AMWAY kokemuksia kaivataan

Vierailija

- tuotteet?

- jäsenyys?

- itsenäinen elinkeinonharjoittaja? ILH? ALH?

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Mulla kaupattiin niitä LUONTOystävällisinä..... Satunpa vaan vilkaiemaan purkkien kyljessä olevia myrkkyainelistoja...... Niistä tuotteista on luonto kaukana....... Ei todellakaan mitään biohajoavia.....

HEh ja esittelijä ei edes tiennyt mitä niissä oli.... Kaivoilistan esiin........ ja NIISSÄKÄÄN paperiessa ei ollut täydellisiä selostuksia ainesosista.......

Vierailija

Paras ystäväni liittyi tuohon systeemiin ja hurahti jotenkin ihan kokonaan. Joka kerta sen jälkeen tavatessamme ei osannut muusta puhuakaan... kehui miten tulee rikastumaan, jättää työnteon kokenaan ja matkustelee ympäri maailmaa Amwayn piikkiin. Painosti myös minua kovasti liittymään, minkä teinkin. Kävin myös parissa " oupenissa" , jotka muistuttivat mielestäni enemmänkin uskonnollisia tilaisuuksia, mutta palvonnan kohteena oli raha ja elämä ilman työtä. Totesin tuotteet kalliiksi erityisesti sen jälkeen, kun vuodenvaihteessa olisi 400 euron liittymispaketin jälkeen pitänyt maksaa taas yli 40 euron maksu....

Lopetin tilaamisen ja totesin ystävälleni, että elämässäni on rahan edellä paljon tärkeämpiäkin asioita, esim. ystävyyssuhteet. Ei ole ystävästäni kuulunut mitään kahteen vuoteen. Ilmeisesti lekottelee nyt sitten Bahamalla.

Vierailija

23: kerro näistä tuttavistas, jotka ovat pärjänneet Amwayllä. Onko heidän koko tuttavapiirinsä siinä mukana ja kuinka paljon he käyttävät aikaansa värväykseen? Ovatko edelleen " normaaleja" , eli voiko heidän kanssaan keskustella mistä vain, ilman että jossainvaiheessa puheeksi tulee Amway? Voiko ystävyys säilyä, vaikka toinen on " hurahtanut" ?

Vierailija

ihmiset ylipuhutaan siihen juttuun. Mullakin yksi parhaista ystävistä hurahti mukaan ja saman tien unohti muut unelmansa ja muun elämänsä... Soitteli kaikki tutut ja puolitutu, lopulta vieraatkin läpi ja yritti saada ihmiset käännytettyä. Hylkäsi jopa opiskelunkin, koska aikoo pärjätä tuolla joskus. Tai siis hänen ja miehensä piti tulla sillä toimeen jo vuosia sitten, vaan vielä käyvät töissä...

Ennen sosiaalinen ja lämmin ystäväni muuttui äkkiä yksinäiseksi ja kovaksi " bisnesnaiseksi" , joka ei pidä yhteyttä eikä puhu kuin rahasta. Surullista.

Sanomattakin on selvää, että Amway ei todellakaan kiinnosta minua. Se on suoraan sanoen kusetusta koko homma. Ja muka luontoystävällisiä tuotteita, PAH. Kuten joku jo tuolla aiemmin kirjoittikin, jo se, että ne raahataan Suomeen Yhdysvalloista tekee niistä epäympäristöystävällisiä.

Vierailija

Kysypä häneltä, mikset voi vain tarvitessasi ostaa häneltä muutaman pesuainepaketin? Miksei hän hyväksy sitä, etei saa värvättyä sinua jälleenmyyjäksi?

Siitä yksinkertaisesta syystä, että bonukset alkavat juosta vasta kun on saanut alalinjan kasvatettua.

Minulle oli myös pettymys tuotevalikoiman suppeus. Koko ajan jankutettiin, että katsopa esim. Unkarin Amwaqy-sivuja, sieltä saa tilata lähes kaikkea mahdollista. Näin olikin, mutta Suomeen ei sieltä voinut tilata mitään. Tulikin mieleeni, että oliko koko sivusto unkarin osalta pelkkää fuskua. Siellä kun oli kaikkea tarpeellista Nokian kännyköistä lähtien.

Lpopetin siis touhun ja ilmoitin " ylälinjaystävilleni" , että en enää kaipaa heidän yhteydenottojaan ja kutsujaan herätyskokouksiin.

Vierailija

verkostomarkkinointiin sorru. se on kamalaa ja ystävyyssuhteet kärsii, kun kukaan ei kehtaa sanoa, ettei niitä tuotteita halua ostaa.

Vierailija

No niimpä, verkostoissa ja pyramideissa kaikki se, mikä kuulostaa hyvältä onkin jonkin asteista huijausta..... Tylsää vaan, et ne kaupittelijat on meiän tuttuja.... Ja kun erehdyin meneen sinne " liiketoimintaesittelyyn" , nyt ne on kimpussa ku haukat....

Vierailija

Eli on aikamoista huijausta koko toiminta ja aivopesua.

Ja siinä tienaa vaan ne pyramiidin yläosassa olevat, jos nekään.

Tietenkin tutut ovat nyt kimpussa, kun kerran annoit ymmärtää että olisit hitusen kiinostunut, sinusta tulisi silloin heidän pyramidin alaosa, ja he tienaisivat, tekemättä paljon mitään.

Vierailija

Jos aiot itse mukaan bisnekseen, niin huomioi seuraavat asiat: (Kuluttaja 2/1996)

Ota selvää pääyrityksestä, onko se Suomen Suoramarkkinointiliiton jäsen ja onko se sitoutunut noudattamaan koti- ja suoramyyntiä koskevia lakeja ja asetuksia.

Tutustu sopimustekstiin huolellisesti; jos se on englanninkielinen ja monen sivun mittainen, älä allekirjoita sopimusta lainkaan.

Ole kriittinen; yritykset lupaavat liian ruusuisen kuvan ansiomahdollisuuksistasi; laske miten paljon sinun täytyy myydä päästäksesi 1000 tai 5000 markan kuukausituloihin.

Muista, että suurempiin tuloihin voit päästä vain hankkimiesi uusien jälleenmyyjien myynnistä saatavilla palkkioilla.

Selvitä yksityiskohtaisesti, miten yritys tilittää palkkiot ja miten voit todentaa niiden oikeellisuuden.

Jos olet työtön, kysy ennen aloittamista työvoimatoimistosta, menetätkö työttömyyskorvauksen.

Selvitä realistisesti, kuinka paljon sinun tulee aloittaessasi sijoittaa varoja yritystoimintaan; laske kuinka paljon kuluja toiminnasta myöhemmin kertyy (esim matkakulut) ja millä ehdoilla voit lopettaa verkostomarkkinoinnin (saatko palauttaa varaston ja millä ehdoilla).

Vierailija

ainoastaan jäsen, eli tilaan omaan käyttöön niitä tuotteita, lähinnä ihonhoitotuotteitta. Jäsenenä saan ne aika paljon halvemmalla. Tyytyväinen olen ollut!

Vierailija

Siinä on joka vuosi joku jäsenmaksu yli 50 euroa. Hyviä tuotteita minusta, mutta omaan käyttöön ostajaksi ei kannata vaivautua liittymään.

Vierailija

jenkeissä runsaasti oikeudenkäydenkäyntejä meneillään. Liity vaan ja saat uusia " ystäviä" , entiset tutut menetät, jollet saa heitäkin aivopestyä.

Olin yhdessä kokouksessa ja tunnelma oli lähinnä jostain lahkolaisten herätyskokouksesta.

Huijaritouhua, jossa vain pyramidin huiput rikastuvat.

Vierailija

30 ja toiseksi mulla meni melkeen ystävyyssuhde kun vihaan KAIKKIA verkostomarkkina juttuja jo etukäteen, no meidän yhteydenotot (hänen minuun) alkoi perustua vaan bisnekseen, eli josko olisin tarvinnut sitä tätä ja tuota ja hänhän siitä rahaa saa. Eli kaikki perustui vaan hänen lompakkoonsa, todella inhottavaa toimintaa ystävältä, lopulta sanoin että mulle ei sitte tarvi soitella minkään tuotteen yhteydessä ettei mua kiinnosta yksään naama-ampulli ja johan se yhteydenotto harveni puolella, hyvä vai huono, en tie....??

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat