Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Seksi
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Isot kivekset (naisille)
Huomasin tmaän keskustelsivun ja monia asioitatäällä tuodaan esille.Päätin minäkin että kysymyksen naisille eli mulla kun on hirveän isot kivekset on kokoa oikein isot luomumunat joskus oikee hävettää kuinkas suhtaudutte isoihin kiveksiin.......M32
Vastaukset
hyi helvetti
yäkNiillä on kiva läiskyttää
Kovin paljon poikkeavista en saisi vaikkapa uimarannalla tai saunassa ainakaan katsetta irti.Naamataulu toissijainen.
Hrrrr*****jaiks*******Brrrrr
"inhon väreitä"Täällä yks joka tykkää!!!
.Ai jai :-)
Mä rakastan isoja palleja!! Paitsi että ne jo näyttävät niin upealta, ne ennenkaikkea tuntuvat, varsinkin lähetyssaarnaajassa ja takaapäin pannessa, aivan ihanilta!!! Vielä jos ajelet karvat palleista pois niin vot sentään! :-)Eli kyllä meitäkin on, naisia, jotka rakastavat isoja palleja. Älä masennu niitten kommenteista, jotka eivät tykkää, vaan jos asia on sulle tärkeä, etsi itsellesi nainen joka osaa isoja arvostaa! :-) Mun nykyisellä on surullista kyllä kovin pienet... pienemmät kuin kanamunat :-/ (mutta en sen takia vaihtaisi miestä sentään, kun on muuten ihana.) Exälläni oli aivan mahtavat pallit, melkeen tennispallon kokoiset :-D Hänelle oli yllätys kuinka villiksi nainen voi isoista palleista mennäkään :-D
Tiedän, että isompiakin on, ei vaan ole kohdalle osunut.. Yhdellä puolitutulla on kuulemma melkein greipin kokoiset! Oikeasti, tää ei ole provo. Mun kaverin mies oli ollut sen kanssa urheilun jälkeen saunassa ja tää mies sanoi, että aivan valtavat sillä on. Arvatkaa tuleeko joka kerta mieleen, kun ko miehen näen ;-P Itse en ole niitä päässyt näkemään, mutta kiinnostas kyllä!! ;-)
t. N37
En valitettavasti tykkää
Toivottavasti ei tarvisi ikinä seukata isopallisen miehen kanssa.Hyvä
Älä sure, isot kivekset tuntuvat taivaallisen hyviltä takaapäin-asennoissa. Vaikka minun mielestäni ne eivät välttämättä näytäkään aina niin hienoilta, niin tuntuvat sitäkin paremmilta!!Ole ylpeä vaan ja käytä hyödyksesi :)
Nainen
....
Isot kiekset on sexyt,niitä on ihana hipelöidä,imeä ja venyttää!!Niitä on parempi kiusia kun ne saa paremmin suuhun kuin taas pienet ja tiukat kivekset joihin joutuu paljon näkemään vaivaa että saa molemmat yhtäaikaa suuhun ja imeä!!Sitten tietenkin ne on helpompi sitoa;)n.24
Tosiaan
Lainaus:
"inhon väreitä"
"inhon väreitä"
Tulee inhon väreitä sinusta! Ja tuosta yök yök 2:sta. Jos ei osaa sanoa mitään kivasti, onko pakko vastata ollenkaan? Inhoan lynkkaajia! Pilaatte palstan.
AP:lle Kivekset on ihanat, kun mies on ihana ja sama pätee kaluun ja muuhunkin ulkonäköön. Ei kannata vaivata itseään tuolla sen enempää.
Kyllä isot kivekset on ihanat. Minusta pienet kivekset näyttävät kummallisilta.
N31Toinen iso pallinen.
Kiva oli lukea että näinkin moni nainen hyväksyy isot kassit. Oma vaimonikin niitä tykkää vellata, varsinkin karvojen poiston jälkeen.Jep
Kun kassit on riittävän kokoiset, niin ne "napsuttaa" mukavasti just takaapäin ja antaa lisää viboja. Ulkonäköseikat on aika toisisijaisia tuntemusten rinnalla.Vaimo30
Ei tuo ole mitään harvinaista.
Yhdellä poikaystävistäni oli myös tennispallon kokoiset ns. vitjamunat, jotka roikkuivat puolessa reidessä. Ei onneksi sentään alempana kuin mulkunpää. On tosi surullista ja tulee pettynyt olo, jos jollain on pienemmät kuin mitä on L-kokoiset kananmunat :(Lainaus:
Mun nykyisellä on surullista kyllä kovin pienet... pienemmät kuin kanamunat :-/ Exälläni oli aivan mahtavat pallit, melkeen tennispallon kokoiset :-DYhdellä puolitutulla on kuulemma melkein greipin kokoiset!
t. N37
Mun nykyisellä on surullista kyllä kovin pienet... pienemmät kuin kanamunat :-/ Exälläni oli aivan mahtavat pallit, melkeen tennispallon kokoiset :-DYhdellä puolitutulla on kuulemma melkein greipin kokoiset!
t. N37
Isot
Mulla on ollut muutama kerta tyypi jolla on ollut nyrkin kokoset isot kivekset ja kyllä oon nauttinu kun saa leipoo niitä.Suuhunkin sai vaan 1 kerrallaan ja sitä nautintoa kun ne tako välilihaa.Eli ole ylpeä isoista kiveksistä mä tykään,N36
Isot kivekset
Jos jostain kiihotun niin siitä kun saa käteensä ISOT kivekset .Nytkin kostuu pelkästä ajatuksesta mmmmmmmmmmm toivottavasti kohdataan saisin nauttia sun ISOISTA terk Liisa 27
Isot
Minun mielestä pienet on sexymät en oikee välitä oon kyllä törmmänny tosi isoihin.Mutta kun ne roikkuu silleei.Pienet sopii mulleNainen 28
Mä en ole ikinä kiinnittänyt huomiota kivesten kokoon.
En edes oman mieheni kohdalla, vaikka olen kyllä niitä imenyt, ottanut suuhun ym.Mutta "läiskyvät" kivekset ovat kyllä mahtavat!!
isot
Minun miehellä on hurjan isot kivekset ja mä nautin niistä kun ne jyskyttää takapuolta naidessa.On kiva k'sitellä niitä ne on nii upeet,mutta mies on joskus sanonnu että ne on hankalat norm elämässä kipeytyy kun ne on kireissä housuissa.En kyllä vaihtais pieniin.n29
Isot kivekset
Niillä on kiva läiskyttää.n43
mä en oo ikinä tullut edes ajatelleeksi miesten kivesten kokoa
Siis tätä ennen.Ja mitä ollaan likkaporukalla joskus seksiasioista puhuttu, ei ole kyllä kivesten koko tullut ikinä esille millään tavalla.
Joten mä kyllä jopa väittäisin, että tää on ihan yhdentekevä asia suuremmalle osalle naisista.
Kai tää on verrannollinen siihen, että joidenkin miesten mielestä esim. on kauheen tärkeetä, millaset ja minkäkokoiset rinnat naisella pitää olla, millainen ja minkäkokoinen perse, tai millaiset sääret... Kuka nyt sitten saa kiksejä mistäkin.
T: nainen 28
Isot kivekset
Moikka luin tän AP:n jutun ja mulla on vähän samoja mietteitä.Itselläni on myös valtavat kivekset.Joskus kyllä tekisi mieli piilottaa ne julkisella paikalla tarkoitan silloin umahallia ja kvereiden kanssa saunomisia huomaa ku jengi katoo sillei.En oikee tiedä naisista jotkut on ollu innoisaan ja jotkut ei leiponnu yhtää niitä
No on mitä on ja sillei on pärjättävä kireet housut on vaikee tapaus ja kesällä rannat eikun tsemppiä.
Isot kivekset (naisille)
Nauti niistä mä ainakin oon ihan kiimas ku nään sellaset miehellä.n33
Isot kivekset (naisille)
Nyt kaikki nouskaa barrikaadeille että saadaan isot kivekset kaikille naisille!Isot kivekset (naisille)
Isot on bueno namTytti 33
Isot kivekset
Musta isot kivekset on ihanat.n Edellinen 1 2 Seuraava Viimeinen
Uutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
- > Lastenvaatteet netistä
- > Mun 13-vuotias polttaa tupakkaa :(
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s