Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aikuisten oikeasti
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Miten pervot sanat lastenlaulussa!!
Kanootin kapean esille työnsin, seuraan nyt majavaa vaeltavaa
Vastaukset
Sor, sor, sormileikki alkaa..
...lapset kaikki katselkaa. Sor, sor, sormileikki alkaa, lapset kaikki mukaan vaan.Se on muuten vesille...
Kanootin kapean, vesille työnsin, seuraan nyt majavaa vaeltavaa.Kanootin keveän rämeelle soudan, padolla majavaa katsella saan.
Kultaa ja hopeaa melassa välkkyy, tuhannet pisarat kimaltelee.
On ne joo vähän pervot, jos pervosti ajattelee.
se ei edes mene näin ;)
Lainaus:
Laita
sormi sinne mistä haju sisään käy...laita sormi sinne mistä eniten kutittaa...
Fröbelin palikat
Entäs tämä?
Minä soitan harmonikkaa- laulusta:Helikopteri lentää, siinä taikuri saapuu
näyttää ilmais-seksifilmejä.
Hyvää syntymäpäivää mulle toivottaa hän..
Ja vielä yksi:
Leijonaa mä metsästänLeijonaa mä metsästän
Tahdon saada SUUREN..
mä kans kuuntelin tänään tytön kans autossa lasten laulua jossa laulettiin siittiöistä :)
oli ihan pakko uudelleen kuunnella et ihanko tosissaan.tyttöki niin antaumuksella lauleli ,sanoja en muista enempää. . . sen muistan et sinisen talon nallessa oli kerrattain hävyttömän kuuloinen laulu ,senkin sanat on ihan hukassa.täytyypä virkistää huomenna muistia:)Oi jospa oisin oikea oikea puuhevonen
minut pikku-pekka kun saisiminulla hän vain ratsastaisi
Muuuuusa-muuuuusa toosa!!
.eikö soiva siilikin laula jotain tyyliin : jöpöti jöpöti jöö . . .vai oliko se juputi juputi juu:)
.Tai tämä
Elefantti, vanha setä, kommervenkit keksii.Tietää viisas, varsin hyvin, mikä keino tepsii.
Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää.
Niin tuo uusi "telefooni" kaikki toiveet täyttää.
Äh,
olen pitänyt itseäni pahasti kaksimielisenä, mutta te olette kyllä jo hoidon tarpeessa... ;)Pannaan hippulat vinkumaan...
.no entäs tämä?
Varpunen jouluaamunaPienen pirtin portailla oli tyttökulta:
Tule, varpu, riemulla, ota siemen multa!
Joulu on, koditon varpuseni onneton,
Tule tänne riemulla, ota siemen multa!
En tajua millään tota ap:n aloitusta...vasta
siinä "mela" säkeessä voisin tajuta jotain huvittavaa...Sen sijaan minusta se 'ihahaa, ihahaa hepo hirnahtaa'-laulu on aina kuulostanut jotenkin pervolta.
Rämemajava on naisen karvainen pilde.
Lainaus:
siinä "mela" säkeessä voisin tajuta jotain huvittavaa...
Sen sijaan minusta se 'ihahaa, ihahaa hepo hirnahtaa'-laulu on aina kuulostanut jotenkin pervolta.
siinä "mela" säkeessä voisin tajuta jotain huvittavaa...
Sen sijaan minusta se 'ihahaa, ihahaa hepo hirnahtaa'-laulu on aina kuulostanut jotenkin pervolta.
Peppua mä taputtaa aamuin illoin saan...
Peppu pystyyn! Peppu pystyyn!Fröbelin palikat vauhdissa tässäkin
kääk!
toi "laita sormi sinne mistä eniten kutittaa" on jotenkin tuttu.... tyttö kun oli hoidossa ryhmiksessä niin joskus lauleli niin kotona! ja minä tietysti jo kauhulla ajattelin, että mistä se tollasta on oppinut!! =Daika pervoja setiä ne fröbelit!
Ja se parinvaihtolaulu!!!
.tuo "ilmais-seksifilmejä" oli kyllä ehdoton väännös :))
.Heikki Salo ja herra Heinämäen lato-orkesteri (tai jotain)
Lapanen ja lapanen laulu:Aluksi siinä lauletaan ihan kivasti, että "lumipallonmuotoilu yksikkö:lapanen ja lapanen" jne. Mutta jossain kohtaa hoilataan, että "vastaus mummojen rakkauteen: lapanen ja lapanen" Aika törkee.
Siinä on pari muutakin laulua, jota en halua lasteni kuunnella. Yhdessä hoetaan, että isi on tyhmä about 100 kertaa ja toisessa opetetaan erilaisia haukkumis sanoja.
Eli poltin uuden cd:n siitä ja poistin ne 3 inhottavaa laulua. Muuten ihan ok musaa.
Pupujen maa, nyt pupuillaan...
.tuosta varpunen jouluaamuna
se kyllä kertoo siitä kun parivuotias pieni poika kuoli isänsä syliin ja palasi sisaruksilleen varpusen muodossa...Tonttu
hiljaa hiipivi lasten luo, nähdäkseen sulot pienet nuo.muistaako kukaan tätä, tämä vasta härskilaulu onkin...
"Pyllyn pyörityksiä me kauppaamme vaan ja nyt saa aloittaa ja nyt saa aloittaa, pyllyn pyörityksia me kauppaamme vaan,otatteko kilon vai pelkän puolikkaan?"
Kas Mikki-hiiri mättähältä mättähälle käy
ja pikku jalka pilkahtaa..."Piippolan vaarilla oli talo hiijala hiijala hoi
Siellä se hoiteli lampaitansa hiijala hiijala hoi..".Eikö ukko suinkaan vielä siihen lopeta vaan hoitelee eri säkeistössä useammankin eläinlajin edustajat.
Yhdessä näin kun puuhaillaan, helposti kaiken valmiiksi saa.
Ja tässä tietysti asialla Puuha-Pete.Entäs Röllin "Edullisesti itse kullekin"
kuunnelkaa ja hämmästykää, se ei ole edes kaksimielistä vaan suoraa puhetta maksullisesta seksistä lapsille!Tula tullallaa, posket pullalla, on tämän pojan kullalla...
.Mieleen tulee vielä
Isäntä se teki talon, isäntä se teki talon, isäntä se teki hyvän talon, isäntä se teki talon.Isäntä se otti emännän... isäntä se otti hyvän emännän, isäntä se otti emännän.
Emäntä se otti lapsen...
Lapsi se otti hoitajan...
Hoitaja se otti piian...
Piika se otti rengin...
Rengistä tuli isäntä... :))
Mikki hiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkahtaa...
.pilaatte kaikki kivat lallatukset
tosi kummia mielleyhtymiä teillä..ei laoset ajattele pervostikarhunpoika sai- rastaa...
menninäisen pienen näki vastaan tulevan..niinpä, ei lapset ymmärrä kaksimielisyyksiä
silloinkaan kun ne on tehty ihan tarkoituksella. Esim. Kikan hanurit jne. Itsekin hämmästyin kun katsoin aikuisena Lemmenlaivaa, joka on täynnä kaksimielisiä vitsejä. Koululaisena en ollut tajunnut yhtään mistä oli kyse!....nallen varpaat palelee, pili pili pom pom pom...
.No entäs virret :)
Avaja porttis, lovesiKosketa minua renki
he-hee, sanavääntely on kivaa
Pieni ankan poikanen uiskenteli v:ssä
.kiitos!
enpä ole aikoihin nauranut näin makeasti! Kyl teillä välähtää :)!Siis ei ois pitäny lukee tätä ketjuu.
Ei pysty kyllä noita biisejä enää laulaa lapsille nauramatta. Pieni ankanpoikanen uiskenteli v:ssä...Mun mielestä koko porukan täytyy olla tosi pahasti puutteessa, että noista kaikista saa
väännettyä jotain lapsille sopimatonta. Ne kun ei ees osaa noin mutkikkaasti ajatella.Ja eks ne oo yleensä teinit, jotka noita kaksmielisyyksiä aina löytää normaalistakin puheesta. Ei kai aikuisen enää tarvi tollaisille hihitellä.
Mörkö-biisissä säkeistöt menee väärässä järjestyksessä
Ensin pitäis tulla:"Mörkö se tahtoo Soilan, tinttan tallan tallallei"
ja sitten kun Mörkö on narahtanut tekosistaan ja joutunut virkavallan kynsiin
"Mörkö se lähti piiriin, tinttan tanttan tallallei"
niin tää Av
on kyllä sellanen tosikoiden vakavahenkinen keskustelufoorumi, miten tällästä roskaa on edes eksyny tänne...up...
Voi vitsi nää on hauskoja... Ihan sopivia perjantai illan siiderinmakuiseen olotilaan.Ehhehhee tosi hyviä!
.
Hehee, onpas näitä paljon :D
.Tillintallin taivas alla tillin tallin pompom...
.Oli pakko nostaa tää....
Mut kauheita "lastenlauluja" on oikeestikki.Kid's top 20 -sarjan yhessä levyssä oli biisi, joka kertoi perheväkivallasta. Ja kertosäe menee jotenki näin: "jos sä vielä lyöt niin mä tapan sut". Ja ala-asteikäiset lapset kuuntelee niitä levyjä. :(
Sori pilasin varmaan hyvän ja hauskan ketjun. Mut oli pakko laittaa kommentti.
Eiiiiiiiii
Apua tuokaa juuriharja, haluan kuurata sieluni silmät puhtaaksi! Tuo mielikuva ei lähde päästäni varmaan ikinä! Aaaaaaaaaaaaaargh!Nää on aika huiseja
. Edellinen 1 2 Seuraava ViimeinenUutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onko kukaan läheisenne menehtynyt syöpään? Minkälaiset olivat viimeiset vaiheet? Mikä syöpä?
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
- > Lastenvaatteet netistä
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s