Maanantai 21.5.2012
Kosti, Konsta, Konstantin

Unohditko salasanan? |  Rekisteröidy

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Odotus ja vauvakuume

Näytä:
» Vauvakuume

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

huitshapeli - 18.2.2008 9:11  (1/43)

*** LOKAKUUN TOIVEET, vko 8 ***

Alotan tämän viikon, kun sain sopivasti vapaata aikaa ja missäs muualla sitä viettäisin..

Vieläkö riittää jännääjiä?

).( Tein hölmöyksissäni testin kp 22/25-28 kun oli muka niin selvä merkki kun yökkäilin illat ja yöt. Oli kyllä niin puhdas nega kun voi nega olla!
Heitin rukkaset nurkkaan tältä kuulta:(

Mutta, mutta.. Mulla on nyt joka kierrosta kierto lyhentynyt ja menkat on alkanut aina heti aamusta. Nyt ei ole vielä mitään kuulunut (johan kello on jo 9.00 :D ) ja kp 26.
Täällä sitä sitten istutaan jalat ristissä ja pelätään pahinta:/

Tuo tekemäni testi oli herkkyydeltään 10, että kai sen olisi pitänyt jotain näyttää, jos raskaana? Ovistesti näytti plussaa kp 13.
Auttakaa, onko mitään toivoa?

huitshapeli yk4 kp 26/25-28

Toivottavasti se plussatuuli on oikea pyörremyrsky ja nykäisee loputkin mukaansa!

Vastaukset

Tutti - 18.2.2008 9:17  (2/43)

..

huitshapeli: en kuulu enää tähän pinoon, mutta tuli mieleeni että sulla saattoi olla vasta dpo8 (jos oikein laskin) testatessa! Toivoa siis on vielä rutkasti *bd*

Tutti

huitshapeli - 18.2.2008 9:23  (3/43)

Tutti:

Mikä on se päivä milloin pitäs näkyä? Vai onkohan edes sellasta? Siis yleensäkö ei noin aikaisin näy?
Kiitos kun vastasit! Olo parani huomattavasti:)

huitshapeli

tinsku78 - 18.2.2008 9:23  (4/43)

..vielä jännätään..

eli kovasti täällä jännään itsekin kuinka käy lokakuuntoiveen..nyt kp28/25-30, yleisin kierron pituus on ollu 27pvä. Lämmöt huitelee edelleen yli 37 vaikka yleensä tässä vaiheessa ovat jo laskeneet, muuta oiretta mahd.raskautumiseen ei ole ilmaantunut.
Laskurin mukaan la olis 28.10...
oisko meitä vielä muita matkassa????

vauvaksi - 18.2.2008 11:00  (5/43)

tervehdys

Maanantaita lokakuisille; vielä piisaa jännääjiä...

Tässä pelkkää ON:n oireita (ja oireita piisaa... tietenkin): Yritin kyllä olla viikonlopun kovasti miettimättä, mutta minkäs voit. Tissiarkuus on tullut tänään. Yleensä tulee kyllä jo viisi päivää ennen tätiä; nyt on siis tullut huomattavasti myöhemmin. En tiedä onko hyvä vai huono merkki; aloin jo miettimään että jos en ole ovuloinut ollenkaan niin siksi tulee tissikipukin myöhässä. Toinen oire on se, että kuivakausi jatkuu edelleen. Tavallisesti minulla siis alkaa valkovuoto runsastumaan mitä lähempänä tätiä ollaan.
Tässä siis vielä piinaillaan ja huomenna on testipäivä....

-vauvaksi- kp 27/27 dpo 14

Tutti - 18.2.2008 11:28  (6/43)

:)

huitshapeli: varmaan kovin yksilöllistä, mutta itse ajattelen että dpo 12 pitäisi herkät testit näyttää pos. jos on näyttääkseen. Kiinnittymiseen voi mennä 7-10 päivää ja sen jälkeen hcg:tä alkaa ilmaantumaan. Toisilla pikkuhiljaa toisilla nopeempaan tahtiin.

Tutti

ananas_1 - 18.2.2008 11:51  (7/43)

huithapelille (ja muillekin moi!)

olen uusi näillä odotus- ja kuumeilualueilla palstailija, kun ei tähän mennessä ole omaa napaa tarvinnut jännittää.. Olen vähän sivusta seurannut, mutta ehkä uskallan nyt tarttua näppikseen..

Mutta siis huithapelille olisin vielä antanut toivoa.. Nyt tässä kierrossa mulla näytti netistä tilattu liuskatesti negaa lauantaina (kp 29), kun ovisplussa tuli ed. viikon maanantaina (kp 17). Ja tänään kun testasin uudestaan (kp 31, dpo (?) noin 12-13), tuli saman merkin testiin haamuviiva. Herkkäkin testin piti olla, kuulema, siis se 10 jotain yksikköä, mä en oikeasti ymmärrä näistä mitään.. Mutta ohjeissa sanottiin, että voi näyttää raskauden jo 10 päivää hedelmöittymisen jälkeen..

Mun kaveri oli onneksi varoitellut, että herkilläkin netin halpistesteillä tulee helposti negoja jos testaa aikaisin ja varsinkin ennen kuukautisten alkamispäivää, niin en ihan kokonaan heittänyt hanskoja tiskiin sen ekan negan jälkeen vaikka oli noinkin " myöhään" edellisten kuukautisten jälkeen. Ja onneksi olin testannut oviksen niin tiesin, että sekin tuli tavallista myöhemmin tässä kierrossa. Muuten olisin ollut ehkä ihan hermoraunio.

Niin, ilmoittauduin siis näillä näkymin myös mukaan plussajunaan, ehkä, ehkä, ehkä..

ananas kp 31/ yleensä 28, (tai... 4+3..? Oho..)

ananas_1 - 18.2.2008 11:52  (8/43)

piti siis sanoa huitShapeli

nimimerkki muistui väärin, sori..

huitshapeli - 18.2.2008 12:17  (9/43)

Onnea ananas_1!!

Kiitos vastauksista, nyt mulla on ihan hirveet odotukset!

Mä oon ravannu vessassa koko aamun, tai siis tän 3 tuntia:D
Mies on pitänyt matalaa profiilia, mutta äsken soitti töistä kysyäkseen tilannetietoja:)

Meinasin, että jos ei keskiviikkoon mennessä ole alkanut niin testaan. Tai ensin ajattelin lauantaita, mutta ei tässä täyspäisenä voi sinne asti oottaa!!

huitshapeli jälleen malttamattomana

(Pitäs keksiä muuta mietittävää, mutta se ei ole kovin helppoa..)

tinsku78 - 18.2.2008 12:34  (10/43)

ananas_1:lle paljon paljon onnea!!!!

...voi vitsi tuota tunnetta kun se plussa siihen testiin räpsähtää ja se tunne ku sitä viivaa odottaa ja se sekopäisyys-fiilis joka sen jälkeen tulee, ku ei tiedä itkeätkö vai nauraa....IHANAA, nauti ananas_1 olostasi täysillä!!!

ON: keskiviikkona ajattelin minäkin testailla niin kuin huitshapelikin, mikäli ei täti ole porhaltanut paikalle....;/

Pitäkäähän lippu korkeella!!!!

Vacsuli75 - 18.2.2008 14:18  (11/43)

Eipä mitään uutta

Tätiä ei näy ja tänään menen ostamaan Acon10 ja testaan varmaan jo tänään. Jos siinä ei mitään näy niin mä en ala. Pää hajoa täällaisesta epävarmuudesta. Aamupäivän töissä ihan kamala etova olo, nyt helpottaa jo.

T:Vacsuli kp 39/30-37, yk4

tinsku78 - 18.2.2008 15:04  (12/43)

peukut on pystyssä vacsuli75!!!!:)

...tuuhan HETI kertomaan kuinka kävi?!?:)

anna061 - 18.2.2008 15:05  (13/43)

Voi kuinka jännät paikat Vacsulilla!!

Kuulostaa tosi lupaavalta tuo Vacsulin tilanne! Tule heti kertomaan uutiset, jännään täällä sun tilannetta!

Ja suuren suuret onnittelut kaikille plussannille!!!

ON: Täti saapui kylään odotetusti viikonloppuna. Kaipuu vauvaan on ihan mieletön. Nyt täytyy vaan yrittää pitää pää kylmänä ja luottaa siihen, että kai meille vauva tulee vielä joskus. Voi kun voiskin kurkata tulevaisuuteen vähän, niin ei tarvitsis niin paljoa hermoilla...

Sydämestäni toivon plussia myös teille muille jännääjille!

anna061 kp4/28-31 yk3

bee83 - 18.2.2008 15:23  (14/43)

Vacsuli75

Olihanseplussaolihanseplussaolihanseplussa ++++++++++++ :D
*repii Vacsulia plussajunaan*

tinsku78 - 18.2.2008 16:06  (15/43)

ONNEAONNEAONNEAONNEAONNEAONNEAONNEAONNEA..

MAHTAVAA vacsuli75!!!!!!!!!!!!!

Kaikkea hyvää sulle odotukseen!!!!!:)

ps. tahtoo kyytiin...;)

tinsku78 - 18.2.2008 16:10  (16/43)

SORI..

Olin niin tohkeissani ja kovasti jännitän vacsulin tilannetta et luin viestinkin väärin!!!!;)..nolo...

Yhtä paljon onnea kuitenkin sulle joka plussasit!!!!!;)

tinsku78 - 18.2.2008 16:23  (17/43)

r

tinsku78 - 18.2.2008 16:36  (18/43)

EI HYVÄNEN AIKA,EI VOI OLLA TOTTA MITÄ SEKOILUA!!!

...Olkaa kilttejä ja unohtakaa nää mun sekoilut,pliis!!!!:)
..viime öinen yövuoro töissä ja tää törkee jännitys näissä vauvakuumehöyryissä tekee näköjään jo tuhojaan!!! Mieheni kyllä tuumaisi moiseen sähellykseen ettei ole mitään uutta...hih!!!
Jatkakaa te keskusteluja, mä siirryn taustajoukkoihin kunnes kykenen taas fiksunpaan toimintaan!
Mui-Mui!!!:)

Emmuli81 - 18.2.2008 17:33  (19/43)

Maanantaita.

Oletko Vasculi jo testannut? Täällä jännätään sun puolesta ja toivotaan parasta!!

Omaan napaan oireita paljonkin.. oksetusta, kylmä ja väsy, mutta nää on varmaankin niitä tädin tulo oireita :( Huomenna aattelin testata, jos tilaamani testit tulee. Ei tullut vielä tänään, joten huomiseen pitää jaksaa odottaa.. vaikka olenkin heittänyt jo pyyhkeen kehään, enkä enää oikein usko plussaan, mut kuitenkin toivon sitäkin enemmän ;)

Ja onnea taas plussanneelle! Muille ++++ tuulia!

Emmuli 27/n.30 yk 7

Vacsuli75 - 18.2.2008 18:35  (20/43)

Testattu on

Puhdas nega tärähti tauluun, Aconilla. Mä en tajua ollenkaan. Välillä ottaa päähän ihan armottomasti. Kiitos kaikille mukana elämisestä. Ei peli ole kai menetetty vielä, kai. En tiedä. Myöhäisinn mahdollinen ovulaatio päivä olisi 12 päivää sitten. Luulen että vielä olis mahkuja. Pliis kertokaa jos joku on eri mieltä.

T:Vacsuli kp 39/30-37, yk4 *peläten super pitkää keirtoa*

huitshapeli - 18.2.2008 19:44  (21/43)

moi taas

Vasculi, mitenhän se tollai?! Voin kuvitella sun tuskan!

Väliaikatietoja:
Menkat ei alkanut vieläkään. Mä oon tällanen huitshapeli lämmönmittaajakin, eli sillontällön mittari kainaloon. Se on ollut aina oviksen jälkeen n. 37.2 ja pudonnut vähän ennen menkkoja johonkin 36.5:n. No iltapäivästä mittasin ja oli 36.7. Siinä kohti rupesin miettii jo miten seuraava kierto menis ja mihin seuraava laskettu aika.
Äsken sitten otin mittarin taas kainalosta ja 37.3!
Toisaalta se nipukka, napukka, mikälie, tuntu tossa alaalla jo:(

Voi venäjä, että tekee vaikeeta:/

vauvaksi - 19.2.2008 8:55  (22/43)

Huomenia lokakuiset!

Vasculi: pitkää piinaa... ja toivotaan parasta!

Tänään aamulla tein testin, joka näytti negaa... plääh. No täti ei ole kuitenkaan vielä tullut ja minulla vaan nämä oireetkin lisääntyy... pari kertana on tullut verta hampaita harjatessa ja raudanmaku suussa senkun vahvistuu... Tissiarkuutta ei vielä paljoakaan ole (mikä minulle hyvä piirre).

No tässä siis vielä jännäillään ja uusintatestaus jos tarpeen torstaina...

-vauvaksi- kp 28/27, dpo 15

vauvaksi - 19.2.2008 11:54  (23/43)

Täti tuli :)

No täällä piinailut on tältä erää ohi ja tie jatkuu marraskuisiin...
Peukutuksia vielä muille lokakuisille!!!
-vauvaksi- kp 1/27

Emmuli81 - 19.2.2008 12:10  (24/43)

Heips.

Nega tuli taas, joten kyllä tää nyt on vaan uskottava, että meille ei ole taaskaan tulossa vauvaa.. Nyt kyllä ahdistaa ja lujaa! Miten ihmeessä te muut jaksatte tätä ainaista pettymystä.. No tuskin kauheen hyvin, selvähän se?! Tää on ihan kamalaa, nyt itkemään.. No ei, pakko tehdä jotain, niin saa muuta aateltavaa..
Mutta kyllä silti kouraisee ja syvältä! Kaverin kaa aloiteltiin yritykset samoihin aikoihin ja hän on käynyt jo rakenneultrassa ja masu kasvaa.. Pitikin miettiä taas, nyt tulee itku :' (

Tuolla marraskuisten pinossa olikin puhetta siitä prolaktiinista (oliko se noin?), maidon tulosta imetyksen jälkeen, et voi yritystä haitata.... Kait sitä täytyy niellä taas tappio ja odotella vaan.. jos sit joskus menee tutkimuksiin.. En usko ennen sitä tärppäävän. No tulihan toi esikoinen niin helposti ja yllätyksenä, et kait sitä jotenkin tarvii tasata, yritän ajatella jotain positiivista :/

Mites Koralli? Kait sun roskishaamu on jo näkyvä? Toivon NIIN sun puolesta, että ois tärpännyt!

Lopuille myös toivon kovasti plussaa! Tulkaahan raportoimaan kuulumisia.

Emmuli kp 28/n.30 yk 7 vaihtuu loppuviikosta 8:teen yk:n

huitshapeli - 19.2.2008 12:36  (25/43)

Harmittelut tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille:(

Mä oon ihan pyörällä päästäni! Joka toisena hetkenä olen mielestäni ihan varmasti raskaana ja joka toisena hetkenä ajattelin, että se vaan tasaa nyt kiertoa.
Napukka on muuttunut kovaksi (ollako sitten hyvä merkki?) mutta on edelleen ihan alhaalla!
Lämmöt on edelleen 37.3-37.4 sen pienen eilisen notkahduksen jälkeen.
Mietin et jos vielä vois venyttää torstaihin testaamista, ettei tarvi taas turhaan..

mut nyt töihin

huitshapeli yk4, kp 27/25-28

tinsku78 - 19.2.2008 12:55  (26/43)

...

kokeillaas paremmalla onnella tätä kirjoitusta ku eilen..;)

Pahoitteluni täteistä!!!!:(

ON: lämmöt ovat olleet yhä koholla ja tänään kp29...kaikki muut oireet on tosi vähäisiä.. olo ei ole sellainen että olisin raskaana, muina kuukausina olo on ollut paljon enempi sellainen että raskaana olisin, vaikken sitten olekaa ollut..joten en tiiä mitä pitäis ajatella. Huomenna ajattelin testata?!

Pidähän huitshapeli meidät ajantasalla!!!

kp29/25-30

Vacsuli75 - 19.2.2008 14:44  (27/43)

Kunpa aika kuluisi nopeaan.

huitshapeli: lueskelin kohdun nupukasta joltain jenkki siuvstolta ja ei välttämättä kerro mitään (mulla yleensä just menkkoja ennen tosi pehmeä ja tosi alhaalla). Tuntuu vaan että kaikkeen on vastaus että antaa ajan kulua. Raivostuttavaa eikö totta.

T:Vacsuli kp 40/30-37, yk4

huitshapeli - 19.2.2008 16:45  (28/43)

Sori, mutta saatte nyt seurata melkein reaaliaikaisia tuntemuksiani:P

Vasculi: kyllä, raivostuttavaa, niin Rrrraivostuttavaa!!
Sinuna kävisin jo terkkarissa otattaan testin. Vaikka verestä sitten.

Ja niinkuin jo kaikenkuvaava nimimerkkini kertoo, olen taas sekoillut asioissani:) Kierto oli aina ehkäisyn aikaan (eka pillerit, sitten laastari 1kk) 27-28pv. Ehkäisyn poisottamisen jälkeen kierrot onkin ollut 24,27,26,25pv eli sekaisin, mutta maksimissaan tuon 27:)
Ja nyt on menossa päivä 27, näin.

Päivällä oli niin kauheet menkkakivut että melkein itkua väänsin (tuskasta ja pettymyksestä). Nää kyllä jo yököttikin niin etten tienny kumpaa päätä sinne pönttöön olisi pitänyt laittaa!

Eipä alkanut menkat VIELÄ. Se pirun napukka, whatever jälleen, oli jopa hiukan noussutkin ja lämpö edelleen korkea.

Voi huominen aamu kun tulis jo. Nyt mää lopetan tän häiriköinnin:)

noffetus - 19.2.2008 19:41  (29/43)

heips

jahas, kyllä täällä vielä muutama piinaa.. Toivotaan Vasculi, että ovulaatio on ollut myöhässä ja tärppi tullut..

Huitshapeli (toivottavasti kirjoitin oikein) no kyllä se sun tilanteesi pian varmaan ratkeaa, toivottavasti plussaan päin!

sitten vielä omaa napaa: tosiaan sunnuntaina testattu nega, menkkaoloja ollu su ja ma, tänään ei. nyt olis kierto täysi mutta kuukautisia ei kuulu. ennen kuukautisia tuleva makeanhimo on jo ilmaantunut viikonloppuna, joten kai ne sieltä tulee..
No torstaina pakko testata aamulla jos kuukautisia ei näy, koska mulla on vyöhyketerapia ja sinne ei saa mennä raskaana.. Huh että ottaa koville taas. olen 99,9% varma etten oo raskaana, mutta ei halua ottaa riskiäkään.

tinsku78 - 19.2.2008 20:47  (30/43)

...

Tätihän se sieltä porhalsi paikalle...:(, voi räkä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kovasti onnea kaikille muille!!!!:)

Vacsuli75 - 20.2.2008 7:03  (31/43)

Huomenta.

Höh tädille, pyssyis poissa kaikilta.

Täällä ei vielä tätiä näy. Harkitsen soittavani terkalle jos siihen hgc testiin pääsis ihan puhelimitse työterveyshuollon kautta. En jaksa kyllä lääkärille.

Eilen oli vieraita, ei ehtinyt illalla hajoilemaan.

T:Vacsuli kp 41/30-37, yk4

Vacsuli75 - 20.2.2008 8:41  (32/43)

Minä täällä taas.

Soitin terkalle ja en päässyt veritestiin suoraan (höh). Sovittiin että vien aamupissan huomenna labraan testattavaksi ja sitte varailen lääkäri aikaa mikäli ei mitään näy.

T:Vacsu *jonka pitää taas töissä yksi päivä lisää kitua*

Vacsuli75 - 20.2.2008 14:08  (33/43)

Jatkan yksin puhelua

Täti tuli töissä.

Kierto nyt 40 päivää. Edellinen näin pitkä kierot oli kmn jälkeen. Hieman mietityttää mitä kropassa tapahtuu. Hieman itkettääkin.

Taidanpa lähteä kurkkimaan Marraskuisia.

T:Vacsuli kp 1/30-40, yk 5

huitshapeli - 20.2.2008 17:11  (34/43)

Heipä hei!

Vasculi: Kauheen pitkä kierto! Voimia taas uuteen yritykseen. Pitkään joudut kyllä oottaan, että taas tulee uutta vastausta:(

Eipä tainnut meille lopuille sitten riittää niitä plussia:(

Mä en oo testannu vieläkään, eikä kyllä oo alkanu menkatkaan, mutta on ihan sellanen olo, että lurahtaa housuun hetkenä minä hyvänsä. Mies on alkanut soitella monta kertaa päivässä, että " joko" .
Tarkoitus testata huomenaamulla, vaikka se nega kovasti pelottaa..
Viimestään lauantaina on kuitenkin tiedettävä tulos.

noffetukselle peukutuksia!

tänään negaolotilainen
huitshapeli yk4 kp 28/25-27

ananas_1 - 20.2.2008 20:49  (35/43)

Huitshapelille taas

positiivisia säteitä täältä lähettelen,

ja pahoittelen kovasti tätin vierailun uhriksi joutuneille (joskus ikävät sukulaiset pitäis vaan lähettää jonnekin autiolle saarelle!!)

Niin siis mulla oli ihan sama olo kuin huitshapelilla, että lurahtaa housuun ihan koska vaan ja oireetonta on ja kaikkea, mutta niin vaan se siippa sano, että " eikö se ole juuri kaikkein yleisin raskausoire, että on ihan menkkojenalkamis olo?" Johon minä, että eikö se ole myös yleisin kuukautisoire?! Mutta raskaana sitä kai yhäkin täällä ollaan. Eli häntä pystyyn ja huitshapeloimaan niitä testejä nyt!

-ananas positiivisena

noffetus - 21.2.2008 8:06  (36/43)

nega testattu taas

niin eli siis nega tuli herkällä testillä.. joten kai sitä sitten hyvin mielin voi mennä vyöhyketerapiaan.. pitkä kierto tulossa minullekin. taidan soitella matkalla työterveyteen, että mitä olisi asialle tehtävissä..
nyt vaan sitten toivon, että kuukautiset tulis pian, että pääsis se neljäs yrityskierto käyntiin..

Vasculi todella harmittava tuo sinun tilanteesi. Vaikka itselleni olisin plussaa toivonut niin sinulle ehkä vielä enemmän jopa. toivotaan että ensi kierto on lyhyempi ja plussakin viimein sinulle tulisi.

huitshapeli - 21.2.2008 17:02  (37/43)

No niin ja tää ON omanapaista jos mikä!

Eilen tuossa negatuntojani tilittelin.

Tänäaamuna ajattelin testata. Heräsin ennen kellonsoitta siihen kun sydän löi tuhatta ja sataa. Jännitin vessaan menoa niin että jalat löi loukkua, tuntui että sydän tippuu rinnasta.
Kaivoin tärisevin käsin testin kaapista ja yritin osua sillä siihen virtsasuihkuun. Sitä pissaa tuntu menevän joka paikkaan!!
Siinä sitten kun sain vessan siivottua ja testiruudun pyyhittyä pissistä, niin sydän löi vielä enemmän jos mahdollista. Kaksi viivaa =)

Mä en edes osaa vielä ajatella muuta.

Ohjelappusen taitoin auki oikeasta kohtaa, laitoin testin kanssa läpinäkyvään muovipussiin ja miehen yöpöydälle odottamaan herätystä:)

AnniHelenaOld - 21.2.2008 17:28  (38/43)

Onnittelut

Huitshapelille! Vielä niitä plussia tulee =).

Pahoittelut negoista ja tädeistä.

Koralli: Olen odotellut sun kuulumisia. Joko sen roskishaamun arvoitus selvisi? Oli se vaan paksu punainen viiva. En oo kyllä tuollaista saanut, vaikka myönnän että tutkin testejä aina testiajan jälkeen...

AnniHelen@ kp7 yk14

Koralli - 21.2.2008 20:04  (39/43)

Onnea Huitshapeli! :)

Millä testillä muuten testasit Huitshapeli sen edellisen kerran, kun tuli vielä nega? Ja mikä testi oli nyt? Ihan mielenkiinnosta. Onnellista odotusta sulle!

AnniHelen@: se viiva oli mikä lie viiva, mutta ei se plussasta kertonut, sen jälkeen tuli vain negoja. Eilen illalla näky ekat tiputtelun merkit ja tiputellut on tämän päivän, odotan vain koska menkat alkaa kunnolla, että saa merkata kp 1 alkaneeksi. Aion tässä kierrossa nyt ottaa ne clomit jo kp 3-7, en vaan tiiä taas, että onko tämä päivä jo kp 1 vai ei...vimppa clomikierto siis alkamassa...kohta teen sulle seuraan marraskuisiin.

Koralli73 kp 29 dpo 15 yk20

AnniHelenaOld - 21.2.2008 20:28  (40/43)

Voi ei...

Mä olin Koralli niin varma, et nyt oli sun vuoro =(. Tiedän, että testiajan jälkeen ei tulokseen voi luottaa, mutta en tiennyt, että tuollaisiakin viivoja voi tulla. On tää niin tätä... Mä toivon kuitenkin loppuun asti sulle plussaa.

AnniHelen@

huitshapeli - 21.2.2008 20:32  (41/43)

Kiitos AnniHelen@ ja Koralli73:)

Testasin molemmat kerrat mammaksin herkimmällä (10jotain) puikolla. Ovistesti näytti plussaa kp 13 ja tein sen ekan vasta kp 22, että hieman ehkä hätiköityä:) Tää plussa tuli kp 29.

noffetus - 24.2.2008 13:58  (42/43)

seuraavaan kuukauteen tie vie

eli tänään alkoi kuukautiset. Kierron pituudeksi tuli 39 vrk ja nyt oon tiistaina menossa lääkärille jutteleen kun kierto on lyhymmillään ollut 35 vrk ja pisimmillään 43.

Tie vie oikeastaan heti joulukuisiin sillä laskurit näyttäis 35 vuorokauden kierrolla la:ksi 30.11. joten joulukuulle se sitten menis.. no toivotaan että pieni joululahja meille suotais..

Vierailija - 11.2.2012 11:34  (43/43)

ammuittes

tovottavasti tollasella kusipäällä ei oo mistä..

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot