Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Jos e-bookersin päässä tapahtuu virhe (esim. tehdystä varauksesta puuttuukin jokin maksettu osa) selittelevät ummet lammet asiakaspalvelussa ja laittavat asiakkaan töihin, eli korjaamaan heidän tekemänsä virheen. Maksat uudelleen kahteen kertaan ja toimitat uudet kuitit palautusta vastaan. Yrityksen tekemän virheen tulisi korjata yritys itse. Näin ei siis e-bookers toimi.

Vierailija

Black Friday tarjouksia Ebookersilta:

"Suunnittele seuraava lomasi jo nyt ja hyödynnä vähintään 20 %:n alennus erikseen tai lennon kanssa varatuista hotelleista. Kampanjakoodeillamme voit saada myös 15 %:n lisäalennuksen hotelleista tai 60 € alennusta lento + hotelli -paketeista. Käytettävissä varauksiin heinäkuuhun 2019 asti. Tarjoukset päättyvät 26.11.2018."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ebookersin paras hyöty nuo alekoodit joita on jatkuvasti tarjolla etenkin hotelleihin. Tosin isompien ketjujen hotelleihin ne eivät käy(Hilton. mariott yms)

Kuluttajaneuvonnalle asiaa

En käytä enää koskaan. Bonuksia on kertynyt, ja hinta näytetään etukäteen sen mukaan, mutta varaustilanteessa missään ei sanota, että miten kertyneet bonukset voi käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Napsu kirjoitti:
Kyllä, kaikki toimi hyvin ebookersin kautta. Olin viikon Istanbulissa. Lennot, hotelli ja retket olivat asiallisia ja luotettavia. Varsinkin retket tätä kautta varattuina sujuivat oikein hyvin. Samaa ei voi sanoa monista muista järjestäjistä. Aion käyttää ebookersia myös tuleviin matkoihini.

Jatkossa kannattaa myös ottaa bonukset boonuwayn kautta: http://bit.ly/BonusW10e

Nyt Ebookers varauksista korotettu bonus 27.1. asti B.waylta

Vierailija

Meidän maksettua huoneistoa ei ollut kohteessa. Ebookersin vastaus: emme valitettavasti voi taata, että kaikkien asiakkaiden varaukset toteutuvat aina varausvahvistuksen mukaan. SIIS MAKSAN, ENKÄ TIEDÄ SAANKO MAJAPAIKAN. Ei ikinä Ebookersia.

Vierailija

Olimme Ebookersin järjestämällä matkalla heinäkuun alussa ja matka oli täysi farssi! Olimme varanneet viikon hotellimajoituksen Sunny beachille (hotelli bahamiin). En edes jaksa luetella, mitä kaikkea matkallamme sattui, mutta lopputulos oli se että jouduimme vaihtamaan hotellia kesken loman. Ebookers lupasi aluksi järjestää meille uudelleen majoituksen, mitä ei koskaan tullutkaan. Maksoimme siis itse uuden hotellin. Suomen puolella alkoi taistelu korvauksesta. Aluksi Ebookers teki päätöksen, etteivät korvaa meille mitään. Tässä meni varmaan kuukausi. Sitten otimme yhteyttä kuluttajaneuvontaan, josta tuli päätös että korvaavat koko hotellin. Viestissä luki, että korvausrahoissa menee maksimissaan neljä viikkoa, että ovat tilillä. Eipä vaan ole rajoja näkynyt vielä tänä päivänäkään. Nyt viestistä on mennyt kuusi viikkoa. Ei voi muuta sanoa ku täysi järkytys koko firma! Älkää ihmiset ikinä varatko matkaa näiden kautta. En todellakaan voi suositella, jos ette halua loman menevän piloille jo alku metreillä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat