Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

American Idol /Paula Abdul??

Oliko Paula Abdul äskeisessä American idolissa ihan känässä? Ainakin näytti siltä...

[quote author="Vierailija" time="21.03.2009 klo 20:23"]

Oliko Paula Abdul äskeisessä American idolissa ihan känässä? Ainakin näytti siltä...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Ainahan se on.

Siis sen näköinen, että olis pönttö sekaisin.

[quote author="Vierailija" time="21.03.2009 klo 20:25"]

Siis sen näköinen, että olis pönttö sekaisin.

[/quote]
0 0

Eiku sillä on niin vahva kipulääkitys,

kun on aikoinaan ollut pahassa onnettomuudessa.

[quote author="Vierailija" time="21.03.2009 klo 20:26"]

kun on aikoinaan ollut pahassa onnettomuudessa.

[/quote]
0 0

Mä sanoin samaa miehelleni.

On jo pari kautta käyttäytynyt välillä _tosi_ oudosti ja lopun aikaa mölisee kuin humalainen.

[quote author="Vierailija" time="21.03.2009 klo 20:28"]

On jo pari kautta käyttäytynyt välillä _tosi_ oudosti ja lopun aikaa mölisee kuin humalainen.

[/quote]
0 0

Muistaakseni...

selvinnyt aikoinaan todella pahasta onnettomuudesta. Olisiko käytössä todella vahvat särkylääkkeet...

[quote author="Vierailija" time="21.03.2009 klo 20:32"]

selvinnyt aikoinaan todella pahasta onnettomuudesta. Olisiko käytössä todella vahvat särkylääkkeet...

[/quote]
0 0

ei ollut kännissä

vaikka uskomattomalta kuulostaa niin ei ollut humalassa. hän todella selvisi lento-onnettomuudesta aikoinaan ja sen takia lopetti uransa. äskettäin Paula on myöntänyt sairastaneensa tuohon aikaan tautia nimeltä RSD (Reflektorinen sympaattinen dystrofia) jonka mukana tuli unettomuus. kokeilkaapa itse olla nukkumatta _MONTA_ yötä ja katsokaapa miten itse käyttäydytte! ;)

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 16:16"]

vaikka uskomattomalta kuulostaa niin ei ollut humalassa. hän todella selvisi lento-onnettomuudesta aikoinaan ja sen takia lopetti uransa. äskettäin Paula on myöntänyt sairastaneensa tuohon aikaan tautia nimeltä RSD (Reflektorinen sympaattinen dystrofia) jonka mukana tuli unettomuus. kokeilkaapa itse olla nukkumatta _MONTA_ yötä ja katsokaapa miten itse käyttäydytte! ;)

[/quote]
0 0

Brasiliasta kuten Ruotsin kuningatar Silvia???

Wikipediassa olevissa kuvissa nämä rouvat ovat aika samannäköisiä ja samantyyppisiä. Paula Abdullan vanhemmat olisivat Wikipedian mukaan juutalaisia ja joku yhteys Syyriaan...

Mitä ihmettä???

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 21:22"]

Wikipediassa olevissa kuvissa nämä rouvat ovat aika samannäköisiä ja samantyyppisiä. Paula Abdullan vanhemmat olisivat Wikipedian mukaan juutalaisia ja joku yhteys Syyriaan...

Mitä ihmettä???

[/quote]
0 0