Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Meillä oli kipinää

mutta ei onnistunut yöllä eikä krapulassa. Voiko jotkut huumeet tehdä vastaavan? Ihana mies, 30v. ja näkee ja tiedän että tykkää...

[quote author="Vierailija" time="29.01.2009 klo 23:53"]

mutta ei onnistunut yöllä eikä krapulassa. Voiko jotkut huumeet tehdä vastaavan? Ihana mies, 30v. ja näkee ja tiedän että tykkää...

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Olen harrastanut seksiä kymmenien miesten kanssa, useat ovat

olleet humalassa. Kaikilla on seissyt upeasti. Ovat olleet kyllä nuoria miehiä, vanhin 29v.

[quote author="Vierailija" time="29.01.2009 klo 23:49"]

olleet humalassa. Kaikilla on seissyt upeasti. Ovat olleet kyllä nuoria miehiä, vanhin 29v.

[/quote]
0 0

Yksilöllistä kai tuokin.

Mutta olen kuullut että tuollaista tapahtuu, en tiedä kuinka yleistä on.

[quote author="Vierailija" time="29.01.2009 klo 23:49"]

Mutta olen kuullut että tuollaista tapahtuu, en tiedä kuinka yleistä on.

[/quote]
0 0

Nooh, sekin lienee tavallista

Oma mieheni saa vaikka kontata kotiin, mutta pikku-veitikka on aina pelikunnossa :))) Tätä olen ihmetellyt itsekkin...

Oma mieheni saa vaikka kontata kotiin, mutta pikku-veitikka on aina pelikunnossa :))) Tätä olen ihmetellyt itsekkin...

[/quote]
0 0

ei niinkään humalassa

mutta krapulassa koko ajan

mutta krapulassa koko ajan

[/quote]
0 0

Meillä taas aina kännissä mies haluas. Ja seisoo vaik koko yön.

Ja vaikka ois yöllä saanu niin aamulla sama jatkuu. Taitaa olla yksilöllistä.

[quote author="Vierailija" time="29.01.2009 klo 23:55"]

Ja vaikka ois yöllä saanu niin aamulla sama jatkuu. Taitaa olla yksilöllistä.

[/quote]
0 0

Ihan normaalia

Tästä puhuttu sekä kavereiden että vuosien varrella olleiden tyttöystävien kanssa ja on kyllä ihan normaalia, ettei kalu välttämättä kännissä kunnon tanaan nouse. Itse olen vielä sieltä herkimmästä päästä. Mun ei tarvitse ottaa kuin sikspäkki ja turha on enää mistään panoista sille illalle enää unelmoida. Ja jos saisikin riittävän kovaksi, niin ei puhettakaan että saisi tulemaan. Pano ei tunnu oikein miltään. Ja mulla on sama vielä aamulla aikaisin juuri herättyään. Kalussa ei ole heti heräämisen jälkeen kyllä mitään tuntoa. Hermosto jotenkin ei ole herännyt kokonaan vielä heti ekksi. Joskus olen kokeillut runkatakin heti herättyäni ja kyllä saa löysää munaa vemputtaa aika kauan, ennen kun veri sinne alkaa pakkautumaan. Yksilöllistä tämä touhu.

[quote author="Vierailija" time="20.06.2012 klo 12:06"]

Tästä puhuttu sekä kavereiden että vuosien varrella olleiden tyttöystävien kanssa ja on kyllä ihan normaalia, ettei kalu välttämättä kännissä kunnon tanaan nouse. Itse olen vielä sieltä herkimmästä päästä. Mun ei tarvitse ottaa kuin sikspäkki ja turha on enää mistään panoista sille illalle enää unelmoida. Ja jos saisikin riittävän kovaksi, niin ei puhettakaan että saisi tulemaan. Pano ei tunnu oikein miltään. Ja mulla on sama vielä aamulla aikaisin juuri herättyään. Kalussa ei ole heti heräämisen jälkeen kyllä mitään tuntoa. Hermosto jotenkin ei ole herännyt kokonaan vielä heti ekksi. Joskus olen kokeillut runkatakin heti herättyäni ja kyllä saa löysää munaa vemputtaa aika kauan, ennen kun veri sinne alkaa pakkautumaan. Yksilöllistä tämä touhu.

[/quote]
0 0

Sama minulla

Ihan sama juttu minulla. Ei kaljaillan päätteeksi kyllä tarvitse pukille yrittää. Jotenkin se hermosto vaan toimii siten, ettei kalussa oikein ole kännissä tuntoa. Joko ei seiso tai ei ainakaan tule.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2012 klo 11:44"]

Ihan sama juttu minulla. Ei kaljaillan päätteeksi kyllä tarvitse pukille yrittää. Jotenkin se hermosto vaan toimii siten, ettei kalussa oikein ole kännissä tuntoa. Joko ei seiso tai ei ainakaan tule.

[/quote]
0 0

Samma här

Kaksi kaljaa ja halu ja kyky vain parantuvat.
Neljä kaljaa ja halu vaan kasvaa mutta alkaa erektion kannattelu häiriintymään.
Kuusi kaljaa ja alkaa kalu elää omaa elämäänsä.
Kymppikassi ja turha mistään seksistä sille illalle unelmoida.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2012 klo 11:52"]

Kaksi kaljaa ja halu ja kyky vain parantuvat.
Neljä kaljaa ja halu vaan kasvaa mutta alkaa erektion kannattelu häiriintymään.
Kuusi kaljaa ja alkaa kalu elää omaa elämäänsä.
Kymppikassi ja turha mistään seksistä sille illalle unelmoida.

[/quote]
1 0