rasavilli 1v 9kk tytär

Vierailija

Moikka, Minulla on lapsi tyttö 1,9v. Ihan mahdoton! Ei usko mitään , ihan kun kuurolle puhuisi jos yrittää kieltää jotakin, tekee heti perään uudestaan.. No ohjaan sitten yleensä johonki muuhun juttuun. Tietysti tuon ikäinen ei vielä kamalasti osaa ymmäertääkään mutta siltui ärsyttää!

Nukkuminen on hirveetä, lapsi ei osaa rauhoittua ja nukuttamisessa menee noin tunti, kun huoneesta ei voi poistua ennen kun hän nukkuu. Nukkuu normaali sängyssä jo. Herää yöllä johonkin aikaan jolloin tulee vanhempien sänkyyn nukkumaan, nukkuu erittäin levottomasti. Potkii, kierii ääntelee ja nousee unissaan istumaan, joten sen jälkeen kun hän könyää sänkyymme niin itse ei paljon unta saa kun lapsi pyörii, jos vien omaan sänkyyn alkaa armoton kiljuminen. Minä käyn jo töissä joten untakin olis kiva joskus saada. Mies käy myös töissä ja lapsemme on päivähoidossa kotonamme hoitajan kanssa. Onko tuon ikäisen käytös normaalia tuo yöheräily yms. Olen kyllä tietoinen että lapset tulee vanhempien sänkyyn mutta luulin että vasta paljon myöhemmin :) Esim 3-vuotiaana..

Lapsi on hereillä ollessaan riehuja ja kiipeilijä. Pottailua olen yrittänyt aloittaa vaan ei suostu siihen potalle istumaan millään, koskaan ei ole tullut mitään. ARGH! Sekoan varmaan kohta itse päästäni. ja oikeesti tulen mielelläni töihin välillä rauhoittumaan, en voisi kuvitellakaan olevani kotona lapsen kanssa siihen saakka että hän täyttää 3 vuotta. Onko lapseni nyt vaan normaalia vilkkaampi vai pitääkö jotenkin huolestua?

t. Väsynyt.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat