Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aikuisten oikeasti
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Marketeissa myytävistä kondomeista kookkain?
Kuka tietää mikä olisi suurin?Kiitos jo etukäteen! :)
Vastaukset
After nine. Nekrujen kortsu
Oliskohan perinteinen Sultan...
Ei mikään.
Magic ei ainakaan mahdu normaalikokoisen elimen ympärille. Luulempa että vähänkin kookkaaman kalun omistavat joutuvat hankkimaan kuminsa alan liikkeistä... Ikävä kyllä.vertaa kokoja netissä: verkkoapteekin sivuilla lukee koot senttimetreittäin
niin ja isoin taitaa olla lateksiton avant
Congratulations
durexin xl: Durex Comfort XL on suurikokoinen kondomi. Pituus 215 mm, leveys 57 mm.
Huomattavasti isompi kun magic: 185mm ja 52mmHmm. tälläsen löysin..
Keskivertokondomeja pidempiä ja leveämpiä kondomeja ovat Durex Comfort ja Hot Rubber Easy, jotka siis sopivat hyvin isokaluisilleNiin, ja siis nimenomaan tuo lapimitta kiinnostaa..Ei tullut uusi kumppani maininneeksi etukateen, ettei normaali kortsu valttamatta mahdu paalle..
apAp! Sinun on keskinäisen sisaruuden velvoittamana kerrottava heti lisää yksityikohtia uudesta kumppanistasi sekä
parisuhteenne riemuista, yksityiskohtaisesti!Voi ei... kaikki kondomit on mun miehelle liian suuria mitä marketeissa myydään.
Miten jollain voi olla ongelma, että ne on liian pieniä??Ai kamala ap, tulet saamaan aikamoista melaa, kade, kade.
Siis magic EI VOI mahtua aikuisen miehen munaan!
Jep ;)
T: terveisin kaksi lasta alateitse synnyttänyt ap, jolla alkaa kylmä hiki kihota otsalle pelkästä ajatuksesta ;)
aijaahas ;)
Hmm;
Magic: 185mm x 52mmKeskivertokulli on siis edelleen n. 15 cm.
Itse olen kyllä havainnut hieman paremmiksi nämä 56mm läpimitaltaan ovat. Ei tuo ero nyt niin iso ole että sillä pääsisi kehumaan.
Mitkä NÄMÄ 56mm läpimitaltaan olevat?
Eräässä tutkimuksessa, olikohan ameriikkalainen, naiset valitsivat ihannepenikseksi 14 cm pitkän version.
Pituushan mitataan siis vatsan puolelta, ei kivesten puolelta, erektiossa. Lepotilainen vehje kiinnostanee vain Arabiaa ja Svedsbergiä.Magic kyllä kiristää aika tavalla (puristaa parhaasta paikasta) :D,
mutta se on ihan jees, kun ei ole tuo vaimo oikein palautunut synnytyksistä. On vissiin jääny lantionpohjalihastreenit puolitiehen.56 oli jotain durexeja.
Sultan play on 53 mm.Lue ylempää: Magic ei mahdu normikaluun lainkaan.
Vierailija:Lainaus:
mutta se on ihan jees, kun ei ole tuo vaimo oikein palautunut synnytyksistä. On vissiin jääny lantionpohjalihastreenit puolitiehen.
mutta se on ihan jees, kun ei ole tuo vaimo oikein palautunut synnytyksistä. On vissiin jääny lantionpohjalihastreenit puolitiehen.
taidat seukata mun eksän kanssa....
Niin..
Ei taida magic mahtua. :(Minulle mahtuu. Taidanpa lähteä viiltelemään ranteitani. Onneksi minulla on kohtalontovereita, sillä lähes kaikki Suomessa tuotetut kondomit ovat samankokoisia.
Kokeilepa sitä Magicia vaikka suurimman marketista löytämäsi kurkun päälle.
Kyllähän se siihen menee. :DEn kylla tajua, miten ei magic mahdu. itse olen ainakin erittain tyytyvainen omaan magic-munaani, mita mieheni tarjoaa. Lieko jumppa taalla paassa purrut paremmin kuin hyvin?
ei se koosta olekaan kiinni, vaan harmoniasta :)
sama juttu
Lainaus:
Miten jollain voi olla ongelma, että ne on liian pieniä??
Miten jollain voi olla ongelma, että ne on liian pieniä??
Peniksissä on kokoeroja, uskokaa jo. Itse olen myös havainnut kaikki marketin kondomit liian isoiksi. Hiukan helpottaa, että netin eniten myydyt kondomit ovat olleet s-kokoa. Myös seksiliikkeessä kerrottiin, että kyllä niitä pienempiä kondomeita enemmän kysellään.
Netissä eniten äänessä ovat isojen kondomien etsijät, käytäntö irl onkin joo ihan muuta. Kondomi ainakin itselläni luistaa pois juuri yhdynnäss, eikä niinkään itsetyydytyksessä, jos kondomia testaa ennen ennen oikeaa yhdyntää. Seksiliikkeessä selitettiin, että emättimen lämpö vaikuttaa kondomin venymiseen ja tietenkin naisen tiukkuuskin 'kiskoo' kondomia eri tavalla kuin oman käden liike.
Yhdyntäasennot ja yhdyntäliikkeiden pituus vaikuttaa minulla tosi paljon. Takaapäin ja pitkät työnnöt saavat kondomin luiskahtamaan pois ennätysajassa.
markettikondomit
olen ihmetellyt samaa koska löysiltä kondomit aina tuntuvat vaikka pitäisi kaikille sopia..pituudestahan ei ole haittaa mutta leveys voisi 0lla 40-45mm
isoimmat
tuolla on ainakin joku my.size 64mm ja sitten jotain xxl-nimisiä kondomeja listattu http://www.seksikaupat.com/kondomit-netista-halvalla/ootko semmosia kokeillu? netistä voi tilata...
Uutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Hormoonikierukka
- > Onko kukaan läheisenne menehtynyt syöpään? Minkälaiset olivat viimeiset vaiheet? Mikä syöpä?
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s