Miksi te teette lapsia?

Vierailija

No siinähän tuo tulikin jo koko asia, eli miksi ihmeessä teette lapsia?? Eikö ihmisiä ole jo aivan tarpeeksi maailmassa.

Mitä iloa niistä oikein on?

Kauhea vaiva vain..

Tämä on sitten vain minun ajatusmaailmaa niin ei tarvitse raivostua, mutta mielelläni kuulisin hyviä selityksiä miksi teette niitä.

Kommentit (2)

Vierailija

No ajattelin vielä reipas 2 v sitten kuten sinä. Sitten tuli yllätysraskaus ja maailman ihanin lapsi. Joka ikinen päivä kiitän mieheni ja minun huolimattomuutta ja tätä upeaa vahinkoa. Niin paljon olisin menettänyt, jos olisin jäänyt omasta halustani lapsettomaksi. Ei sitä vaan tajua, varsinkin jos on fakkiintunut siihen oman vapautensa ihannointiin. Äidin ja lapsen välinen rakkaus on kuule ihan käsittämättömän ihmeellistä, se ilo on vaan ihan siinä lapsessa itsessään ja siinä omassa tunteessa. Ja se lapsi vie myös sen parisuhteen ihan uudelle tasolle ja mieheni on isänä vielä entistäkin ihanampi mies. Ei sitä voi oikein selittää, se pitää itse kokea. ;D

Vierailija

Kaksi lasta tuli tehtyä ihan huvikseen omaksi iloksi ja onhan noista vaivaakin mutta en voisi kyllä kuvitella eläväni kaksin miehen kanssa koko elämää ;) ja jos vielä joskus saisi kokea senkin ilon,että saisimme lapsenlapsia sulostuttamaan elämäämme.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat