Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Itse oli myymässä ja heti tavaroiden pöytään laiton jälkeen joku varasti tavaraa pöydästäni omaan pöytään. Näin kyseisen miehen lapsineen laittamassa meidän leluja omaan pöytään ja omassa pöydässä oli rikkirevityt pussit. Menin kysymään kassalta, että menenkö itse selvittämään vai hoidatteko te? He lupasivat hoitaa, mutta lopulta selvisi vahingossa päivien päästä että kamerat eivät edes toimi. Varas sai hoitaa hommansa rauhassa ja Akseli kohautteli olkiaan.

Vierailija

siellähän on ihan rysyjä myynnissä, ei uskos, että ollaan ollaan nousukkaiden Espoossa, on vaan helvetin huonoa tavaraa myynnissä, vaatteet nukkasia lumppuja, kengät kävelty linttaan, laukut joutas polttaa. Myyjät näyttää epärehellisestlä, sekin harmaapäinen muija , miten semmonenkin on päästetty asiakaspalveluun. Koko myyjäsakki näyttää joltain työllistämistuella palkatulta syrjäytymisvaarassa olevia pitkäaikaistyöttömiä.

Vierailija

Oma kokemukseni on todella huono mankkaan akselista, minulta varastettiin yli 100€ edestä tavaraa missä oli kaikki hälyt kiinni kuten neuvottiin tehdä ja silti lähti kävelemään. Asiakaspalvelu ei suostunut edes valvontanauhoja katsomaan... sain rahaa kirpparilta vähän yli 100€, eli eipä ollut järkeä täälä asioida +-0 tilanne. Viikon työ turhaan vaatteiden järjestely ja pöytien siivous..

Vierailija

Omistajat vaihtuneet kesällä 2018.
Kolme kertaa katsellut tuota toimintaa ja on kyllä asiakaspalvelun taso laskenut roimasti. Uskomatonta toimintaa. Asiakaspalvelusta ei mitään tajua. En kyllä enää astu jalallanikaan tuohon puljuun.

Kusetettu

Akselin toiminta on todella erikoista myös asiakkaan silmin. Itse ostin muutaman tuotteen pöydästä missä luki että pöytänumeroilla 14, 15 ja 16 merkityt tuotteet ovat -50%. Kassalla ihmettelin maksettuani miksei alennus ole kirjautunut. Selitys olikin melkoinen; se koskikin vain pöydällä 15 olleita pöytänumerolla 14-16 merkittyjä tuotteita. Ei pöydillä 14 ja 16 olevia?? Sanoin, että en osta niitä sitten. Vastaus oli yksikantaan; EI PALAUTUSOIKEUTTA. Enkä ollut vielä poistunut kassalta. Ihan täyttä kusetusta. Kuinka asiakkaana voin tietää onko esim nrolla 14 alennettu vai ei. En mitenkään. Eli siellä voi myydä tavaraa -50% yllykkeellä ilman, että alennusta kuitenkaan täytyy antaa, eikä myöskään kauppaa voi perua. Samoin voi myydä rikkinäistä tavaroita. Niitäkään ei saa palauttaa. Eikä hintalapussa tarvitse mainita mitään rikkinäisyydestä. Ei Akselissa ole mitään oikeuksia asiakkaallakaan. En käy enää koskaan tuolla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat