Kokemuksia Miriale-alusvaatteista?

Vierailija

Mietiskelin uskaltaisiko tilata postissa tulleen esitteen alusvaate-setin. Onko kellään kokemuksia näistä alusvaatteista?

Jos tilaa tuon setin ja liittyy näin ollen jäseneksi, niin minkä hintaisia ne seuraavat alusvaatteet sitten on? Ja saako seuraavaa tilausta helposti peruutettua ellei sitä haluakaan? Miten firmasta pääsee eroon, vai seuraako jäsenyys sitten läpi koko elämän ja mummoikäisenäkin stringit tipahtelee säännöllisesti postilaatikkoon?

Kertokaahan jos jollain on omakohtaisia kokemuksia!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Avovaimoni ihasteli eräässä Mirialen mainoksessa ollutta alusvaate-settiä ja sitten kekseliäänä miehenä tilasin ne hänelle lahjaksi noin vuosi sitten. Kovasti hän tykkäsi niistä alusvaatteista (rintsikat, pöksyt ja toppi). Siinä samassa luonnollisesti tuli siis liityttyä tuohon kerhoon ja 3-4 viikon välein sai peruuttaa netissä niitä paketeita. Ja sitten kerran kun unohti peruuttaa, niin palautus oli tehty hyvin vaikeaksi, kun suomalainen asiakaspalvelu oli kiven takana ja palautusosoitteena jokin osoite Sveitsissä(?). Posti tuskin olisi edes asiakaspalautuksena sitä hyväksynyt, joten tyydyin sitten maksamaan ja ottamaan paketin. Vaihtaakin piti tuo ensimmäisen tilauksen toppi, kun koko ei täsmännyt, ja siinä muutaman yhteydenoton jälkeen tuli vastaukseksi, että älä palauta sitä tuotetta, vaan pidä se itselläsi, ja he lähettävät sieltä firmasta ilmaiseksi sitten eri kokoisen tuotteen. Se oli ainoa hyvä asia siinä kerhossa mielestäni. Kaikki muu asiakaspalvelu- ja yhteydenotto-hommat on tehty hyvin vaikeaksi (rahastus-keinona kenties, että asiakkaat ei viitsisi yrittää palauttaa tuotteita vaan maksaisi kiltisti). Firmasta eroaminenkin kesti kauan, sillä sivuilla ei ollut mitään selvää ohjetta miten erotaan kerhosta, vaan muutaman mailin jälkeen lopulta sieltä vastattiin ja hyväksyttiin mun eroaminen. Lopputulos; minua kadutti että tuli ostettua se setti Mirialen kautta, sillä vastaavat olisi saanut varmasti ihan tavallisesta vaatekaupasta ja ilman mitään sitoumuksia. Tosin tohon hintaan ei muualta olisi saanut. Mutta jos aikoo jatkossakin ostella alusvaatteita tuolta, niin sitten ei mitään, kunhan vaan muistaa peruuttaa tuotteen aina hyvissä ajoin. Mutta jos houkuttaa vaan tilauslahjan tms takia liittyä, niin teet viisaasti jos menet oikeeseen alusvaatekauppaan ja ostat samanlaiset hepeneet sieltä. Pakettien hinta riippuu aina siitä että ottaako vain joko rintsikat tai pöksyt, vai kummatkin. Pari-kolmekymppiä taisi paketti keskimäärin maksaa, ettei sinäänsä kallista kyllä ole... terv, satunnaisvierailijamies.

Vierailija

olen kaksi kertaa ollut mirialen asiakas. tuotteet on mielestäni tosi laadukkaita, pikkuhousut kestää pesua pesun perään ja säilyttää kuosinsa. olen onnistuneesti perunut lähetyksiä joita en ole halunnut, ja molemmilla kerroilla olen vaivattomasti saanut asiakassuhteeni päättymään. tulen varmaan joskus jatkossakin olemaan asiakas, kun alusvaatepula iskee! :)

Vierailija

Mulla on kokemuksia, ihan hyviä. Tilaa vaan ja jos et halua sitten jatkolähetyksiä, laitat vain sähköpostia asiakaspalveluun ja homma on sillä selvä!

Itsellä ei ole koskaan ollut ko. asiassa ongelmaa. Olen tilannut monta kertaa ja sitten aina perunut kaikki jatkolähetykset, ja ei ongelmaa!

Vierailija

Olen ollut "kerhossa" jo pitkään. Kaikki toimii hyvin. Ohjeet selkeät peruutuksiin jne. Olen ollut tyytyväinen. Ainoa seikka joka hiukan harmittaa ettei sieltä saa varsinaisia T-paita liivejä, mutta voin suositella. Tuoteet ovat laadukkaita ja kestäviä. Kolmet housut ka liivit maksavat 33.70 € lähetys

Vierailija

Olen tilannut joskus Miriale-setin, oli tosi kauniit alusvaatteet, ainoastaan koko oli normaalia pienempi, joten kannattaa tilata ehkä kokoa suurempi kuin mitä normaalisti käyttää, ainakin omalla kohdalla kävi niin. Eroon pääsin helposti lähettämällä vain sähköpostia ko osoitteeseen ja ilmoittamalla eroamisesta heti. Lähetyksiä ei enää tullut. Harmittaa kun seuraavat lähetykset ovat pelkkiä pikkuhousuja. Ei tule settiä, ellei sitten myöhemmin olisi tullut jos olisi jatkanut pidempään. Ja seuraavat alusvaatteet ovatkin sitten normaalihintaisia.

Vierailija

Tilasin Miriale-setin itselleni ja sain sen. Laitoin viestiä asiakaspalveluun etten halua vastaanottaa enää yhtään toimitusta ja että haluan erota tästä clubista niin toivotaan ettei niitä alusvaatteita enää tule :) vai pitäisikö varmuuden vuoksi perua seuraava toimitus?

Vierailija

Rohkenin tilata ensimmäisen setin ja tässäkuussa on tulossa kolmas. Vanhat alusvaatteet on saaneet väistyä roskakoriin. Laadukkaita, hyvin istuvia, kauniita ja ennenkaikkea edullisia. Tipahtavat postiluukusta kotiin. Toiminta kuten muissakin postimyynneissä.

Vierailija

Kokemuksia miriale -alusvaatteista? Älätilaa!!!! ovat aivan ala-arvoisia ja aivan eri kankaasta mitä mainos oli!! Lähetin takaisin.Hyi hitto olivat kauheita katsella ei mitään silkkisiä luomuksia??

Vierailija

kokemusta on ainoastaan niistä puuvillasista koska ei kiehdo ajatus mistään keinokuidusta cotton deluxe kestää pesua ja on mielyttävä päällä rintaliivejä en ole juurikaan ostanu alushousuja enimmäkseen ja toppeja ja yöpaitoja joskus pidänkin juuri siitä että saa itse valita mitkä tuotteet ottaa eikä ole pakko ostaa koko settiä. Pakettien värit vaihtelee kivasti ja peruuttaminen on helppoa netissä kunhan sen vaan muistaa tehdä lähetyksetkään ei tule häiritsevän usein

Vierailija

Hei olen tilannut lapselleni sieltä alusvaatteita ja ovat ollet hyviä ja kauniita ensimmäinen setti oli halpa ja sitten seuraavat n. 30€

Vierailija

Hei olen tilannut lapselleni sieltä alusvaatteita ja ovat ollet hyviä ja kauniita ensimmäinen setti oli halpa ja sitten seuraavat n. 30€

Vierailija

Olen ollut asiakas, ja haluaisin lopettaa, alushousuja tulee vaikka on perunutkin. Sitten tuli tieto,että on poistettu asiakasnumero. Mutta nyt tuli taasen samalla asiakasnumerolla uusi tieto, että lähetys saapuu. Taasen pitää perua. Miten pääsen pois tästä tilauksesta?

Vierailija

olen tilannut miriale pikkuhousuja tuotteet on kyllä laadukkaita mutta en tarvi niitä jatkuvana tilauksena olen yrittänyt saada sitä tilausta lopetettua en ole onnistunut puhelin ei vastaa palvelussa parantamisen varaa ter koukuun joutunut

Vierailija

Omasta kokemuksesta voin sanoa,että laatu on hyvä.

Olen itse välillä lopettanut, ja taas uudelleen alkanut asiakkaaksi eikä ole ollut mitään ongelmia.Olen juuri maksanut laskun rintaliiveistä ja kahdet housut yht.29,75. asusteita tulee n. joka toinen kk. Miesten housuja olen tilannut pojalleni ja miehelleni, mutta nyt on paussilla,kun kertyi tarpeeksi.Jatkan sitäkin kun tarvetta tulee.

Peruutus on yksinkertainen:soitto tai maksulapun takanaolevan lapun lähetys.

Vierailija

sain paketin kotiin ja laskun 7,90 maksuaikaa 30 päivää, tilauksen mukana tuli Uusituote esittely 25,80e jonka voi perua tai tilata ei mitään epäselvää, minusta puhelimella ei kyllä päässyt tilaamaan uutta tuotetta oli ruuhkaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat