kulje ryysyissä vaan puhtaissa ja ehjissä, asianmukaisissa vaatteissa.

[/quote]
0 0
1/19

Näitä. =) Iiiiihania. =)

www. meandi. fi

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 18:13"]

www. meandi. fi

[/quote]
0 0
1/19

5, miten sulla riittää 500????? Mulla menee tuo summa parin lapsen talvivaatteisiin jo. Enkä kirppareita harrasta.

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 18:14"]

[/quote]
0 0
1/19

Viime vuonna

3 lapselle Remun toppahaalarit alesta, yht 165¿
2 lapselle uudet Kuomat alesta, yht. 38¿
2 lapselle Remun välikausihaalarit, yht. 80¿

Lisäksi sukkia ja sukkahousuja + 2 farkut kaupasta, loput vaatteet hyväkuntoisina kirppareilta (joita kiertelen ihan harrastuksena, intohimoisesti :)

5

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 18:18"]

3 lapselle Remun toppahaalarit alesta, yht 165¿
2 lapselle uudet Kuomat alesta, yht. 38¿
2 lapselle Remun välikausihaalarit, yht. 80¿

Lisäksi sukkia ja sukkahousuja + 2 farkut kaupasta, loput vaatteet hyväkuntoisina kirppareilta (joita kiertelen ihan harrastuksena, intohimoisesti :)

5

[/quote]
0 0
1/19

Itse sain juuri kutsun ko. firman esittelyyn, mutta nettisivuja katsottuani totesin, etta turha menna. En tykannyt yhdestakaan vaatteesta.

[quote author="Vierailija" time="11.02.2008 klo 18:20"]

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä