Kokemuksia Klaukkalan päiväkodeista?

Vierailija

Olisin halunnut kysellä äitien ja isien kokemuksia Klaukkalan päiväkodeista? Olen muuttamassa sinne ja lapsille pitäis löytää päivähoitopaikat,tytöt ovat nyt 5-vuotta ja 2-vuotta. Nuoremmalla on astma,joten pieni ryhmäinen hoitopaikka olisi plussaa infektioherkkyyden takia...näytti kuitenkin olevan iso määrä noita päiväkoteja,niin helpottaisi kummasti hakemista jos tietäisi vähän kokemuksia että mitkä ovat ns. hyviä päiväkoteja :)

Kommentit (2)

Vierailija

Hei

Olisiko perhepäivähoito vaihtoehto? Lähinnä tuota infektioherkkyyttä ajatellen. Meillä se on vähentänyt sairasteluita merkittävästi ja rauhoittanut muutenkin iltoja. Olen myös ymmärtänyt, että Klaukkalassa perhepäivähoitopaikkoja olisi saatavana kohtalaisen hyvin. Isosuon päiväkodista olen kuullut hyvää. Omaa kokemusta ei tosin ole.

Vierailija

Mietin tuota perhepäivähoito vaihtoehtoa kyllä,siinä on vaan se ongelma vielä että mulla alkaa työt sen verran aikaisin jonain aamuina viikossa että täytyisi löytää sellainen paikka mikä olisi jo 6 auki... ja itse olen ainakin sellaisessa käsityksessä että pph ei vissiin ota ihan noin aikaisin aamulla?Vaikka luulisi että se ehkä olisi soviteltavissa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat