Tervetuloa Meidän Perheen keskusteluun

Tällä sivulla voit keskustella lapsiin, vanhemmuuteen ja perhe-elämään liittyvistä asioita. Meidän Perheen jutut löydät osoitteesta Vauva.fi.

Noudata hyviä ja asiallisia keskustelutapoja. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
09:57

Olin laittanut likaisen vaatteet likoamaan ja no sinne ne oli sitten unohtunut... Lopulta kun pesin voimakkasti hajustetulla pesuaineella ei auttanut, mikä neuvoksi? Onko jo vaatteet pilalla :(

Vierailija
11.11.2008

oli mun pillussa ja hän hyväili mua:):)

heräsin siihen ku tuntu sairaan hyvälle,ja pimppi oli märkä....sit harrastettiinki mieletöntä seksiä:D,mieskin oli erittäin kiihottunut;)

Oli kyl niin erilainen ja ihana herätys et huh huh.

20.10.2007

Olisko järkee. Meilläpäin naisväki kuumaveristä , nukutaan kesäpeittojen alla, ja vieressä miehet palelee villasukissa ja toppatäkeissä pipot päässä. Hankalaa säätää huoneen lämpötila jos sinnittelee samassa huoneessa.

Vierailija
22.11.2008

Kuinka paljon vaatetta kantorepussa täytyy/kannattaa olla?

Tämä on yksi isoimmista ongelmista joka minulla on kantorepun kanssa. Pelkään että vauva paleltuu mutta sitten onnistun aina pukemaan lapselle liikaa vaatetta....

18.2.2008

Hänelle nousi heti korkea kuume yli 39 astetta. Perinteiset flunssa oireet puuttuivat. Erittäin rauhaton ja itkuinen. Menimme terveyskeskukseen, ja keuhkoissa ei muutoksia. Onneksi otettiin pika crp ja se näytti jo silloin 120. Meidät passitettiin sairaalaan. Epäilivät virtsatieinfektiota.

Vierailija
1.1.2006

Pojalla on nyt toinen korvatulehdus peräkkäin ja nyt sai tuon kuurin. Aloituspäivästä on 4 päivää ja kyllä näyttää, että mitenkään ei ole vaikuttanut. Tämä on jo viides tulehdus vuoden sisään, poika on nyt 1,5v. =(

Vierailija
29.3.2006

`Sport-lehti on tullut mulle jo kohta 4 vuotta. Eilen tuli uusin lehti ja huomasin, että alan olla kyllästynyt siihen. Kunto Plus-lehteä luin pari numeroa tässä jokin aika sitten ja se vaikutti paremmalta. Mitä mieltä muut olette?

Vierailija
Eilen 16:33

Olen kauan ajatellut että tilaan Seiska lehden mutta se on aina jostain syystä jäänyt ja ei oikeen ole jaksanut selailla eri sivustojen lehtitarjouksia. Mitä mieltä olette lehdestä? Suositteletteko tilaamaan? :)

Vierailija
Pe 10:37

Tämä on neljäs raskaus. Ihan alussa ennen kun kuukautiset oli myöhässä tein raskaus testin näkyi haalea viiva.

Vierailija
26.4.2009

Minulta otettiin alat arvo ja se oli todella korkea 162. Mistä muusta voi johtua kuin alkoholista? Tai onko kyseessä heti joku vakava juttu esim. syöpä? Voiko olla mitään "lievempää" vikaa? Kertokaa jos teillä on kokemusta tai tietoa!!!

Vierailija
To 20:37

Onko kukaan tilannut Suuri Käsityö lehteä? Mistä kannattaa tilata? Selailin eri sivustojen lehtitarjouksia ja aika kallis lehti oli ainakin muihin verrattuna..

Vierailija
To 20:12

Moikka! Elikkä siis mun hiukset etenkin latvat on kuivat ja kulahtaneet ja nyt päätin tehdä niille jotain.💆 Mitä sanotte elpyykö hiukseni jollain tuotteella, vai varaanko ajan vaan suoraa kampaajalle? Jos jollain on vinkata jotain hyvää kampaajaa tai hiustuotetta niin auttais paljon.

Vierailija
To 13:44

Hei neuvokaapa mitkä olis hyvät matkarattaat. Meillä tällä hetkellä käytössä gracon omat, enkä niistä pidä. Mietinnässä on ollut britax, mutta niitäkin niin monia eri. Olisi tulossa 1 vuotiaalle. Eniten käyttöä kaupoissa ja mökillä

Vierailija
To 11:16

Käykö missään muualla pk-seudulla enää kauppa kuin Eemelin Kirpparilla? Olisi päästävä nopeasti eroon julmetusta määrästä hyvää ja mätiä tavaraa (lastenvaatteita ja -tarvikkeita, naisten ja miesten vaatteita jne.) ja olisi kiva saada vähän taskurahaakin niistä.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 8814586
  • Viestiketjuja yhteensä 1006796
  • Käyttäjiä yhteensä: 3530
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä684