Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutko neuvolassa pulmistasi?

Vierailija

Lasten kasvattaminen ei ole aina ihan helppoa puuhaa. ;) Meillä pienten lasten vanhemmilla on välillä vaikeitakin tilanteita tai ongelmia. Olen jutellut tuttujen äitien kanssa siitä, että kaikista mieltä vaivaavista asioista ei ole helppo jutella neuvolassa.

Itse haaveilen joskus pääseväni töihin lasten ja äitiysneuvolaan ja päätin tehdä opinnäytetyön, jossa selvitän, miksi äidit ja isät eivät ota aina ongelmiaan puheeksi terveydenhoitajan kanssa ja millaisista ongelmista ei he eivät halua puhua. Jos kuulut äitiys- ja/tai lastenneuvolan piiriin etkä aina jaksa/halua/voi puhua perheesi asioista terveydenhoitajalle, niin pyydän sinua vastaamaan lyhyeen kyselyyn, joka avautuu alla olevasta linkistä. Pääsen näkemään vain vastauksesi, joten tässä kyselyssä pysyt täysin tuntemattomana.

http://tinyurl.com/7j7ogob

Kiitos kaikille vastaajille!

Salla

Ps. Olen laittanut tämän pyynnön myös muutamalle muulle mammakeskustelupalstalle, joten vastaathan vain kerran tähän linkkiin.

Kommentit (1)

Vierailija

Toivottavasti Salla et pidä terkkarina työskennellessäsi lasten äitejä minään mammoina... voi tulla pientä vuorovaikutusonglemaa, jos kunnoitus asiakasta kohtaan ei ole kohdillaan.

Uusimmat

Suosituimmat