Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttunut valkovuoto

Vierailija

Minä olen nuori nainen, jolla on aina ollut hyvin runsas valkovuoto. Välillä on ollut muutoksia valkovuodossa, esim. muuttunut paksummaksi ja joskus hieman vihertävän kellertäväksi. Nyt kuitenkin joulun aikaan söin hiivalääkkeen, koska minulla oli ab-kuuri. Hiivalääkkeestä ei nyt ollut apua vaan valkovuoto on muuttunut erittäin paksuksi ja hieman kokkareiseksi. Se on myös erittäin runsasta. Eilen istuin vessassa ulostamassa ja ponnistelin niin kuulin kuinka jotain ihan molskahti veteen, se oli valkovuotoa. Mitään kipuja minulla ei alapäässäni ole eikä yleensä kutinaakaan. En huomaa, että valkovuotoni haisisi millekkään erityisen pahalle tai normaalista poikkeavalle. Alushousut vaihdan joka päivä ja käytän myös pikkuhousunsuojia.

Joskus aiemmin minulla oli myös sellaista, että valkovuoto oli ihan nestemäistä jota lirahti pöksyyn paljonkin kerralla esim. yskiessäni. Luulin sitä ensin virtsankarkailuksi mutta en usko, että se sitä oli, koska se näytti valkovuodolta. Mikä minulla on?

Kommentit (4)

Vierailija

Käy ihmeessä lääkärin juttusilla! Kyseessä voi olla epäspesifi bakteerivaginoosi, joka selviää yksinkertaisella testillä. Ja tiesitkö, että pikkuhousunsuojien käyttö voi lisätä valkovuotoa?

Uusimmat

Suosituimmat