Ilmaisia tuotteita testattavaksi

Vierailija

Haluatko testata erilaisia kampanjatuotteita ja jakaa niistä tuotearvioita ja suosituksia ystävällesi? Haluatko kokeilla uutuustuotteita ensimmäisten joukossa?

Hopottajissa pääsee erilaisiin testiryhmiin testailemaan tuotteita ilmaiseksi ja kertomaan niistä kavereilleen. Kampanjat liittyvät esimerkiksi kosmetiikkaan, elintarvikkeisiin, kirjoihin ja internetiin. Itse pääsin juuri testailemaan puuroja lapseni kanssa.

Kuukausittain palkitaan ahkerimmat hopottajat lahjakortein, ja vuoden lopussa 20 eniten pisteitä kerännyttä palkitaan myös. Huomaathan, että alla on koodi, jolla saat 500 pistettä heti tervetuliaisiksi :)

Rekisteröitymään pääsee:

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy

Kenttiin täytettävä rekisteröitymiskoodi on: HOP7793 (kiitokset, suot tällä minulle pisteitä)

ja kampanjakoodi on: H5342D (tällä saat heti 500 pistettä)

Kommentit (11)

Vierailija

Olen lukenut kirjaa Alkuajatus – Elämän pieni käsikirja, ja kirjan mukaan ihminen toimii ajatuksesta. Meille käy kuitenkin siten, että kopioimme lapsuudesta lähtien ajatuksia ympäristöltämme, joka määrittelee meille hyvin vahvasti minkälaisia meidän tulisi olla ja mitä meidän tulisi tehdä elämässämme, jotta täyttäisimme kunkin ajan ja ympäristön vaatimukset “kunnollisesta” ihmisestä.

Tämä johtaa siihen, että alamme lopulta tekemään valintamme näiden ulkoisten ajatusten pohjalta, sen sijaan että tekisimme ne oman tahtomme pohjalta, ja siksi oma tahto vajoaakin tiedottomuuten. Toisin sanoen ulkoisista ajatuksista rakennettu keinotekoinen tahto ohjaa meitä sen sijaan, että ohjaisimme itse elämäämme oman tahtomme pohjalta, ja siksi alamme toteuttamaan keinotekoista elämää.

Kirja kuvailee sisäisen todellisuuden erittäin tarkalla tavalla, ja kun ymmärtää teoriassa miten sisäinen toimii, niin sitä ymmärrystä voi alkaa soveltamaan käytännössä. Kirjan avulla oppii siis tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus löytyy, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen ajatus vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eikä se vaikutusta välttämättä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä ulkoiset ajatukset lakkaavat vähitellen vaikuttamasta, ja sen myötä tietoisuus omasta itsestä ja tahdosta kasvaa. Lopulta valinnat alkavat tapahtumaan oman tahdon pohjalta, sen sijaan että ne tapahtuisivat ulkoisten ajatusten pohjalta, ja tämä johtaa siihen, että oma elämä lähestyy sitä elämää jota todella tahtoo.

Alkuajatus toimii siis välineenä itsensä ymmärtämiseen, ja oma kokemukseni siitä on, että se todella toimii. Alkuajatuksen kotisivulla on tarjolla maksuton nettiopintopiiri, jossa voi tutustua aiheeseen hieman enemmän, ja voin lämpimästi suosittella kokeilemaan. Katso http://www.alkuajatus.org

Vierailija

Vierailija @ 7.3.12: Selvitän asian. Onkohan koodin voimassaolo jo loppunut. Sain aiemmin tiedon, että on toistaiseksi voimassa.

t. ketjun aloittanut vierailija

Vierailija

Selvitin kampanjakoodin tilanteen, ja kyllä se on edelleen voimassa. Mikäli "Vierailija" et saanut sitä liittyessäsi toimimaan ja näin ollen myös luvatut 500 aloituspistettä jäivät puuttumaan, otatko Hopottajien ylläpitoon yhteyttä etusivun "jätä palautetta" -linkin kautta, niin tsekkaavat asian.

Tervetuloa mukaan :)

t. Aloittaja edelleen

Vierailija

Nythän tuolla Hopottajissa on meneillään ilmoittautuminen kampanjaan, jossa saa testata Viaplayn TV+Leffapakettia veloituksetta kahden kuukauden ajan. Mukaan mahtuu vielä hyvin.

Osallistujat pääsevät siis ilmaiseksi katsomaan TV-sarjoja ja leffoja niin paljon kuin haluavat ja vieläpä ilman mainoksia.

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy/

Kenttiin täytettävä rekisteröitymiskoodi on: HOP7793 (kiitokset, suot tällä minulle pisteitä)

Kannattaa kuitenkin huomioda, että tuohon kampanjaan osallistumiseen tarvitaan vähintään 3Mbit/s laajakaistayhteys ja lisäksi luottokortti, jolla palveluun rekisteröidytään.

Vierailija

Hopottajissa on juuri tällä hetkellä menossa ilmoittautuminen uuteen kampanjaan, jossa pääsee testailemaan Naturigin-hiusväriä. Se on luonnonmukaisempi valinta perinteisille hiusväreille. Tuotteen saa siis ilmaiseksi testattavakseen.

Itse en kuulunut kampanjan kohderyhmään, mutta jos joku teistä on kiinnostunut kotivärjäämisestä, niin nyt äkkiä liittymään Hopottajiin ja ilmoittautumaan mukaan kampanjaan.

Jos kuulut kohderyhmään, niin ilmoittautuminen on ainakin vielä nyt auki :)

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy

Ideana siis on, että osallistujat sitten kertovat palvelusta mielipiteensä vähintään tuotteen valmistajalle, mutta halutessaan myös kavereilleen. Siitä saa pisteitä, joita keräämällä pääsee lunastamaan palkintoja.

t. aloittaja

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat