Kun mä olin lapsi, euroviisuissa esitettiin kauniita lauluja.

Vierailija

Nyt se on vain hillitöntä hilluntaa, rumpuja ja tissejä. Muistatko sinä paremmat ajat?

Kommentit (8)

Vierailija

joka on pätevä sanomaan mikä on musiikkia, vau nelonen, mistä hankit tämän ylittämättömän pätevyyden kertoa mikä on MUSIIKKIA???

Vierailija

israelin biisi oli kaunis, pari vuotta sitten toiseksi tullut lane moje (tai jotain) ihan mielettömän kaunis.... onhan siellä joka vuosi olla nättejä balladeja ym. mun mielestä myös se bosniajne biisi oli kaunis, siinä mielessä että sitä esitystä oli tosissaan mietitty ja siinä oli hauskoja yksityiskohtia... myös turkin rokimpi biisi oli kaunis koska se laulaja lauloi niin hyvin! musta on kiva katsoa euroviisuja koska välillä saa todella kosketuspintaa johonkin toiseen kulttuuriin.

mutta kyllä parhaimmat naurut sain espanjan chikichikista ja ihanasti espanjatuista miquilyason jne, ei pidä olla niin TOSIKKO

Vierailija

Tässä oikein mietin tänään, että on siellä kisoissa kauniitakin lauluja ollut eikä pelkkää keikistelyä: Lintu ja lapsi, Nuoruus on seikkailu yms. suomentaakseni. Ja jos Suomi haluaisi menestyä, sinne pitäisi vaihteeksi lähettää jotain iloista musiikkia ja mieluusti ammattitaitoinen solisti eikä mitään nuoria yrittäjiä, joista kukaan ei ole kuullutkaan. Anna Eriksson olisi varmaan paras taidoiltaan ja avuiltaan ja sisältö jotain muuta kuin kaihoa tai raivoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat