Haluaisin rakastella ja tuntea olevani haluttu

Vierailija

siis haluttu juuri mieheni silmissä. Yritin löytää viestiketjua tästä aiheesta, mutta ne olivat niin vanhoja 2009 vuodelta... Olen uusperheen äiti. Olen ollut mieheni kanssa vasta 4 vuotta, mutta seksielämämme on lopahtanut. Aluksi murjotin ja tappelin puutteessa asiaa vastaan. Kerjääminen tuntui nöyryyttävältä ja toinen sanoi kaipaavansa haastetta. No, lopetin sitten vonkaamisen, viettelemisen, vihjailun. Mutta minua ahdistaa kun viikkoja kuluu eikä sänkyssä tapahdu mitään. Viimeisin oli 3 viikkoa sitten kun miehelle tuli aamuyöstä aamukankeus niin tönäisi minut hereille ja sanoi "pompi tuossa". Tosi romanttista. Tiedän, että jotkut sanoo, katso peiliin, olet lihonut, olet ruma jne.. mutta kun tiedän, että se ei voi olla nyt vaikuttimena. Vaikka tälläydyn, peseydyn hyväntuoksuiseksi, vaihdan lakanat, sytytän kynttilöitä... mikään ei luo sellaista tunnelmaa joka johtaisi hekumalliseen seksiin rakastetun kanssa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (4)

Vierailija

Lukaisepas Anna-Leena Härkösen Ei kiitos.

Ja ongelma taitaa olla miehen korvien välissä, ei sinussa. Ihan samoin kuin naisten haluttomuus on yleensä naisten korvien välissä eikä miehessä, vaikka naiset syyttelevätkin aiheesta miehiä.

Lekurireissukaan ei olisi pahaksi. Joskus miesten haluttomuus johtuu hormonipuutoksesta.

Vierailija

Samaa ongelmaa, mutta vaimon kanssa. Olemme vähitellen keskustelemalla päässeet asiassa eteenpäin. Ongelmahan on yleinen ja siitä on paljon hyvää tietoa saatavilla. Mutta tärkeintä on, että haluaa itse tehdä jotain asian eteen (= miehesi täytyy motivoitua seksiin). Syy ei ole sinussa. Itsestäni olisi mahtavaa, jos vaimo olisi sinun laillasi aktiivinen, mutta omallani on kovasti kiireitä ja seksi tahtoo "unohtua", ei ole hänen prioriteeteissaan siellä kärjessä. Itse taas käyn levottomaksi ja ärtyneeksi ilman säännöllistä seksiä. En tiedä, onko syy sama kuin sinulla (otsikkosi), jota sitäkin kannattaa joskus pohtia. Mutta yritä puhua asiasta suoraan ja kertoa kuinka tärkeää se sinulle olisi. Meillä se on auttanut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat