Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Seksi
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Iso ja roteva ja kurvikas nainen, mitä mieltä miehet?
Olen aikas iso nainen, n. 175 cm, painookin 80 kg ja olen hyvin harteikas ja kuntosalitreenit ovat kasvattaneett minulle melkoiset hauikset.Onko se teistä miehet epäseksikästä?
Olen muutoin melkoisen kurvikas (102-73-107) ja kasvoiltani mielestäni melko mukavan näköinen.
Mielipiteitä isop.. amatsonista?
Vastaukset
MUODOKAS TOSIAAN
olet muodokas kyllähauikset ei seksikkäät mutta noin mitat muuten kyllä puhuu että muotoja löytyy
Kuulostat naapurin ortodoksisedältä...
...joka on hinaatti maisterismies.-Konetekniikan ylioppilas (kone-elimet)
Olen KATOLINEN, ääliö, mutta...
...amatsonit eivät kiihota heteromiestä. Miestä kiihottaa vastakkaisen sukupuolen NAISELLISET ominaisuudet. Oletteko koskaan kuulleet evoluutiosta? Miehekkäistä ominaispiirteistä kiinnostuneet ovat piilohomoseksuaaleja tai vastaavia abnormaalejja.-Maisterismies
www.herbiceps.com, sivuilla käy miljoonia miehiä...
..ja varmasti heteroita suurin osa.Kyllä heteromiestä (tervettä sellaista) aina voimaksa nainen kiinnostaa.
Vertaapa vaan kaikki Domina-fantasiat, siitähän siinä on kyse että nainen alistaa miehen voimillaan!
Kädenvääntö vahvan naisen kanssa on se mikä saa monella miehellä seisokin aikaan!
Vaude!
Vierailija:Lainaus:
Olen aikas iso nainen, n. 175 cm, painookin 80 kg ja olen hyvin harteikas ja kuntosalitreenit ovat kasvattaneett minulle melkoiset hauikset.
Onko se teistä miehet epäseksikästä?
Olen muutoin melkoisen kurvikas (102-73-107) ja kasvoiltani mielestäni melko mukavan näköinen.
Olen aikas iso nainen, n. 175 cm, painookin 80 kg ja olen hyvin harteikas ja kuntosalitreenit ovat kasvattaneett minulle melkoiset hauikset.
Onko se teistä miehet epäseksikästä?
KUULOSTAT SEKSIKKÄIMMÄLTÄ NAISELTA MITÄ VOIN KUVITELLA!!!!!
Olen jo ajatuksestakin kankea.....
Ajatuksesi ovat...
...kankeita. Istutko kenties mäyrän hännän alla?-Kauppatieteiden maisterismies
Oih. Kuumenen ajatuksesta.
upeeta
Kuulostaa hyvältä, minä tykkään noista naisten isoista hauiksista. kerroppa vielä kun kerran olet mittaillut mikä on hauiksesi ympärysmitta.eih!! kädenvääntäjä-kalevi jyllää täälläkin!!
pelastukoon ken voi!bodarimimmit rulettaa
Sellainen bodarivartalo naisella on aika seksikäs, kapea vyötärö ja leveät hartiat ja selänseutu. Isot ja muhkeat, selvästi erottuvat hauiksen kummut, ne saa ainakin minut kiihoittumaan ja kovaksi tuolta housujen sisältä. Ei niinkään sellaiset tasapaksut " DDR:läiset kuulantyöntäjä tädit" .kokoa on
niinku ennen sanottiin että hyvä työihminen :DUutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
- > Lastenvaatteet netistä
- > Mun 13-vuotias polttaa tupakkaa :(
- > Tampere/Peltolammin päiväkodin päivähoito?
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s