Odottajat ja vuonna 2011 syntyneiden vauvojen vanhemmat. Tulkaa tuotetestaajiksi!

Vierailija

Buzzador etsii uusia tuotetestaajia mukaan etenkin raskaana olevista sekä vanhemmista joilla on vuonna 2011 syntyneitä vauvoja. Ensi vuonna tulossa useita pienten lasten vanhemmille suunnattuja kampanjoita. Buzzadorin kautta ei tule muuta mainontaa kuin tietoa tulevista kampanjoista joihin voit halutessasi ilmoittautua mukaan. Tuotteiden testaaminen on maksutonta eikä liittyminen velvoita sinua mihinkään.

Mene oheisen linkin kautta ja lue lisää. Rekisteröitymään pääset kohdasta: became a buzzador tai muutettuasi kielen suomeksi niin kohdasta: buzzadoriksi

Linkki:

Startpage | Buzzador

Itse olen testannut muun muassa doven hoitoainetta, vauvan ruokia, hammastahnaa, liemikuutioita ja lasten smoothieita.

Saan itse liittymisestäsi buzzador-pisteitä, joiden avulla pääsen helpommin mukaan testaamaan mielenkiintoisia tuotteita.

Ilmoittaudu mukaan 15.1.12 mennessä niin varmistat pääsysi juuri vauvojen vanhemmille ja odottajille suunnattuihin kampanjoihin.

Testattavat tuotteet lähetetään maksutta kotiisi. Sinun tehtävänä on testata tuotteita ilmaiseksi, kertoa niistä kavereille (usein sinulle lähetetään myös näytepakkauksia, joita voit jakaa ystävillesi. Sen jälkeen kerrot buzzadorille, mitä olet ollut mieltä tuotteesta. Mutta liittyminen ei tosiaan velvoita vielä mihinkään vaan saat tiedon sinulle sopivasta kampanjasta ja vastaat itse haluatko mukaan testaamaan.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat