Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/11

Miten vatsakatari todetaan? Vatsa tulee aina kipeäksi kun syön tai juon jotain

Viikko sitten oli vatsatauti mutta tämä vatsan sattuminen alkoi vasta jokunen päivä sitten

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 18:40"]

Viikko sitten oli vatsatauti mutta tämä vatsan sattuminen alkoi vasta jokunen päivä sitten

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/11

Up

Eikö kukaan osaa auttaa? Olen syönyt maitohappobakteereja mutta niistä ei kipuun ole ollut mitään hyötyä, paha olo lähti vain pois. Päivällä vatsasta kuului aivan älyttömän kovia ääniä, murinaa ja vääntöä. Jopa vieraat kuulivat äänet, niin kovat olivat. Miten tuo katarri todetaan? Mikä voisi tähän auttaa?

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:07"]

Eikö kukaan osaa auttaa? Olen syönyt maitohappobakteereja mutta niistä ei kipuun ole ollut mitään hyötyä, paha olo lähti vain pois. Päivällä vatsasta kuului aivan älyttömän kovia ääniä, murinaa ja vääntöä. Jopa vieraat kuulivat äänet, niin kovat olivat. Miten tuo katarri todetaan? Mikä voisi tähän auttaa?

[/quote]
0 0
1/11

tähystyksellä

mutta tuskin ensimmäisenä nyt vatsakatarria epäillään...

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:08"]

mutta tuskin ensimmäisenä nyt vatsakatarria epäillään...

[/quote]
0 0
1/11

Oletko kova ryyppäämään?

Eikös tuo vatsakatarri ole enemmän viinaanmenevien sairaus...

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:08"]

Eikös tuo vatsakatarri ole enemmän viinaanmenevien sairaus...

[/quote]
1 0
1/11

vatsakatarissa vatsa ei yleensä tule syömisen jälkeen kipeäksi

vaan syöminen helpottaa kipuja.

Luulen että vatsasi on vaan ärtynyt. Kokeile syödä esim. puuroa ja juoda paljon vettä.

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:09"]

vaan syöminen helpottaa kipuja.

Luulen että vatsasi on vaan ärtynyt. Kokeile syödä esim. puuroa ja juoda paljon vettä.

[/quote]
0 0
1/11

Syö muutama päivä vain hyvin hellävaraisia ruokia.

Minulla oli koko syksyn maha kipeä, ja se meni ohi vasta kun söin viikon pelkästään kaurapuuroa, mustikkakiisseliä ja perunaa. :/

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:10"]

Minulla oli koko syksyn maha kipeä, ja se meni ohi vasta kun söin viikon pelkästään kaurapuuroa, mustikkakiisseliä ja perunaa. :/

[/quote]
0 0
1/11

En ole kova ryyppäämään

Kerran minulla on se ollut ja en pystynyt syömään tai juomaan mitään ja laihduin 8kg. Ajattelin jos vatsa on jotenkin ärtynyt vatsataudin takia. Viimeksi sain lääkkeet mutta parani ennenkuin aloin niitä syödä. Silloin ei tehty mitään tutkimuksia

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:11"]

Kerran minulla on se ollut ja en pystynyt syömään tai juomaan mitään ja laihduin 8kg. Ajattelin jos vatsa on jotenkin ärtynyt vatsataudin takia. Viimeksi sain lääkkeet mutta parani ennenkuin aloin niitä syödä. Silloin ei tehty mitään tutkimuksia

[/quote]
0 0
1/11

Vatsakatarri ei aiheuta mitaan murinoita eika yleensa vatsakipua, vaan narastysta ja polttelevaa tunnetta aivan ylavatsalla ja ruokatorvessa.

Todennäköisesti vatsataudin pöpö on edelleenkin elimistössäsi. Jätä maito ja muut maitotuotteet pois vähäksi aikaa ja kotimaiset viljat kokonaan ja katso, vaikuttaako mitenkään.

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:14"]

Todennäköisesti vatsataudin pöpö on edelleenkin elimistössäsi. Jätä maito ja muut maitotuotteet pois vähäksi aikaa ja kotimaiset viljat kokonaan ja katso, vaikuttaako mitenkään.

[/quote]
0 0
1/11

Mikä on vatsakatarri??

Millaset oireet, miten todetaan, millanen hoito??

Mulla ollut nyt pari kuukautta kovaa mahakipua ja ripulointia jatkuvasti. Ulostenäytteet otettu ja tutkittu, eikä niistä selvinnyt mitään. Tehtiin myös kolonoskopia ja otettiin näytepaloja, mutta mitään ei löytynyt..

[quote author="Vierailija" time="05.03.2008 klo 19:15"]

Millaset oireet, miten todetaan, millanen hoito??

Mulla ollut nyt pari kuukautta kovaa mahakipua ja ripulointia jatkuvasti. Ulostenäytteet otettu ja tutkittu, eikä niistä selvinnyt mitään. Tehtiin myös kolonoskopia ja otettiin näytepaloja, mutta mitään ei löytynyt..

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä