Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aikuisten oikeasti
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mitä muuttaisit miehesi peniksessä?
Mun mieheni penis sais olla vähän pidempi ja paksumpi, ja erektiokin vahvempi ;)Oli keskustelua miehen kanssa pitääkö miehet esinahkaa terskan päällä vai vedettynä sen yli (osittain/kokonaan), miten sinun miehesi pitää??? Mieheni väitti ettei monikaan pidä muka vedettynä terskan yli, mutta kaikki ex-poikaystäväni kyllä pitivät! Mieheni pitää esinahkaa aika " lörpöttämässä" koko peniksen yli, onkohan se (esinahka) liian pitkä?? Siis tarkoitan miten he pitävät ihan normaalioloissa esinahkaa, ei seksin aikana..
Vastaukset
en tiedä esinahasta, sillä olen ollut vain ympärileikattujen kanssa
en muuttaisi mitään. iso ja paksu on.
kävin kurkkaamassa miehen housuun ja siellä se oli pippeli ilman esinahkaa. eli nahka taakse vedettynä. mies kysyi mitä mä teen ja sanoin että täälä oli tällanen kysely ja hän siihen sanoi että ei se nahka siinä päällä pysyisikään.ai niin yhdella exalani oli pippelin paalla nahka aina kokonaan. ja kun se otti sen taakse siis se piti sillai laittaa taakse
jos haliusi esim suihin ottaa. aina haisi pahalle vaikka pesi. oli ns tuppimulkku. liikaa esinahkaa varmaan. en ollut moista aiemmin nähnytt:3
Onkohan miehelläni sitten tosiaan vaivaa
tuosta liian pitkästi (?) esinahasta kun on ollut aina ongelmaa erektiossakin (välillä ei seiso / lörpähtää), eikä ole saanut aikaiseksi (!) käydä lääkärissä puhumassa asiasta vaikka ollaan siitä jo keskenämme puhuttu monta vuotta!! Itse luulen että se esinahka on liian pitkä, ja toisaalta myös ahdas (kuulemma ei mene hyvin/kivuttomasti " taaksepäin" kokonaan.)ap
lääkäriin vain. ei ole iso toimenpide
tehdään ihan paikallispuudutuksessa.
Meillä ei näitä ongelmia ole ollenkaan
Aina on puhdas ja haisematon. Meillä muslimien vaimoilla on myös vähemmän mm. kohdunkaulansyöpää kuin ympärileikkaamattomien vaimoilla.t. muslimiperheen äiti
Kyllä mä muistelisin =) että kaikki mieheni ovat pitäneet esinahkaa päällä, ei takana. Näin normaaliolissa.
Hyva thyssykat, jos miehella on esinahka, se on siina terskan paalla kokonaan. Esinahkoja on tosin erikokoisia. Miehellani on esinahka koko terskan paalla, mutta ei ole mikaan
roikkuva se nahka, vaan ihan napakka. Menee hyvin taakse. Ei haise, pesee joka päivä huolellisesti.9 jatkaa, että ei koskaan erektio-ongelmia.
Kuten myös juutalaisilla.
mun miehellä on esinahka ja se kyllä on siinä terskan takana normaali oloissakin
ei siinä teskan päällä.t:3
8 ja 9 oikeassa, lepotilassa se esinahka on terskan päällä. Yhdynnässä liukuu taakse.
hih.. mies tuolta huikkii että on se siinä puoliks päällä mut ei kokonaan:)
riippuu kuulemma minkä kokonen nahka on.t:3
3, sinun miehesi on ympärileikattu
Ahaa, no 15 peruu sanansa :)
ei ole ympärileikattu
t:3mun miehellä on terska näkyvissä lepotilassakin, ei onneksi ole paljon tuota esinahkaa...
Se on rumannäköistä jos esinahka peittää koko terskan ja pikkupää vain näkyy, yök!!!!Miehellä on muutenkin esteettisesti kaunis kyrpä, paksu ja pitkäkin myös!
3, peruin jo sanani, jos huomasit :)
mut minä en ole elämäni aikana törmännyt kun yhteen mulkkuun joka oli kokonaan esinahan peitossa
päästä se oli sellainen kumma sykerö ja piti tosiaan rullata nahka taakse kun alkoi seksiä harrastamaan. ei mennyt itsestään taakse.t:3
Useimmilla miehilla se esinahka peittaa koko terskan. Mita sina yokit? Mita valia millainen se muna velttona on, kun erektiossa terska nakyy, ainakin panon jalkeen
3, meillä eka veto pilluun vetää nahan nätisti ja helposti taakse.
915 joo huomasin:)
minusta myös iak ällöttävän näköionen sellainen tuppimulkku joka kokonaan nahan peitossa..yökkistä.
t:3
Eli monenlaista käytäntöä näkyy olevan,
yritän silti houkutella mieheni sinne lääkäriin varmistamaan asiaa... ja ympärileikkaus olis mulle kyllä ihan ok, ois puhtaampikin ja mitäs sillä " turhalla" nahkalla siinä tekee ;)Ja sitäpaitsi kiinnostaa ihan poikammekin kannalta, jos miehellä on liian pitkä/ahdas esinahka niin mistäs tiedän onko /tuleeko pojallammekin olemaan??? Tarkkaillaanko sitä neuvolassa tai jossain terveystarkastuksessa koulussa vai miten???
ap
9 en meinannutkaan etta kaikilla joilla tuppimulkku niin olisi sellainen etta joutuu rullaamaan nahkaa taakse kun alkaa paneen.
no munia monenlaisia ja joikaisella oma maku:)t:3
mun miehellä esinahka peittää terskan kokonaan lepotilassa,
seisokissa liukuu hyvin taa ja pysyy siellä leikkien ajan.pesee itsensä, eikä haise! ;)
.
öitä teille. nauttikaahan mamma nahalla tai ilman!
mä lähden nyt petipuuhiin:)t:3
Minä
en ole tavannut muita kuin sellaisia, joilla on päällä kokonaan lepotilassa ollessaan.Peniksenkasvatuspillet on kaiken A ja O
Itse syötin miehelleni peniksenkasvatuspillereitä murentamalla niitä pienissä annoksissa hänen ammukahviinsa. Eihän se huomannut mitään, ennen kuin se sitten saii sydänkohtauksen ja kuoli. Mutta hyvät orgasmit tuli. Kannattaa kokeillaeipäs ole tosiaankaan yleensä.
luulisin että yleisimmin on sellanen välimalli,mut enempi kuitenki esillä. iletyttävää sellanen lerppatuppikulli, jos jollaki sellanen on niin äkkiä leikkuulle sieltä!!jortikka
yhellä exällä menee puolituntia ku alkaa rullailemaan sitä takalatinkiin. siksi varmaan onki exäESI BÖY
Lainaus:
ei siinä teskan päällä.
ei siinä teskan päällä.
VIY..MULLA ONKIN 35CM POSLIINI ..
Enpäs ole tällaisia ikinä ajatellutkaan!
Mutta kyllä mun miehellä on esinahka lepotilassa terskan päällä. Erektiossa terska tulee esiin kokonaan esinahan alta.Mä olen ymmärtänyt, että esinahka on siinä suojaamassa terskaa, jonka iho on ohut ja herkkä. En ole ikinä ajatellut tätä esinahka-asiaa, kun ei ole ollut mitään ongelmia miehen peniksen kanssa. Onhan meillä naisillakin paljon anatomisia eroja (esim. miten isot ovat sisemmät häpyhuulet ja klitoris).
Mulla ei oo valittamista!
Komia on kyrpä! Iso ja paksu namm ;)Ja ei roiku esinahka terskan päällä. Ei toi poikaystävä sitä ees räpelöi ja asettele mitenkään, luonnostaan jää sillain suht taakse.
Uutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Hormoonikierukka
- > Onko kukaan läheisenne menehtynyt syöpään? Minkälaiset olivat viimeiset vaiheet? Mikä syöpä?
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s