Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aikuisten oikeasti
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Futon vai tempur selkäongelmaiselle?
Kummankin sanotaan olevan selkäystävällinen. Toinen on luonnonmateriaalia, toinen ihan muuta. Kumpaanko kallistuisi? Tempur on tuhottoman kallis, onko se niin paljon parempi... Kokemuksia, näkemyksiä?
Vastaukset
Tempurista ei kokemuksia, mutta futon tehosi meikäläisen selkäongelmaan.
Viikossa huomasi eron entiseen. Ei enää pistävää kipua ristiselässä ja omituiset raajojen puutumiset poissa!Mene Futon Bed Shopiin kokeilemaan. Sieltä saa jopa kotimaisia patjoja :).
Kiitos kommentista.
Kävin jo kokeilemassa futoneita. Mies vastustaa futonia suunnilleen periaatteesta ja käytin kokeilemassa tempureita. Nyt en sitten tiedä, mitä ja ketä uskois. Selkäliitto suosittelee tempuria. Mua viehättää futonissa se, että se on luonnonmateriaalia, vanha hyvä keksintö ja tosiaan kotimaisissakin löytyy.Muita?
Jyskissä myydään tempuria vastaavaa patjaa ja paljon halvemmalla.
En ole vakuutunut Tempurista.
Futonin suurin miinus on huoltamisen tarve. Pitää rullailla ym. Nykyään taitaa olla jo niitäkin, joita ei tarvitse niin huoltaa.Ei tarvii rullata kaikkia futoneita.
Imurointi ja patjan kääntäminen parin viikon välein riittää. T: ei enää pölyä sängyn alla
täyspuuvillainen futon, kotimainen
meillä futonin päälle hankittiin tempur, kun alkoi selät oireilla liian kovalla futonilla
että molempi parempi =)Tempur
Ei ole kokemusta Futonista, mutta Tempur on auttanut minua erittäin paljon selkäongelmien kanssa.Ennen heräsin monta kertaa/yö, mutta nyt nukun koko yön ilman kipuja :)
Jos on selkä kipeä illalla niin kestää 5 minuuttia niin kipu on poissa :)
Ainoa mitä kaduttaa on etten hankkinut Tempur patjan aiemmin, olisi säästänyt minua monesta unettomista öistä!
Ei ainakaan Clouds Memory Foam
Ajattelin laittaa varoituksen sanan tännekin hankintoja pähkäileville, jos vaikka joku muukin sattuisi jatkossa innostumaan CityDealin näemmä edelleen markkinoimista, "Englannissa käsityönä tehdyistä" Clouds Memory Foam-patjoista.Ostin siis lokakuussa CityDealiltä lahjakortin hintaan 249 eur, tällä oli tarkoitus voida tilata jopa päälle tonnin arvoinen patja palveluntarjoajalta - kunhan maksoi vielä erilliset toimituskulut (kolmisenkymppiä) päälle.
Tein tilauksen (josta ei tullut muuta vahvistusta kuin PayPalin kuitti), luvattu toimitusaika oli 6-8 viikkoa. Olen useita kertoja ollut yhteydessä sekä patjan myyjään että CityDealiin, lopputuloksena tällä hetkellä se, että minulla ei edelleenkään ole patjaa, rahat ovat menneet, lahjakortti on vanhentunut eikä kummankaan puulaakin asiakaspalvelu reagoi asiaan. Rikosilmoituksen paikka vissiin.
Kiitos varoituksesta!
Lainaus:
Ajattelin laittaa varoituksen sanan tännekin hankintoja pähkäileville, jos vaikka joku muukin sattuisi jatkossa innostumaan CityDealin näemmä edelleen markkinoimista, "Englannissa käsityönä tehdyistä" Clouds Memory Foam-patjoista.
Ostin siis lokakuussa CityDealiltä lahjakortin hintaan 249 eur, tällä oli tarkoitus voida tilata jopa päälle tonnin arvoinen patja palveluntarjoajalta - kunhan maksoi vielä erilliset toimituskulut (kolmisenkymppiä) päälle.
Tein tilauksen (josta ei tullut muuta vahvistusta kuin PayPalin kuitti), luvattu toimitusaika oli 6-8 viikkoa. Olen useita kertoja ollut yhteydessä sekä patjan myyjään että CityDealiin, lopputuloksena tällä hetkellä se, että minulla ei edelleenkään ole patjaa, rahat ovat menneet, lahjakortti on vanhentunut eikä kummankaan puulaakin asiakaspalvelu reagoi asiaan. Rikosilmoituksen paikka vissiin.
Ajattelin laittaa varoituksen sanan tännekin hankintoja pähkäileville, jos vaikka joku muukin sattuisi jatkossa innostumaan CityDealin näemmä edelleen markkinoimista, "Englannissa käsityönä tehdyistä" Clouds Memory Foam-patjoista.
Ostin siis lokakuussa CityDealiltä lahjakortin hintaan 249 eur, tällä oli tarkoitus voida tilata jopa päälle tonnin arvoinen patja palveluntarjoajalta - kunhan maksoi vielä erilliset toimituskulut (kolmisenkymppiä) päälle.
Hyvä tietää! Siellä nimittäin kaupataan nyt saman firman tyynyjä ja tarviisin hyvän tyynyn, mutta ajattelin ensin tsekata mielipiteitä asiasta.. Jääpä siis tilaamatta. Kiitos!
Toinenkin kiitos
Sama juttu täällä, en ollut koskaan kuullutkaan mokomasta ja ajattelin tsekata käyttökokemuksia. Olen melko varauksellinen näiden ulkomaisten "kauppojen" suhteen, joten tällä kertaa jää itseltänikin varmaankin tilaamatta..Sama tilanne täälläkin
Eipä ole Clouds Memory Foamin patjaa ole tännekään toimitettu, nyt 3kk tilaushetkestä. Meileihin/puhelimeen eivät vastaa. Hyvä kun sana kiertää, että ei kannata tuolta mitään tilata, kun kuitenkin jatkuvasti mainostavat uusia diilejä ko lafkaan.Ootteko alkaneet johonkin toimenpiteisiin ko firmaa vastaan?
Clouds Memory Foam ja City deal
Hei, minä tilasin neljä tyynyä ja sain ne parin kuukauden odottelun jälkeen. Tyynyt haisevat pahalle ja yksi niistä oli muita kevyempi. Laitoin Citydealille tästä viestin ja he pahoittelivat sitä, etten ole tyytyväinen ja kertoivat saaneensa valmistajalta vinkin, että haju lähtee tuulettamalla. Vastasin, että voisivat varoa kyseistä yritystä sillä epäilen, etteivät tee rehellistä kauppaa. Jos olet tilannut tavaran lahjakortin voimassaoloaikana niin se on kyllä voimassa. Jos patjaa ei kuulu niin pyydä Citydealilta rahat takaisin.terv. Leena
Clouds Memory Foam tyyny
Ihanaa, en ole ainoa. Sain tänään käsiini tilaamani tyynyn, juurikin CityDealin lahjakortilla Clouds Memory Foam tyyny. Ja voi järkky mikä pakokaasun tms. katku siinä on. Tuuletin sitä, mutta ei haju hävinnyt. Laitoin tyynytliinat päälle, mutta tottahan toki se haju puskee läpi. Että voi ottaa pannuun. Laitoin jo päivällä CityDealiin postia että mihin reklamoida, mutta sieltäkään ei ole tullut mitään vastausta. :(sama homma täällä
Eipä ole tullut minullekaan patjaa minkä tilasin jo lokakuussa. Eikä puljusta vastata edes maileihin..
Clouds memory foam patjasta
Tilasin kanssa lokakuussa tuolta firmasta patja 299e ja toimituskulut. Ei ole vieläkään patjaa kuulunut . Citydealilta sanovat että ota yhteyttä patjan toimittajaan. Olen ollut sinne yhteydessä, perunut tilauksen ja pyytänyt rahoja takaisin, mutta eivät vastaa viesteihin. Tilasin samasta puljusta myös petauspatjan joka tuli noin 3 kk odottelun jälkeen. Patja oli täys pettymys, siinä ei ollut minkäänlaista kangassuojaa päällä, pelkkä 3 senttiä vahva vaahtomuovin pala. Kaiken lisäksi se haisee ihan kamalalle kemikaalille.Olen yrittänyt kysyä patjan palautuksesta citydealilta sekä patjafirmalta, mutta kummaltakaan ei tule vastausta. Patja on nyt 3 viikkoa ollut varastossa odottamassa palautusta.
Olen soittanut kuluttajaneuvontaan, löytyy googlella ja on ilmainen neuvonta numero. Heidän mielestään citydeal on vastuussa asian hoitamisesta, sillä olen heidän kanssaan tehnyt sopimuksen lahjakortista. Citydealhan saa noista lahjakorteista puolet hinnasta, luulis niilläkin olevan jotain vastuuta.
Kaikille joilta on jäänyt tuote tulematta neuvon ottamaan yhteyttä luottokuntaan, mikäli lahjakortti on maksettu luottokortilla. Itse soitin luottokuntaan ja he neuvoivat tekemään reklamaatioilmoituksen asiasta. He aloittavat nyt asian selvityksen ja saan ilmeisesti rahani takaisin sitä kautta ainakin tästä patjasta. Petauspatjan kohtalosta en vielä tiedä.
Aamulla suorastaan V...tutti kun näin että citydeal kauppaa taas tämän saman patjafirman petauspatjoja. Kunpa pystyisi varoittamaan näitä ihmisiä jotka hyväuskoisena ostavat lahjakortteja tähän huijausfirmaan. Itse en tämän jälkeen citydealista osta yhtään mitään.
Clouds Memory Foam patja ei ole tullut viiteen kuukauteen
Tilasin lokakuussa CityDealin tarjouksesta tuon Clouds Memory patjan. Ei ole patjaa tullut vieläkään ja viisi kuukautta on jo mennyt. Sanoisin, ettei CityDealistä kannata ostaa ulkomailta mitään kun tää näin hankalaa on. Clouds Memory ei vastaa viesteihin.memory foam
Mulla oli sama homma; tilasin patjan lokakuussa, enkä vieläkään ole sitä saanut. Lafka ei vastaa maileihin. Sain citydealilta kuitenkin juuri rahat takaisin, ilman että piti olla yhteydessä luottokuntaan tai kuluttajaneuvojaan. Asiat yleensä ratkevat kunhan niistä keskustelee. Minä ainakin käytän myös jatkossa citydealia, koska tämä clouds memory foam -juttu oli ainoa mikä ei ole mennyt niinkuin piti, ja siitäkin sain rahat takaisin. Tyytyväinen olen.Uutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Hormoonikierukka
- > Onko kukaan läheisenne menehtynyt syöpään? Minkälaiset olivat viimeiset vaiheet? Mikä syöpä?
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s