Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/9

Imusolmuke vai syöpä vai mikä ihme tuolla nivusissa, kertokaa te kiltit!

Onko tuolla alapäässäkin imusolmukkeet?

Melkoinen patti minulle tullut tuohon reiden ja ...mikä tuo on...häpy? väliin, siis siellä ihon alla. Kipeä jos kovasti painelee, mutta ei muuten.

Mikä se voi olla?

Huolestuin. Onhan se jotain vaaratonta, onhan?

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 20:34"]

Onko tuolla alapäässäkin imusolmukkeet?

Melkoinen patti minulle tullut tuohon reiden ja ...mikä tuo on...häpy? väliin, siis siellä ihon alla. Kipeä jos kovasti painelee, mutta ei muuten.

Mikä se voi olla?

Huolestuin. Onhan se jotain vaaratonta, onhan?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/9

Kyllä siellä on imusolmukkeita

Mulla turposi yhden synnytyksen jälkeen nivusissa monta imusolmuketta. Ja yhden kerran turposi karvatupentulehduksen takia. Jouduin syömään siihen oikein antibiootit. Myös emätintulehduksen takia voi imusolmuke nivusessa turvota.

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 20:38"]

Mulla turposi yhden synnytyksen jälkeen nivusissa monta imusolmuketta. Ja yhden kerran turposi karvatupentulehduksen takia. Jouduin syömään siihen oikein antibiootit. Myös emätintulehduksen takia voi imusolmuke nivusessa turvota.

[/quote]
0 0
1/9

Ei siis ole mikään talipatti, vaan on siellä ihon alla. ison peukalon kokoinen.

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 20:41"]

[/quote]
0 0
1/9

Oletko ollut kipeä viimeaikoina?

Mulla klamydian takia turposi osa nivusseudun imusolmukkeista :(

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 22:27"]

Mulla klamydian takia turposi osa nivusseudun imusolmukkeista :(

[/quote]
0 0
1/9

Mulla on ollut imusolmukesyöpä kaulassa

ja sen verran voin sanoa ettei se suurentunut imusolmuke ollut kipeä vaikka sitä miten paineli. Joten tuskinpa syöpää vaikka nivusissakin niitä imusolmukkeita on..

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 22:29"]

ja sen verran voin sanoa ettei se suurentunut imusolmuke ollut kipeä vaikka sitä miten paineli. Joten tuskinpa syöpää vaikka nivusissakin niitä imusolmukkeita on..

[/quote]
0 0
1/9

Luultavasti imusolmuke

Saattaa olla jokin tulehdus alavartalossa.

Nuoruuspoikaystävä kävi lääkärissä tuollaisen patin takia, lääkäri epäili heti sp-tautia :D Turvonnut imusolmuke johtui sitten loppujen lopuksi tulehtuneesta atooppisesta ihottumasta polvitaipeessa. Silti huvittaa vieläkin lääkärin luottamuksellinen" Oletkos käynyt vieraissa?" -kysymys.

Mutta kannattaa varmaan tutkituttaa asia, saattaa olla vaikka streptokokki-infektio jossain.

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 22:29"]

Saattaa olla jokin tulehdus alavartalossa.

Nuoruuspoikaystävä kävi lääkärissä tuollaisen patin takia, lääkäri epäili heti sp-tautia :D Turvonnut imusolmuke johtui sitten loppujen lopuksi tulehtuneesta atooppisesta ihottumasta polvitaipeessa. Silti huvittaa vieläkin lääkärin luottamuksellinen" Oletkos käynyt vieraissa?" -kysymys.

Mutta kannattaa varmaan tutkituttaa asia, saattaa olla vaikka streptokokki-infektio jossain.

[/quote]
1 0
1/9

ONko pehmeä vai kova sormiin?

Mulla oli sellainen peukalonpään kokoinen patti mainitsemallasi alueella, kipeäkin oli. Kävin lääkärissä ja vaarattomaksi todettiin. Jos patti on kova, on aihetta huoleen.

[quote author="Vierailija" time="02.04.2008 klo 22:37"]

Mulla oli sellainen peukalonpään kokoinen patti mainitsemallasi alueella, kipeäkin oli. Kävin lääkärissä ja vaarattomaksi todettiin. Jos patti on kova, on aihetta huoleen.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä