Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpykarva-gallup!

Vierailija

1. Minkä ikäinen olet? Mies vai nainen?

2. Sheivaatko alapääsi? Millä tavalla? Miksi?

3. Mitä mieltä olet posliinista?

4. Mitä mieltä olet karvaisesta alapäästä a) miehellä, b) naisella?

Omat vastaukseni:

1. Nainen 22v

2. Sheivaan ihan kaiken pois, olen sheivannut 16-17-vuotiaasta asti, koska minusta karvaton alapää on hygienisesmpi ja paljon kivempi. Inhoan karvoja. Minun mieheni ei ole koskaan nähnyt minulla karvoja alapäässä.

3. Posliini on mielestäni paras hygienisyyden ja mukavuuden ja ulkonäön takia.

4. Mielestäni karvat kuuluu miehille eikä naisille.

Kommentit (3)

Vierailija

1. Mies 28v.

2. Kyllä. Höylällä. Joskus kaikki pois, joskus jätän enemmän tai vähemmän. Vähäkarvaisempi tuntuu miellyttävämmältä ja avopuoliso tykkää.

3. En erityisemmin mitään. Häpykarvat ovat karvoja muiden joukossa eikä minulla ole alapään sheivaamisesta mitään sen kummempaa mielipidettä kuin parran tai kainalokarvojen ajamisesta. Sinänsä en ymmärrä, miksi jotkut kokevat aikuisuutensa häviävän, jos luopuu häpykarvoista. Normaalilla ihmisellä kun aikuisuus on korvien välissä, ei ihokarvoissa. Luonnollisesti asia erikseen, jos ei vain pidä karvattomuudesta, ja se on ihan ok, mutta aikuisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

4. Miesten alapääkarvoista en ole mitään mieltä. Yleensähän miehillä on häpykarvat, mutta jos satun häpykarvattoman miehen näkemään, niin äkkiä syntyy mielikuva keskivertoa itsevarmemmasta ihmisestä. Suomessa kun on tiukassa käsitys, että miehen tulee olla miehinen mies. Ja että tosimiehellä on karvaa. Kovin monella miehellä ei olisi edes pokkaa lähteä kimppasaunaan karvattomana. Eikä mies karvoja tarvitsekaan, sillä karvat eivät mielestäni ole mikään välttämättömyys, että ne "kuuluisivat" tietylle sukupuolelle. Partakin "kuuluu" miehelle, mutta ei kukaan sen ajamisesta jaksa meteliä nostaa. Säärikarvatkin "kuuluvat" sääriin, joten naiset varmaankin nyt ymmärtävät lopettaa sen säärten sheivaamisen.

Naisten alapääkarvat kiinnostavat lähinnä siinä vaiheessa, jos tiedossa on seksiä. Karvat eivät ole este millekään, jos todella pidän toisesta. Enkä koskaan sanele toiselle, mitä tämän tulisi karvoilleen tehdä. Jos on karvainen alapää, niin sitten on. En minä sitä silti todellisuudessa järin viehättävänä pidä. Posliini on viehättävä ja naisellinen, mutta vaikkapa siistitty kiitorata on aivan yhtä hyvä.

Uusimmat

Suosituimmat