Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/33

Hirveä kutina, mistä voisi johtua?

Minua on kutittanut muutaman päivän ajan...en ole tietääkseni allerginen millekään. Ei ole muuta oiretta kuin kutina...kädet ja jalat enimmäkseen, vähän navan seudulta myös.

Olen käyttänyt Ataraxia jännityksen poistamiseen, mutta nyt se on tilapäisesti loppu. Voikohan johtua siitä?

Kiitos!

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 12:58"]

Minua on kutittanut muutaman päivän ajan...en ole tietääkseni allerginen millekään. Ei ole muuta oiretta kuin kutina...kädet ja jalat enimmäkseen, vähän navan seudulta myös.

Olen käyttänyt Ataraxia jännityksen poistamiseen, mutta nyt se on tilapäisesti loppu. Voikohan johtua siitä?

Kiitos!

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/33

Tuttavallani

tuollaista luultiin allergiaksi ja hoidettiin sellaisena. Kumminkin oli maksasyöpä. Tajuttiin maksasyöväksi siinä vaiheessa, kun muuttui keltaiseksi. Kuoli noin 40-vuotiaana. Hänellä oli aiemmin ollut jo mahasyöpä, josta tuo kai etäispesäke.

Älä kumminkaan säikähdä, sillä aika harvinaistahan tuo on nuorella iällä. Siksi kai tutustanikaan ei osattu epäillä pahinta. (Ja mahaoireita hänellä luultiin närästykseen ja lääkäri hoidatti närästyslääkkeillä.)

Ota siis lunkisti. Jos ei ala parantua, niin voisithan mennä lääkärille, jos saisit jotain allergialääkettä. Jos sulla on vaikka atoppinen iho tai jotain. Mulla oli muutaman vuoden ihan atopian pohjalta ihottumaa kaikkialla.

Eli älä siis pelästy. Ei ollut tarkoitus.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:09"]

tuollaista luultiin allergiaksi ja hoidettiin sellaisena. Kumminkin oli maksasyöpä. Tajuttiin maksasyöväksi siinä vaiheessa, kun muuttui keltaiseksi. Kuoli noin 40-vuotiaana. Hänellä oli aiemmin ollut jo mahasyöpä, josta tuo kai etäispesäke.

Älä kumminkaan säikähdä, sillä aika harvinaistahan tuo on nuorella iällä. Siksi kai tutustanikaan ei osattu epäillä pahinta. (Ja mahaoireita hänellä luultiin närästykseen ja lääkäri hoidatti närästyslääkkeillä.)

Ota siis lunkisti. Jos ei ala parantua, niin voisithan mennä lääkärille, jos saisit jotain allergialääkettä. Jos sulla on vaikka atoppinen iho tai jotain. Mulla oli muutaman vuoden ihan atopian pohjalta ihottumaa kaikkialla.

Eli älä siis pelästy. Ei ollut tarkoitus.

[/quote]
0 0
1/33

Mun tutulla kutisee aika ajoin.

Syytä ei ole löydetty. Ei vaarallista, kun kestänyt niin kauan. Mennee allergian piikkiin.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:13"]

Syytä ei ole löydetty. Ei vaarallista, kun kestänyt niin kauan. Mennee allergian piikkiin.

[/quote]
0 0
1/33

Mulla tuli mieleen, että kerran aloin syömään C-vitamiini poretabletteja.

Sellaisia siis veteen liukenevia. Muutaman päivän kuluttua alkoi kutisemaan, vaikka en ole allerginen millekään. Voisiko sulla johtua jostain mitä olet syönyt?

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:15"]

Sellaisia siis veteen liukenevia. Muutaman päivän kuluttua alkoi kutisemaan, vaikka en ole allerginen millekään. Voisiko sulla johtua jostain mitä olet syönyt?

[/quote]
0 0
1/33

...

Oikeastaan ei, koska olen syönyt ihan normaalisti.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:17"]

Oikeastaan ei, koska olen syönyt ihan normaalisti.

[/quote]
1 0
1/33

....

Ei mulla ole muita maksasyövän oireita kuin tämä kuitna. Se on kestänyt vaan muutaman päivän...

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:24"]

Ei mulla ole muita maksasyövän oireita kuin tämä kuitna. Se on kestänyt vaan muutaman päivän...

[/quote]
0 0
1/33

Varmistan vain, että siis et ilmeisesti ole raskaana?

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:26"]

[/quote]
0 0
1/33

Eipä tuo varmaankaan ole mitään vakavaa,

mutta niin merkillinen oire, että kannattaisi käydä terveyskeskuskessa omalääkärin juttusilla kuitenkin. Voisi ottaa varmuuden vuoksi jotain veriarvoja vaikka sinusta.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:29"]

mutta niin merkillinen oire, että kannattaisi käydä terveyskeskuskessa omalääkärin juttusilla kuitenkin. Voisi ottaa varmuuden vuoksi jotain veriarvoja vaikka sinusta.

[/quote]
0 0
1/33

...

Lääkärikäynti menee huomiselle, koska tänään ei saa enää aikoja.

Luulotauti nostaa päätään. Mulla on varmaan 525 eri syöpää.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2008 klo 13:41"]

Lääkärikäynti menee huomiselle, koska tänään ei saa enää aikoja.

Luulotauti nostaa päätään. Mulla on varmaan 525 eri syöpää.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä