Suloinen, mutta säälittävä lastenvaateblogisti!

Vierailija

Täällä on moneen kertaan käsitelty erästä lastenvaateblogia ja se on säälittänyt minua.

Mutta ehkä vielä enemmän, kun tajusin eilen, että ko. blogistin rahat taitaa todella viimeistä mennä euroa myöden pienen pojan ja tyttärensä vaatteisiin. "Olen tykännyt monta vuotta Kenzosta". Ihanaa! Mutta asut lähiössä, kaupungin vuokra-asunnossa?

Pienille, kasvaville lapsille ostetaan merkkejä, mutta teini-ikäisille, jolle sama talvitakki mahtuisi ehkä jopa sen 2vuotta, halpista. Isä saa tyytyä pulkkamäessä vanhoihin farkkuihin, vaikka siellä kerrotaan viihdytyn pitkään = aikuisille ei ole varaa ostaa sään mukaisia ulkovaatteita, ei edes teineille. Onhan ne kalliita pikkulasten vaatteisiin nähden, mutta pienille ostetaan paljon ja turhan paljon. Olen varmasti ihan kaheli, kun ajattelen, että mieluummin kaikille keskihintaista, mutta tilanteeseen sopivaa! Miksi kaupungin vuokra-asunnossa asuvan pitäisi esittää 2-3-v prinsessan päällä Kenzon mekkoa, jos siihen ei oikeasti ole varaa? Outoa ja surullista.

Kommentit (3)

Vierailija

Eihän hän ole ainoa. Tuskin omistaa itsekään mitään merkkivaatteita tai hyviä ulkoilu- tai talvivaatteita. Omat vaatteet on varmasti -70% alesta milloin mistäkin, mutta hänen harrastuksensa ei olekaan vaatteet, vaan nimenomaan PIENTEN LASTEN VAATTEET. Ne on tärkeä harrastus kuin jollekin vaikka perhokalastus tai antiikin keräys. Kaikesta muusta voi tinkiä, vaan ei tässä tapauksessa lapsen vaatteista. Sitäpaitsi puistot on pullollaan tälläisiä mammoja. Lapsilla on Ticketin haalareita (tai mitä tahansa kohtuullisen kalliita), mutta mammat värjöttelee halpispusakoissaan. Voihan sitä ihmetellä, mutta miksi? Huvinsa kullakin.

Vierailija

Tuo on vaihe elämässä, ollaan kotiäitejä, tulot on tavallista pienemmät, ei voi eikä ole tarpeeksi syytäkään (työ) satsata omaan habitukseen.

Sitäpaitsi lastenvaatebrassailu onnistuu suht pienellä rahalla ja brassihan on monesti vain ulkovaatteet, muut enemmän Lindex-KappAhl, etc. Jos haluaisi brassata aikuisten ulkoiluvaatteilla, niin esim. Nortfacen kuoritakki maksaisi 299e tai Canada Goosen talviparka 695e - Partioaitan hinnoilla. Tai mamman mekkobrassaus, Kenzon mekko, ei alle 500e irtoaisi. Jäisi lyhyeksi Mitä ostin tänään postaukset. :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat