Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virolainen mies sängyssä

Vierailija

Olen tavannut komean virolaisen miehen ja suhteemme on lähestymässä seksiä. Jännittää! Mitä hän haluaa? Pitääkö sheivata kaikki karvat pois? Saanko olla aktiivinen? Onko joku kiellettyä tai sopimatonta?

Hän on erittäin kohtelias eikä ole suudellessamme lääppinyt tms. Apua! Jos en tee mitään, olenko lahna ja jos teen, olenko huora?

Kiitos asiallisista kokemusperäisistä vastauksista etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija

Turha sitä on etukäteen miettiä ja suunnitella ja esittää jotain roolia. Ei se virolainen kulttuuri nyt niin paljon suomalaisesta eroa ja jokainen mies tykkää vähän eri asioista niinkuin me naisetkin.

Nauti jännityksestä!

Mistä päin viroa mies on? Turvaseksi pitää muistaa, sillä virossa on valitettavasti enemmän hiviä ym. tauteja kuin suomessa...

Vierailija

Yritän olla oma itseni, mutta vaikka olen vaatteet päällä ihan seksikäs ja hyvännäköinen, niin olen synnyttänyt ja ylipainoinen ja mietin, että miltä näytän ja voisiko sen rumuuden "peittää" edes oikealla käytöksellä =D Ja sitten kun jatkuvasti kaikki muistaa sanoa miten kauniita ja hoikkia virolaiset naiset ovat ja miten lahnoja suomalaiset naiset ovat sängyssä.

Olen jotenkin niin herkässä moodissa nyt, etten millään löydä itsevarmuuttani :) Vaikka hän haluaa juuri minut. Ja luin itsekin tuosta hiv-ongelmasta ja muistan tosiaan kondomin! Saa nähdä tuleeko koko hommasta mitään tällä jännityksellä muutenkaan ;)

Vierailija

Ajattelin kertoa kokemuksenk ainaki tästä miehestä kuitenkaan yleistämättä:

Hän oli edelleen hellä ja huomaavainen, ja ehdotuksistani huolimatta täysin selvinpäin, itse olisin kyllä tarvinnut lasin tai pari viiniä. Perussheivaukset ja normikarvoitus alakerrassa pienellä siistimisellä tuntui toimivan. Mikään taituri hän ei ollut, mutta varmaan oppii innokkaasti kun neuvoo ;) Suomalaiset mieheni ovat hoidelleet yleensä minut ensin tai samanaikaisesti, mutta hän hoisi vain itsensä. Kai tämänkin voi oppia. Kertoo varmaan siitä, että virolainen seksikulttuuri ei varmaan ole kovin vapauneesti keskusteleva. Tykkäsin kuitenkin =) Ja turhaan jännitin. Olin oma itseni enkä lahna. En myöskään huutanut tai roikkunut kattokruunussa =D

Vierailija

Mulla oli myös virolainen mies. Oikein komea ja mukava, mutta sängyssä vähän kömpelö. Tyydytin kyllä hänet, mutta hän ei hoidellut minua. Juttelu ei ollut myöskään hänen juttunsa. Muna oli iso, mutta olisi voinut pestä sitäkin vähän useammin.

Uusimmat

Suosituimmat