Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/0

Vuoto alkaa kesken Terolut-kuurin

Minulla on meneillään ensimmäinen kerta Terolut -kuuria ja olen viisi päivää syönyt niitä eli vielä oisi viisi päivää jäljellä. Minulla alkoi kuitenkin tänään jo vuoto ja ihan kunnon sellainen, joten tietääkö joku, että pitääkö lopettaa kuuri vai syönkö loppuun? Kiitos etukäteen vastauksista! Olen ihan ihmeissäni ja lauantai kun on, niin en saa lääkäriänikään kiinni.

[quote author="2xäippä" time="09.05.2009 klo 09:38"]

Minulla on meneillään ensimmäinen kerta Terolut -kuuria ja olen viisi päivää syönyt niitä eli vielä oisi viisi päivää jäljellä. Minulla alkoi kuitenkin tänään jo vuoto ja ihan kunnon sellainen, joten tietääkö joku, että pitääkö lopettaa kuuri vai syönkö loppuun? Kiitos etukäteen vastauksista! Olen ihan ihmeissäni ja lauantai kun on, niin en saa lääkäriänikään kiinni.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö