Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/2

Mista johtuu, kun kainaloa ja rintaa kutittaa ihan sikana? On kylla kuiva iho ja muualtakin kutisee, mutta kainalosta ja rinnasta eniten.

Patteja tms. en ole löytänyt. Muistan vaan lukeneeni, että rintasyövän oireena voi olla kutiaminen. Rinnassa ja kainalossa muutenkin outoja tuntemuksia, mutta luulen, että johtuvat siitä, että saman puoleinen lapaluu ihan jumissa.

Menisittäkö näyttämään rintaa lääkärille?

[quote author="Vierailija" time="22.03.2008 klo 21:09"]

Patteja tms. en ole löytänyt. Muistan vaan lukeneeni, että rintasyövän oireena voi olla kutiaminen. Rinnassa ja kainalossa muutenkin outoja tuntemuksia, mutta luulen, että johtuvat siitä, että saman puoleinen lapaluu ihan jumissa.

Menisittäkö näyttämään rintaa lääkärille?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/2

Mulla tulee samoja oireita joistain rintsikoista, ärsyttävät ihoa.

[quote author="Vierailija" time="22.03.2008 klo 21:32"]

[/quote]
0 0
1/2

Mulla sama vika ja samoja pohdiskelen kuin sa. Mulla molemmat kainalot valilla kutiaa kamalasti ja valilla ne aristaa ja toisen puolen

rintakin on välillä jotenkin " outo" - ei kipeä, mutta jotenkin erilaisen tuntuinen. Mulla on sen puolinen olkapää, lapaluu, solisluu ja hartia ihan jumissa ja kipeänä kyllä ollut jo kauan aikaa, et ajattelin sen johtuvan ehkä siitä. Ajattelin kyllä tilata ajan työpaikkalääkärille.

[quote author="Vierailija" time="22.03.2008 klo 21:38"]

rintakin on välillä jotenkin " outo" - ei kipeä, mutta jotenkin erilaisen tuntuinen. Mulla on sen puolinen olkapää, lapaluu, solisluu ja hartia ihan jumissa ja kipeänä kyllä ollut jo kauan aikaa, et ajattelin sen johtuvan ehkä siitä. Ajattelin kyllä tilata ajan työpaikkalääkärille.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä