Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aikuisten oikeasti
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Vammaistyöntekijät! Onko kuulemani juttu vain legendaa?
Kuulin, että vammaiset pidetään tyytyväisenä/rauhallisena sillä, että hoitaja esim. suihkutuksessa tyydyttää potilaan käsin tai suihkun avulla. Kauhistuin kuulemastani, sanokaa ettei ole totta!
Vastaukset
No luulenpa että on kaupunkilegendaa
mutta miksi se olisi niin kauheaa, jos kyseinen suihkutettavakin sitä haluaisi?Sen olen kyllä kuullut, että monet vammaiset kylvetettävät alkavat itse tyydyttää itseään pesutuokioiden aikana, ja sehän heille pitää sallia. Hoitajat yrittävät antaa siihen rauhan, jättää yksin jos siihen on mahdollisuus tai kääntää edes selän.
Ei varmasti pidä paikkaansa! Hoitaja eivät tarjoa seksipalveluja.
.Ei ole totta. Ei kai kukaan tuollaista usko.
.no en
suostuis todellakaan! en missään työpaikassa!hoitaja
en oo siis kuullutkaan .....
Siksi, ettei se kuulu hoitajien etiikkaan
Lainaus:
mutta miksi se olisi niin kauheaa, jos kyseinen suihkutettavakin sitä haluaisi?
mutta miksi se olisi niin kauheaa, jos kyseinen suihkutettavakin sitä haluaisi?
hyi helvetti
ei todellakaan pidä paikkaansa. Shhei kakkonen
tekisitkö itse? työaikana esim. työkavereita vetäisit käteen??no, ehkä sit oot jo niin tehny...
hyiii, ei kai
.Eräs
opiskelija sai harjoittelusta hylsyn kieltäydyttyään moisesta. Oli kuulemma "aivan tavallista, vaikkei siitä puhutakaan".no ihan varmasti on se hylsy tullut
jostakin muusy´ta syystä, ja katkerana sitten keksii tollasta.nro 2 ei tarkoittanut suositella tuollaista :-)
siinähän olisi niin häilyvät rajat, milloin menee hyväksikäytöksi, enkä kyllä itse hoitajanakaan haluaisi tuollaiseen joutua... tarkoitin kommentillani vaan saada ap:lta tarkemman selityksen, mikä yksityiskohta asiassa oli erityisen ällöttävää.juu, käsin varmaan joku alkaakin hipelöidä potilasta! no huhhuh :DD
.Siitä saisi kyllä syytteen hyväksikäytöstä
Jos joku omainen vaikka nostaisi syytteen.Olin harjoittelussa eräässä vammaisten palvelutalossa
ja siellä eräällä nuorella miehellä vieraili silloin tällöin maksullisia naisia kylässä ja kaikki tiesi sen ja antoi asian olla. Haluthan ne on vammaisillakin. Ja samalle miehelle tuli sexikaupoista harva se päivä paketteja ja kaikenlaisia vempaimia.. Itteä hiukka ällötti.Olen nähnyt internetistä
että kyllä ne hoitajat vaan kaikin tavoin helpottavat potilaiden oloa.
mäkin olen nähnyt internetissä
mm. bonsaikissan ja äitimammasen!Kuka edes viitsii tehdä tälläisen aloituksen?
15, ei tietenkään siihen tule puuttua.
.alapesu huolellisesti
hoitajat auttaa asiakkaita kaikessa ,lateksihanskat vaan käteen.auttava käsi
ei kaikkia vain sellaisia joiden omat kädet ei toimi ollenkaan.alapesulla
kaikkea sillä pesuhuoneessa voi tapahtua.Kumihanskaa
Mutta ei kai kiellettyä jos potilas sitä pyytää ?käsi käy
on niitä armeliaita naishoitajia.runkkasi
omahoitajaauttava käsi
ei tietenkään kukaan tunnusta vaikka sitä tapahtuu jatkuvasti.runkkaa ne
ei kukaan ole niin sinisilmäinen että luulee että sitä ei tapahtuisi.hyvää hoitoa
osoittaa hienoa asennettaOlen nähnyt miten kaupassa...
Esim.vanhemmat jäävät juusto-osastolla jumittaa kun samaan aikaan vammainen jää kärryjen kanssa stondaa ja tyydyttelee itseänsä.Ei yhden juuston valitseminen nyt voi 15minuuttia kestää!! Samaan aikaan tämä down-mies kyttäsi minua kiimaisena ja teki seksityöntöjä..Itteäni karmi tämä tilanne.avoimin mielin
kyllä vammaishoitaja kaiken muun kiireen keskellä ehtii vielä tyydyttää asukkaan esim. saunotuksen yhteydessä.palkitsevaa
siinä potilaan turhautumat vähenee ja käyttäytyminen rauhoittuu ,on ihan perusteltua useissa tapauksissa.runkkaus
ihan hoitajan aktiivisuudesta riippuu ,tyydyttääkö potilaan .huhhuh
No hyi hemmetti! Jotain rajaa.kaikkea muuta saa tehdä
Mutta sukupuoliyhteydessä ei saa potilaan kanssa olla. Näin ainakin monessa hoitolaitoksessa sanotaan.yliseksuaalisia
he ketkä pystyvät niin runkkaavat itse todella paljon ja usein vielä julkisesti. Jotkut tosin tarvii vähän apuja.paljon näkee
siihen täytyy vain sopeutua.Uutta meidanperhe.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Hormoonikierukka
- > Onko kukaan läheisenne menehtynyt syöpään? Minkälaiset olivat viimeiset vaiheet? Mikä syöpä?
- > Minne mennä marraskuussa?
- > Minkälainen koira on Belgianpaimenkoira ?
- > haluatko kysyä sossulta / toimeentulotuesta?
- > saunon alasti appiukkoni kanssa
- > Mitä tarkoittaa lyhenne KVG??
Uusimmat blogikirjoitukset
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

0 m/s