kun vauvaa ei kuulu

Vierailija

ihan ensiksi en halua kuulla että en tiedä mitään lapsettomuudesta, en tiedäkään minulla on kaksi ihanaa lasta. Toiseksi en halua lukea mitään päänaukomista. Tämä on minun murheeni ne jotka haluavat kertoa omiaan niin kiitos :)

olemme yrittäneet kolmatta lasta 8kk, tiedän että se on toisille lyhyt aika mutta minulle pitkä. Olen väsynyt siihen että joka kk saa pettyä, milloin olisi meidän vuoro?? Toisilla tärppää silmiä räpäyttämäl, mut ei meil:( Olen kahden lapsen äiti ja tiedän että kun luonto suo niin saan kolmannen. Mutta kuitenkin pelkään että onko jotain nyt vikana. Se kun on niin yleistä nykyään. Menkat tulee välil tosi myöhäs ja toisinaan aikanaan, huoh.

Haluisin vaan niin kovasti tuntea oman pienen vauvan liikkeet mahas ja saada hänet syliin ensi kertaa, rakastaa ja huolehtia häntä samoin kuin kahta muuta lastani.

Kertokaa omia kokemuksianne. Milloin olette rupeneet yrittämään ja milloin tärpän. Onko tullut ongelmia raskautua jo usempien synnytysten jälkee ym...

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä yritetään toista, ensimmäinen tärppäsi "ekalla yrittämällä" mutta nyt ei tunnu onnistuvankaan niin helpolla. Tosin vasta muutamia kuukausia yrittämistä mennyt. Mutta jostain syystä juuri nyt yrityksen aikaan aina ennnen 28 pv kierron menkat on nyt alkaneet monta kertaa muutamia päiviä etuajassa. Keskenmenoja, stressiä tmv, onko kellään kokemusta vastaavasta?

En ole vielä ovulaatiotestaillut tmv, mutta kai se on kohta alettva jos ei muuten onnaa. Esikoinen tärppäsi ihmeelliseen aikaan (tyyliin kierron päivällä 7., mutta joko ovuloin tosi aikaisin tai oli sitkeä siittiö tuolloin:)

Tsemppiä!

Vierailija

Jos olisin aiemmin mennyt tutkimuksiin, olisimme varmasti onnistuneet jo aiemmin?

Minulla on siis monirakkulaiset munasarjat, sain siihen hormonihoidon ja tulin heti raskaaksi! :)

Aikaisemmat raskaudet onnistuivat ihan "luonnostaan", eikä mitään ongelmia muutoinkaan. En siksi tajunnut, että jotain voisi olla vialla.

Onneksi menin lopulta lääkäriin ja ongelma löytyikin pikaisesti. Mene rohkeasti tutkimuksiin.

Toivottavasti vielä onnistutte ja saatte vielä pienen nyytin perheeseenne.

Kyllä se kirpaisee, vaikka olisi kuinka monta lasta tahansa, jos ei vauvaa kuulu. Tiedän tunteen!

Tsemppiä! :)

Vierailija

onko iso ikäero lapsilla? Meinaan vaan sitä että onkohan sillä ollut vaikutusta itseni kohdal...

Yritän löytää kaikkii selityksii :,(

Vierailija

Puhukaa tosiaan lujempaa jos vauvaa ei kuulu.

Mitä lapsimäärään tulee kaksi riittää varmasti teillekin. Kolme on jo pröystäilyä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat