Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aikuisten oikeasti
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Onko autolla ajamaan oppiminen vaikeaa, jos ei yhtään osaa etukäteen?
Autokouluun haluttaisi mennä, mutta jännittää ihan pirusti. Olen jo yli 30-vuotias ja totaalisen tietämätön autojen ja ajamisen suhteen.
Vastaukset
No suurin osa ei kai osaa etukäteen kun alkaa opetella :)
Minusta auton käsittelyn oppiminen oli hankalaa mutta hyvin opin kuitenkin. Sitä varten ne opettajat autokoulussa ovat :)ON!
Olen aina vihannut autoja ja ajamista, mutta menin kuitenkin autokouluun " normi" -ikäisenä. Oli vaikeaa opetella ajamaan, vaikka teoria menikin kuin vettä vaan. Siihen kyllä vaikuttaa kovasti myös itseluottamus.osaaminen
Ei ollut vaikeaa, ainoastaan liikkeelle lähtö sammuttamatta vaati vähän harjoitusta. Alussa jo se asenne mukaan että kyllä minä kun muutkin.voihan se olla vaikeaa jos et yhtaan mitaa autolla ajamisesta tieda, esim missa on kytkin ja jarru, mista tulee valot jne jne
jos voit harjoitella miehes tai jonkun muun opastuksella jossain syrjätiellä niin varmaan pääset ylim jännityksestä eroonAjoin kortin kolmekymppisenä ja oli mulle
vaikeaa. Pelkäsin ekat ajotunnit niin, etteivät jalat tahtoneet pysyä polkimilla. Opin kuitenkin ajamaan ja sain kortin ekalla yrityksellä. Myös pelostani pääsin ajamalla. Taskupysäköinti ei tosin onnistu,kun sitä olen vältellyt.
tasku
Minä en saanut edes harjoitella taskuun menoa, opettajalla meni hermot samantien. Olen sitten miehen neuvomana opetellut.Ei ole.
Kyllä sen oppii - rohkeasti matkaan vaan!Ehdottomasti.
Minä en osannut yhtään mitään.
Silti suoritin sen minimiajassa, ekoilla kokeilla, Helsingissä. Nykyään ajan Helsingin keskustassa ruuhkissa jokaikinen päivä. Ja olin 40, kun ajoin kortin.Minä en osannut ollenkaan kun menin autokouluun... yllättävän helposti opin kuitenkin! =)
Kannattaa mennä autokouluuun, on se tärkeä ja tarpeelinen taito osata! Minun sukulaisia on monia (naisia) jotka eivät ole käyneet ja nyt sitten valittavat ja harmittelevat kun eivät pääse mihinkään ilman miestä tai kyytiä..Janne tässä terve!
"Olen aina vihannut autoja ja ajamista, mutta menin kuitenkin autokouluun " normi" -ikäisenä. Oli vaikeaa opetella ajamaan, vaikka teoria menikin kuin vettä vaan. Siihen kyllä vaikuttaa kovasti myös itseluottamus. "Onko 18-20v pikkupojan ja pikkutytön ikä sitten se sun normis vai? Jos totta puhutaan niin nää heinäheikit ei autoa edes tarvitsis vaan fillarin tai bussin.
Uutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Hormoonikierukka
- > Onko kukaan läheisenne menehtynyt syöpään? Minkälaiset olivat viimeiset vaiheet? Mikä syöpä?
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s