Eronneet! Kuinka teidän perheessä järjestetään

Vierailija

jouluaatto lasten kanssa? Tuleeko pukki molempiin paikkoihin (äiti&isä) vai viettääkö lapsi/lapset joulun aina jommankumman vanhemman luona ainoastaan?

Meillä tänä jouluna lapsi ensin minun luona, jätän varmaan lahjat kuusen alle siten, että lapsi voi aamulla ne heti avata ja ehtii päivän leikkiä. Vien lapsen isänsä puolen mummolaan sitten illansuussa, ja sinne tulee pukki.

Kommentit (9)

Vierailija

Sinuna harkitsisin vakavasti koko suhteesta lähtemistä. Jospa ne ukon silmät siitä avautuisivat. Jos ei, niin etpä menetä mitään.

Lainaus:

meillä mies lähtee kuulemma exänsä luo joulun viettoon ja minä jään kasvavan vatsani kanssa viettämään joulua kotiin. VOI V****!!!!!!!!!

Vierailija

Tänä vuonna lapset ovat aaton isällään; ovat jo sen verran isoja, että pukki ei enää siellä käy, mutta lahjoja toki saavat. Tulevat sitten meille joulupäivänä iltapäivällä ja pukki on tänne käynyt jättämässä heille lahjoja. Palaavat sitten isälleen tapaninpäivän iltana.

Ja ensi vuonna sitten toisin päin

Vierailija

kuopus oli puolivuotias ja esikoinenkin vasta 2v. Ensimmäisen joulun eropäätöksen teon jälkeen (kun olimme asuneet erillämme pari kuukautta) vietimme silloisessa anoppilassa (olen edelleenkin hyvissä väleissä ex-anoppiin). Lapset saivat oikean joulun, en olisi itse jaksanut mitään järjestää ja mekin pärjäsimme ihan ok keskenämme.

Tuon jälkeen joulut on vietetty erikseen. Lapsilla vain yksi joulu, minun kanssani, ja lasten isä on toimittanut lahjat meille. Yhtenä jouluna lapset olivat isänsä kanssa mummolassa ja täytyy sanoa, että se ei ollut häävi joulu minulle! Omat lahjani jätin silloin kotiin odottamaan ja lapset saivat sitten joulun jälkeen ne kotona (pukki oli käynyt jättämässä).

Nyttemmin on uudet perheet molemmilla eikä exän ja minun yhteisten lasten joulun vietosta ole edes keskusteltu, itsestään selvästi ovat joulut kotonaan, siis meillä (isän luona vain kyläilevät).

Vierailija

Mieheni ainokainen on joka joulu äitinsä luona (vastoin kirjallista sopimusta, tietenkin), joten järjestämme jouluaaton uusinnan sitten, kun äiti suvaitsee päästää lapsen meille. Yritimme ensin sitä, että lapsi sai myös isän puolen lahjat äidin luokse, mutta siinä kävi niin, että äiti takavarikoi lahjat eikä antanut lapsen käyttää niitä. Ilmeisesti möi kirppiksellä.

Vierailija

tyttö aatonaattoon asti mun luona,pukki jätää lahjat jo aiemmin oven taakse,luulisin että la tai su.aatoksi ja pyhiksi menee isälleen,jonka kanssa menossa mummolaan.Ensi vuonna sama toisinpäin.

Vierailija

meillä mies lähtee kuulemma exänsä luo joulun viettoon ja minä jään kasvavan vatsani kanssa viettämään joulua kotiin. VOI V****!!!!!!!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat