Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ruohalu ottaa päähän

Vierailija

Tämä kuuluu ehkä sarjaan typeriä avautumisia, mutta avaudun silti kun niin ottaa päähän ja olisi kiva kuulla onko jollain muulla samoja fiiliksiä.

Minä valmistan pääasiassa meillä kotona ruuat, tosin nyt olen alkanut vaatimaan mieheltä osanottoa siihen.

Pinnaani nimittäin kiristää se, että meitä on kolme ihmistä, minä, mies ja lapsemme 4v ja mies syö kuin hevonen. Syömme lähes aina itsetehtyä ruokaa, teen ruuan kahdeksi päiväksi kerrallaan(eli isomman satsin, esim.keittoa 5 litraa kerralla) ja sitä syödään niin, että kumpikin otetaan ruokaa töihin evääksi kahtena päivänä ja sen lisäksi mies syö lämpimän ruuan töiden jälkeen kotona ja lapsi syö samaa ruokaa kahtena päivänä peräkkäin kerran päivässä.

Mieheni on normaalikokoinen mutta ruokahalu on pohjaton ja hän voisi syödä (ja syökin) lämmintä ruokaa päivässä 3-4 kertaa.

Ja arvatkaapa ottaako päähän, kun juuri eilen olet tehnyt ruokaa ison satsin ja sitten illalla huomaat ettei sitä riitä enää seuraavaksi päiväksi.

Argh.

Olen yrittyt sanoa että söisi ns.iltapalaa, leipää, puuro, mysliä, muroja,etc, mutta ei.

Kommentit (2)

Vierailija

ansiosta ja vaikka söisi suuren annoksen kerran tai kaksi tai kolme niin jos totuuttaa itsensä syömään enemmän niin nälkä tulee.Vatsalaukku pienenee laihduttaessa jolloin nälän tunne ja tarve sitten pienenee.Vaikka olisi normaalipainoinen kannattaa miettiä miksi syö liikaa.

Uusimmat

Suosituimmat