Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/7

löysin patin kämmenestä mikä liikkuu ja on pyöreän muotoinen se on siinä missä keski sormi alkaa ?

mikähän se vóisi olla vähän pelottaa...

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 18:30"]

mikähän se vóisi olla vähän pelottaa...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/7

Vähän vaikea veikata näkemättä, mutta

googleta lipooma. Voisiko olla se?

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 18:39"]

googleta lipooma. Voisiko olla se?

[/quote]
0 0
1/7

Mulla on samanlainen jalkapöydässä. Siellä on kuulema sisällä

hyytelöä, jonka voi imeä pois, jos patti häiritsee. Minulla se patti oli yli puoli vuotta ja sitten hävisi itsestään melkein yhtäkkiä. Muutaman kuukauden kuluttua tuli samaan paikkaan. Ei varmaan kannata huolestua.

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 18:43"]

hyytelöä, jonka voi imeä pois, jos patti häiritsee. Minulla se patti oli yli puoli vuotta ja sitten hävisi itsestään melkein yhtäkkiä. Muutaman kuukauden kuluttua tuli samaan paikkaan. Ei varmaan kannata huolestua.

[/quote]
0 0
1/7

Mulla

oli kans joskus nimettömän juuressa "herne". Se oli siinä varmaan yli vuoden kunnes se eräänä päivänä olikin kadonnut kokonaan! Mikä lie ollut...

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 18:45"]

oli kans joskus nimettömän juuressa "herne". Se oli siinä varmaan yli vuoden kunnes se eräänä päivänä olikin kadonnut kokonaan! Mikä lie ollut...

[/quote]
0 0
1/7

Mulla on kämmenessä samanlainen kuin yhdellä vastaajalla jalkapöydässä.

Kerran on tyhjennetty, mut tuli melkein heti takaisin. Ei kuulemma tarvitse poistaa uudelleen, jos ei häiritse. Sillä oli joku hieno nimi, mut en muista mikä.

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 18:48"]

Kerran on tyhjennetty, mut tuli melkein heti takaisin. Ei kuulemma tarvitse poistaa uudelleen, jos ei häiritse. Sillä oli joku hieno nimi, mut en muista mikä.

[/quote]
0 0
1/7

Minkä kokoisia teidän patit on?

Mulla se on kananmunan keltuaisen kokoinen.
3

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 18:50"]

Mulla se on kananmunan keltuaisen kokoinen.
3

[/quote]
0 0
1/7

Ganglio.

Ja minulla niitä tulee myös tasaisin väliajoin samoihin paikkoihin - ranteeseen ja jalkapöytään lähinnä. Häviävät välillä ja sitten taas ilmaantuvat uudelleen ja yksi patti on ja pysyy.

Ei ne vaarallisia ole.

[quote author="Vierailija" time="10.12.2008 klo 19:02"]

Ja minulla niitä tulee myös tasaisin väliajoin samoihin paikkoihin - ranteeseen ja jalkapöytään lähinnä. Häviävät välillä ja sitten taas ilmaantuvat uudelleen ja yksi patti on ja pysyy.

Ei ne vaarallisia ole.

[/quote]
0 0